Gå til innhold

Kjole til XL gjest i sommerbryllup.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips!

Skal være gjest i bryllup i sommer, og må derfor finne meg en kjole. Er ikke interessert i å bruke ekstremt mye penger, typ 1500 er nok maks.

Jeg er overvektig, med rumpe og pupper - og en mage som jeg virkelig gremmes over. Har dårlig selvtillit pga hvordan jeg ser ut, men er realistisk nok til å se at jeg ikke klarer å gjøre noen ekstrem forandring før dette bryllupet.

Jeg er glad i kjoler i 50-talls fasong, da jeg føler det er mest flatterende for min figur. Er også lav, så lengden bør være rundt knærne.

Har dere noen tips? Jeg bør nok ha str 44 eller 46, og de fleste butikker jeg kjenner til har bare str opp til 42. Plus size butikkene er ofte veldig kjerringaktige, jeg er i 20 åra.

Er rødt uaktuell farge til bryllup? Hva med turkis /blå?

Tips til butikker og konkrete kjoler? Jeg blir veldig takknemlig... :-)

Hilsen bryllupsgjest som vil føle seg fin, på tross av kroppen sin...

Anonymous poster hash: db016...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Når du liker 50-talls kjoler så sender jeg deg sporenstreks over til Kjoledamen.

Disse 4 sidene med 50-talls modeller for frodige former.

Kjolene har veldig hyggelige priser :)

Ta en titt :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du liker 50-talls kjoler så sender jeg deg sporenstreks over til Kjoledamen.

Disse 4 sidene med 50-talls modeller for frodige former.

Kjolene har veldig hyggelige priser :)

Ta en titt :)

Takk! Vet du noe om hvordan disse er i kvalitet? Ser de ut som på bildene? Utrolig mye lekkert, men sliter litt med å finne fargen til sommerbryllup..

Anonymous poster hash: db016...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Oslo-området anbefaler jeg deg en tur innom monsoon! De har masse flotte kjoler. Store str, og god plass til rumpe og pupper!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miora

Jeg bruker selv 44, finner flere kjoler i vanlige butikker også. Er ikke noe problem. Noen ganger må jeg i pluss-avdelingen, men det finnes jo ting der også. På nettbutikker har de ofte denne størrelsen, har funnet kjole til bryllup på Zalando nettopp. Ellers har de SUPERMYE fint på Asos.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Takk! Vet du noe om hvordan disse er i kvalitet? Ser de ut som på bildene? Utrolig mye lekkert, men sliter litt med å finne fargen til sommerbryllup..

Anonymous poster hash: db016...5ed

Jeg har noen selv ja :fnise:

Mine favoritt er nok kjolene fra Lindy Bop med 97% polyester og 3 % elastan.

Stoffet er mykt, skrukker lite og har tyngde nok til at det faller veldig pent.

Slik ser min helt personlige favoritt ut, det er en Lindy Bop med det stoffet jeg snakker om.

Kjøpt i fjor. Jeg prøvde se om hun har denne i år også, men kunne desverre ikke finne den.

'

Bomullsvariantene er ikke dumme de heller altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne fra kjoledamen. Den var ikke så overdrevet og hadde fin grønnfarge.



Anonymous poster hash: ff824...616
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger tips!

Skal være gjest i bryllup i sommer, og må derfor finne meg en kjole. Er ikke interessert i å bruke ekstremt mye penger, typ 1500 er nok maks.

Jeg er overvektig, med rumpe og pupper - og en mage som jeg virkelig gremmes over. Har dårlig selvtillit pga hvordan jeg ser ut, men er realistisk nok til å se at jeg ikke klarer å gjøre noen ekstrem forandring før dette bryllupet.

Jeg er glad i kjoler i 50-talls fasong, da jeg føler det er mest flatterende for min figur. Er også lav, så lengden bør være rundt knærne.

Har dere noen tips? Jeg bør nok ha str 44 eller 46, og de fleste butikker jeg kjenner til har bare str opp til 42. Plus size butikkene er ofte veldig kjerringaktige, jeg er i 20 åra.

Er rødt uaktuell farge til bryllup? Hva med turkis /blå?

Tips til butikker og konkrete kjoler? Jeg blir veldig takknemlig... :-)

Hilsen bryllupsgjest som vil føle seg fin, på tross av kroppen sin...

Anonymous poster hash: db016...5ed

Ser du har fått gode tips ang kjoler, så tenkte jeg bare skulle svare deg på det med farge.

De eneste fargene som ikke er "lov" i bryllup er hvit, svart og rød. Men når det er sagt er det ikke alle som bryr seg om det - jeg hadde ikke ikke gjort det (dersom jeg var bruden, altså). Du kan jo spørre bruden selv hvis du er usikker - ihvertfall i forhold til hvit kjole syns jeg!

Og turkis/blå, som du nevner, er en super farge til et sommerbryllup det :)

Endret av Emmi9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min i xl på Floyd i fjor, de har ikke så mange i den str men noe, verdt en titt.

Anonymous poster hash: f2a97...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Søkte litt etter maken til min egen kjole, og fant den i rosa (på salg og tilgjengelig i alle størrelser).

Utringningen er et kapittel for seg, og er svært flatterende for de av oss som har pupper med litt størrelse.

Antallet kjoler på tilbud var så inspirernde høyt at jeg ikke turde se på kjolene som ikke var på salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme dere nevner Kjoledamen ;) Jeg har en svart kjole med noe hvitt mønster på, altså noen hvite fjær rundt på kjolen med litt mer hvitt print nederst på skjørtet, kan man bruke det i bryllup? Det er ingen dresskode på innbydelsen, og det blir nok ikke sånn "superpyntet bryllup". Finner ikke bilde av min kjole, så jeg legger ved denne som er svart, med litt hvitt. http://shop.kjoledamen.no/products/hrlondonprikkedillardsorthvit



Anonymous poster hash: 2396e...734
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig kjøpt meg en vidunderlig kjole i lys alabast med gylnde stikninger.... gir med slik en vidunderlig følelse, og mange beundrende blikk og sukk :fnise: . De av oss som er velsignet med former opplever at kjolen smyger seg rundt bryster og lår og inngir et dyrisk, men akk så yndig look... som mange kan like...og noen vil få seg en overraskelse... :fnise: Med heler som kan forføre blir antrekket komplett, med et ørlite snev av gull et sted... Herligheten var på salg til 3984 kr. Send PM hvis du vil ha mer informasjon om dette pikante antrekket.



Anonymous poster hash: cf063...c47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte min i xl på Floyd i fjor, de har ikke så mange i den str men noe, verdt en titt.Anonymous poster hash: f2a97...2bd

De har mange på nett, ofte til fine priser, så floyd.no er verdt et besøk.

Anonymous poster hash: 88c99...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg har nylig kjøpt meg en vidunderlig kjole i lys alabast med gylnde stikninger.... gir med slik en vidunderlig følelse, og mange beundrende blikk og sukk :fnise: . De av oss som er velsignet med former opplever at kjolen smyger seg rundt bryster og lår og inngir et dyrisk, men akk så yndig look... som mange kan like...og noen vil få seg en overraskelse... :fnise: Med heler som kan forføre blir antrekket komplett, med et ørlite snev av gull et sted... Herligheten var på salg til 3984 kr. Send PM hvis du vil ha mer informasjon om dette pikante antrekket. Anonymous poster hash: cf063...c47

:blink:

Det er faktisk smått imponerende å få et kjoleinnlegg til å høres suspekt ut.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Vet du noe om hvordan disse er i kvalitet? Ser de ut som på bildene? Utrolig mye lekkert, men sliter litt med å finne fargen til sommerbryllup..

Anonymous poster hash: db016...5ed

Jeg synes denne her var veldig fin i fargene og veldig sommerlig http://shop.kjoledamen.no/products/ladyvintagefloralpastelpink

Bor du i Oslo-området anbefaler jeg deg en tur innom monsoon! De har masse flotte kjoler. Store str, og god plass til rumpe og pupper!

Monsoon?? Finnes det Monsoonbutikker i Norge? :sjokkert: Hvorfor visste ikke jeg det! Handler jo bare i London der jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes denne her var veldig fin i fargene og veldig sommerlig http://shop.kjoledamen.no/products/ladyvintagefloralpastelpink

Monsoon?? Finnes det Monsoonbutikker i Norge? :sjokkert: Hvorfor visste ikke jeg det! Handler jo bare i London der jeg.

Det er monsoon i bogstadveien. I krysset med industrigata. Ikke på langt nær så stor og flott som du finner i London, men de har endel fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er monsoon i bogstadveien. I krysset med industrigata. Ikke på langt nær så stor og flott som du finner i London, men de har endel fint!

Dit skal jeg! Det får være belønning når jeg er ferdig med eksamen! :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asos.com, flotte kjoler til enhver kropp.

Du kan sammenligne målene dine der osv. Jeg hamstret der

Anonymous poster hash: e7ee4...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme dere nevner Kjoledamen ;) Jeg har en svart kjole med noe hvitt mønster på, altså noen hvite fjær rundt på kjolen med litt mer hvitt print nederst på skjørtet, kan man bruke det i bryllup? Det er ingen dresskode på innbydelsen, og det blir nok ikke sånn "superpyntet bryllup". Finner ikke bilde av min kjole, så jeg legger ved denne som er svart, med litt hvitt. http://shop.kjoledamen.no/products/hrlondonprikkedillardsorthvit

Anonymous poster hash: 2396e...734

JEG syns du kan, men det er mulig bruden ikke syns noe om svart - noen er veldig opptatt av sånn, og noen bryr seg ikke. Enten må du bare la være og bry deg om det, eller så kan du spørre henne. Evt. kjenner du henne kanskje såpass godt at du vet hvilken holdning hun har til sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...