Gå til innhold

Hypotesen til onkelen ang. valg av partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg vil gjerne dele min avdøde onkels vise ord ang. valg av partner. Jeg husker at han sa til meg engang at når en mann skal velge sin brud, så skal han se på hennes bryst. En må aldri finne seg i å bli sammen med kvinnfolk som har små bryst, se etter damer med store bryst, for de har bedre melkeproduksjon. Jeg ble paff av det han sa, og syntes at det var flaut, for det satt noen jenter der med små bryst. Onkelen var litt gammeldags, og mumlet ofte om perioden rundt andre verdenskrig.

Jeg lurer på om hvor sant er hypotesen hans og bør den beholdes, eller forkastes?



Anonymous poster hash: 86115...d91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Who cares? Både kvinner med store og små bryster føder jo barn, og melkeproduksjonen er jo individuelt. Nå lever vi derimot ikke under 2.verdenskrig, så om en dame skulle ha lite melkeproduksjon, har vi morsmelkerstatning, så inger lider noen nød.

Dessuten, melkeproduksjon styres ikke av størrelsen på brystene, men av barnets die-evne. Hvis barnet ikke finner die-teknikken raskt nok, kan man risikere å miste melken.

Høl i hu

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noe i evolusjonshypotesen, at menn ser etter kvinnfolk med former, store bryst og formet rumpe?

Hvorfor er menn tiltrukket av kvinner med feminine former, og frodige bryst?



Anonymous poster hash: 86115...d91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg husker min psykologi rett her, så var det tidligere slik at mer frodige damer var det man gikk etter. Stor kvinnekropp var tegn på fruktbarhet. Men i dag har samfunnet endret seg, kvinner skal være tynne, helst syltynne for at de skal klassifiseres som attraktive.



Anonymous poster hash: 455fe...453
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergo har samfunnet idag gått imot naturen. Syltynne damer ser ut som syke pasienter, og uten former er de lite attraktive. En kvinne skal se ut som kvinne, og ikke som en mann. Hvis dama ikke har formede bryst og rumpe, hva er da forskjell mellom henne og en mann. Akkurat som om en mann som ikke har noe skjeggvekst, hva er da forskjell mellom ham og ei kvinnefjes.

Onkelen hadde et viktig poeng.



Anonymous poster hash: 86115...d91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tynn kvinne er like mye kvinne som en fyldig kvinne. Og en mann uten skjegg er like mye mann som en med skjegg.

Poenget er vel det at man tidligere hadde andre idealer enn i dag. Dagens idealer er dog i raskere endringer, mye grunnet media og mote.



Anonymous poster hash: 455fe...453
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Ergo har samfunnet idag gått imot naturen. Syltynne damer ser ut som syke pasienter, og uten former er de lite attraktive. En kvinne skal se ut som kvinne, og ikke som en mann. Hvis dama ikke har formede bryst og rumpe, hva er da forskjell mellom henne og en mann. Akkurat som om en mann som ikke har noe skjeggvekst, hva er da forskjell mellom ham og ei kvinnefjes.

Onkelen hadde et viktig poeng.

Anonymous poster hash: 86115...d91

Var dette seriøst, eller glemte du ironiflagget?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noe i evolusjonshypotesen, at menn ser etter kvinnfolk med former, store bryst og formet rumpe?

Hvorfor er menn tiltrukket av kvinner med feminine former, og frodige bryst?

Anonymous poster hash: 86115...d91

Noen menn er tiltrukket av store bryster.

Noen menn er tiltrukket av små bryster.

Noen menn er tiltrukket av store rumper.

Noen menn er tiltrukket av små rumper.

Noen menn er tiltrukket av kvinner.

Noen menn er tiltrukket av menn.

Noen menn er tiltrukket av... ad infinitum ad nauseum

Get the picture?

Din onkels hypotese stemmer for noen menn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra gammelt av var en frodigere kvinne mer fruktbar. I perioder hvor det kunne være vanskelig å få i seg nok næring vil fylde hos en kvinne være tegn på friskhet, sunnhet, frodighet og også gjerne velstand.

I vår tid hvor mat er en overflodsvare og overvekt et voksende problem vil en tynnere kropp være tegn på sunnhet (og gjerne velstand).

Graden av tynnhet kan jo være oppe til debatt, men jeg ville ikke gjort din onkels råd til noen leveregel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tsejG

En tynn kvinne er like mye kvinne som en fyldig kvinne. Og en mann uten skjegg er like mye mann som en med skjegg.

Poenget er vel det at man tidligere hadde andre idealer enn i dag. Dagens idealer er dog i raskere endringer, mye grunnet media og mote.

Anonymous poster hash: 455fe...453

Og hipp hipp hurraaa for de av oss som driter i alt media og mote forteller oss om hvordan vi skal se ut osv... :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Onkelen din var en gammel vattnisse.

Bryststørelse har minimalt om i det hele tatt noe og gjøre med melkeproduksjon.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noe i evolusjonshypotesen, at menn ser etter kvinnfolk med former, store bryst og formet rumpe?

Hvorfor er menn tiltrukket av kvinner med feminine former, og frodige bryst?

Anonymous poster hash: 86115...d91

Fordi det indikerer at de er blitt til kvinner og ikke lenger er barn.

Selvsagt er mange kvinner voksne kvinner selv om de har små bryster. Men rent evolusjonsmessig er det derfor menn kikker og er puppefikserte.

Anonymous poster hash: 90a0f...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkeproduksjon har ingenting med bryststørrelse å gjøre. Store bryst er store fordi det er mye fett i dem, ikke fordi det er mye brystvev. Faktisk er det vanskeligere for barnet å die på store bryst, fordi de er i veien.

Mennesker er de eneste pattedyrene med store pupper. Noen mener at det er fordi vi har sex forfra. Pupper er en slags erstatning for rumper. :fnise:



Anonymous poster hash: 862d2...085
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke hoftene det man skal se etter ang. fruktbarhet da?
Puppene kan jo produsere melk, uavnhengig av om de er små eller store. Er de gravide så er det jo da melkeproduksjonen begynner.

Men hofter/bekken forteller om damen er i stand til å bringe fram barnet. Det sier jo seg selv at jo mindre hofteområde, jo vanskeligere er det å få ut ungen naturlig...



Anonymous poster hash: a0a53...7d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Hva jeg nettopp leste: "onkelen min fulgte ikke så mye med på skolen fordi han var opptatt med å stirre på lærerinnens store bryster".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen din var nok en lavstatus-mann som var vant med underskudd og redd for å ikke ha nok.

Menn med mange penger og ressurser vil ikke være så redde for å ikke ha nok, og derfor vil puppestørrelse være underordnet for dem.

Særlig de som er velutdannede nok til å vite at kjertelstørrelse, og dermed melkeproduksjon, ikke automatisk samsvarer med ytre omkrets, grunnet variasjon i mengde fettvev.



Anonymous poster hash: 8b938...b18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener at onkelen hadde et viktig poeng. Damer med former kan produsere mer fruktbar avkom, sammenliknet med gutte liknende jenter, som har kun knokler å vise.

Det er ikke noe feminint i å være syltynn, som om en har anoreksi...



Anonymous poster hash: 86115...d91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i følge mormoren min så er det de som er flatbrysta som blir de beste melkekyrne (som hun sa mens hun tittet på meg mens jeg ammet......).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg vil gjerne dele min avdøde onkels vise ord ang. valg av partner. Jeg husker at han sa til meg engang at når en mann skal velge sin brud, så skal han se på hennes bryst. En må aldri finne seg i å bli sammen med kvinnfolk som har små bryst, se etter damer med store bryst, for de har bedre melkeproduksjon. Jeg ble paff av det han sa, og syntes at det var flaut, for det satt noen jenter der med små bryst. Onkelen var litt gammeldags, og mumlet ofte om perioden rundt andre verdenskrig.

Jeg lurer på om hvor sant er hypotesen hans og bør den beholdes, eller forkastes?

Anonymous poster hash: 86115...d91

Er vel gjerne sånn at menn tiltrekkes av kvinner med feminin figur (pupper og hofter, evt. "timeglassfigur"), fordi dette symboliserer fruktbarhet. Og rent biologisk så er det jo bra å "ha seg" med fruktbare kvinner. Sånn sett vil underbevisstheten til menn si at slike kvinner er attraktive.

Men som generell regel, så tror jeg mange menn faller for kvinner som ikke har en slik "klassisk" kvinnekropp. Og størrelsen på puppene har ikke noe å si for melkeproduksjon og sånne ting.

Sånn sett får du selv velge om du vil følge din onkels råd. Det viktigste er å finne en kvinne DU tenner på, og er forelsket i. Og som også andre har påpekt - det med melkeproduksjonen er bare tull. Han onkelen din har ikke mye peiling på sånt, tydeligvis. Så akkurat DET er ikke et holdbart argument.

Finn deg en jente etter egen smak du. Det er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei,

jeg vil gjerne dele min avdøde onkels vise ord ang. valg av partner. Jeg husker at han sa til meg engang at når en mann skal velge sin brud, så skal han se på hennes bryst. En må aldri finne seg i å bli sammen med kvinnfolk som har små bryst, se etter damer med store bryst, for de har bedre melkeproduksjon. Jeg ble paff av det han sa, og syntes at det var flaut, for det satt noen jenter der med små bryst. Onkelen var litt gammeldags, og mumlet ofte om perioden rundt andre verdenskrig.

Jeg lurer på om hvor sant er hypotesen hans og bør den beholdes, eller forkastes?

Anonymous poster hash: 86115...d91

Beklager og måtte fortelle deg det her om en død slektning, men fyren var en idiot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...