Gå til innhold

Bor du i sameie/borettslag? Hva irriterer deg mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bor selv i rekkehus som er selveier. En av beboerne er en mann på nærmere 85, som bor alene og ikke har noe barn som hjelper seg. Bidrar INGENTING på uteområdet, og syter og klager over alt mulig. Beklager å måtte si det, men da det kjørte inn en ambulanse på gårdsplassen her i vinter, håpet jeg det var til ham. Dessverre skulle de til neste rekke.

Anonymkode: f47ce...4f7

Hun har en datter og to voksne barnebarn som bor i nærheten. Det yngste barnebarnet har jeg aldri sett, og det eldste har jeg sett én gang. Hennes datter har jeg kanskje sett to-tre ganger på disse årene. Omkvedet her er at de har det så travelt med jobb (og skole når barnebarna fortsatt gikk på skolen). 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

🥲 fy f… for et kjipt menneske du er

Anonymkode: 9ae5b...ec7

Hvorfor er jeg et kjipt menneske?

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er ikke så sikkert du bidrar så mye og er munter og pigg når du er 85 år heller. 

Anonymkode: 5d162...7a9

Når jeg er 85, så skal jeg ikke bo alene i et tre etasjers rekkehus på 150 kvm med mye uteareale - både felles og privat - som må vedlikeholdes.

Jeg driter egentlig i om han er sur inne hos seg selv, men det går utover meg ukentlig, og han bidrar ingenting til fellesområdet. Om man ikke skal bidra, så får man flytte et sted der man ikke har ansvar.

Anonymkode: f47ce...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...