MissStiles Skrevet 16. februar 2015 #1781 Del Skrevet 16. februar 2015 Jepp Eller som de kalte det; "trivselskontroll" Får be dem om å strippe meg hvis jeg kommer meg på kontrollen Hvilket jeg såklart håper at jeg ikke gjør Krysse fingerne for at det skjer noe inatt da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1782 Del Skrevet 16. februar 2015 Håper heller ikke det blir kontroll i morgen Takk Du får strippe for mannen i kveld og se om det leder til noe Lykke til i morgen, eller i natt, om det skulle skje noe! Hahahah Se for deg en litt lubben flodhest/badeball som danser, tror ikke det hadde vært så sexy akkurat Men hvis strippingen hadde ført til andre ting kunne det jo hjulpet Tusen takk Første gang jeg har håpet på å få nattesøvnen avbrutt! Krysse fingerne for at det skjer noe inatt da!!! Takk, det får vi gjøre, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. februar 2015 #1783 Del Skrevet 16. februar 2015 Så babyen kommer i løpet av morgendagen eller natt til onsdag, skal vi si det sånn? Jeg har tippa to ganger allerede, og bomma begge gangene... Men nå må det jo skje noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. februar 2015 #1784 Del Skrevet 16. februar 2015 Si til babyen at hun må komme ut snart, ellers føder jeg jo fort før deg! (det kan vi ikke tillate). Når senest setter de deg i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. februar 2015 #1785 Del Skrevet 16. februar 2015 Hvis man tipper hver dag så får man garantert rett til slutt Er det premie til den som tipper rett? Eller bare heder å ære? (drit nå i ho som faktisk føder barnet, men hurra for den som tippa riktig dato ) Lykke til i natt. Håper på mer action, slim, gugge,nedpress og vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 16. februar 2015 #1786 Del Skrevet 16. februar 2015 Er ho like aktov som før? Eller dabber det av eller blir mykere bevegelser på slutten? Og, ja, når blir du senest satt i gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. februar 2015 #1787 Del Skrevet 16. februar 2015 Kom da lillemor!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2015 #1788 Del Skrevet 16. februar 2015 Lykke til på kontroll i morgen, om det ikke skjer noe før da (dette med slimpropp høres jo lovende ut)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1789 Del Skrevet 16. februar 2015 Så babyen kommer i løpet av morgendagen eller natt til onsdag, skal vi si det sånn? Jeg har tippa to ganger allerede, og bomma begge gangene... Men nå må det jo skje noe Jeg satser på det, ja! Du er ikke eneste som har tippet feil flere ganger ;P ENIG! Si til babyen at hun må komme ut snart, ellers føder jeg jo fort før deg! (det kan vi ikke tillate). Når senest setter de deg i gang? Det kan vi absolutt ikke ha noe av, så hun har med å pjatte seg ut snart! Seneste blir i utgangspunktet på lørdag (42+0), men på nett står det at igangsettelser kan måtte utsettes på grunn av helg, og det vil jeg jo ABSOLUTT ikke ha noe av! Hvis man tipper hver dag så får man garantert rett til slutt Er det premie til den som tipper rett? Eller bare heder å ære? (drit nå i ho som faktisk føder barnet, men hurra for den som tippa riktig dato ) Lykke til i natt. Håper på mer action, slim, gugge,nedpress og vondt Gubben sin taktikk har vært å tippe annenhver dag Hvis hun kommer i morra så får pappa (og gubben da, tross alt to dager siden forrige tippedatoen hans) rett Pappa har tippet i morra siden både han, lillesøsteren min, jeg og storesøsteren min er født på tirsdager ^^ Hmm, jeg har ikke planlagt noen premie, så satser på heder og ære? ;P Tusen takk! Jeg håper også på det Som sagt; første gang jeg helt ærlig har håpet på å få nattesøvnen ødelagt Er ho like aktov som før? Eller dabber det av eller blir mykere bevegelser på slutten? Og, ja, når blir du senest satt i gang? Litt både og? ^^ På starten av dagen var bevegelsene hennes "mindre", hun bare lå og såvidt snudde på seg, men jeg var forberedt på det siden hun hadde litt raptus i går ;P Så har hun sprellet ganske godt ved middagsbordet og på sofaen etterpå, og så lå hun og sparket pappaen sin en del før middag også Flinke jenta vår! Og i stad når jeg satt på sofaen gjorde hun noe litt morsomt; hun hikket, og så virket det som at hun ble skikkelig sur for at hun hikket, det gikk sånn her; "Hikk. Hikk. Hikk. Sprellesprellesprellesprell.......hikk. Dult", og så gav hun litt opp og lot hikken gå sin gang Jeg er per definisjon på overtid 21., som blir på lørdag, men på nett står det som sagt at igangsettelser kanskje utsettes på grunn av helg Så satser på å bli igangsatt før det uansett, siden det er totalt uaktuelt for meg å gå OVER 42+0! Kom da lillemor!!!!! Ja, takk! Forresten, angående vår tidligere plan om å møtes i rotet når lillemor HAR kommet; mulig det blir bedre om du kommer til mitt rot Lykke til på kontroll i morgen, om det ikke skjer noe før da (dette med slimpropp høres jo lovende ut)! Tusen takk Ja, aldri før har jeg jublet for musesnørr Beste hadde vært om det startet i natt, så jeg bare kan be føden om å avbestille timen min for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1790 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg har i ett par dager prøvd å hinte litt lett frempå til gubben at jeg ville "ha meg" litt, både for modningens del, og fordi jeg faktisk har hatt lyst! Og ikke minst fordi det snart er cirka 6 uker til vi har MULIGHETEN igjen Så tenkte jeg at jeg skulle prøve en litt mer "direct approach" tidligere i kveld, så jeg sa med litt flørtende, men kanskje spøkefull, tone; "Nei, kjære, skal vi ikke ha litt sex?" *blunk blunk*.. Veeel, han trodde jeg tullet Så svaret hans var; "*ler*"... Needless to say, dette falt ikke helt i smak hos lille hormonella! Så jeg satt og snufset litt da, men greide å la være og gråte. Så spurte jeg (såret, og følte meg ekkel, men likevel) om vi kunne gå og cuddle litt da, hvertfall? Det var greit da, så han avsluttet den delen av dataspillet han var på. Nå var jo jeg selvfølgelig helt på gråten, så jeg sa at vi ikke trengte å cuddle, jeg kunne legge meg i stedet, men han insisterte nå, da.. Så når jeg kom i armkroken hans så begynte tårene å trille, og han kjente jo på pusten min at jeg gråt.. Så han spurte meg hva som var galt. Han fikk så dårlig samvittighet, stakkar! Han hadde faktisk trodd jeg tullet, både på grunn av måten jeg spurte på og fordi jeg nettopp hadde funnet ut at yndlingsprogrammet ikke hadde ny episode likevel, så han skjønte ikke at det var et seriøst spørsmål.. Han forsikret meg om at det aldeles ikke var noe problem å skulle "ha oss", men at han som sagt rett og slett ikke hadde forstått at det var ett ordentlig forslag jeg kom med ... Nå var jeg selvfølgelig ikke i humør til noe sånt i det hele tatt, så vi ble heller liggende og snakke litt Det var godt! Vi fikk snakket litt om litt saker og ting rundt sex, og hvordan det kommer til å bli (tror vi) når lillemor kommer, og andre ting ^^ Godt å få klarnet lufta litt, så det kom noe godt ut av misforståelsen vår! For det var jo nettopp det, viste det seg Jeg forklarte at jeg følte meg ekkel, uattraktiv og såret når han lo, fordi jeg ikke visste at han trodde jeg tullet, men da forsikret han meg om at han syntes jeg var vakker, og at han alltid kom til å synes at jeg er vakker! Så susset han meg masse både på magen, munnen, halsen og ansiktet Er nå glad i mannen min, selv om vi snakker/kommuniserer litt "forbi hverandre" iblant ;P Men nå vet jeg hvertfall hvordan jeg skal gå frem hvis jeg vil "ha meg" i morra For det var en av tingene vi snakket om, hvordan jeg kan si ordentlig ifra at jeg VIL for at han skal skjønne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1791 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Tippeliste for lillemor sin ankomst : 1. februar: Havmus 3. februar: Spiremor 5. februar: MissStiles6. februar: EryMax 7. februar: Opprinnelig termin/menstermin Internasjonal termin (40+0) Tusle 8. februar: LilleMeg90 Skyblue *Bakepulver* 9. februar: FrøkenAnonym 10. februar: UL-terminFrk.mh Blomst12 11. februar: Teriyaki Havmus Spiremor12. februar: La Traviata Yesterday Saltsild Focklop 13. februar: (Fredag den 13.) Nautika Mafalda Millimani Skyblue 14. februar: (Valentine's Day, vært forlovet i 3 år) Slimpropp!Androide KaosPåToBein MissDior 15. februar: Løvsol Millimani AskMeAgain89 16. februar: HopsiDeisi Teriyaki 17. februar: KissKissBangBang 18. februar: KaosPåToBein 19. februar: Kakaoen Jordmor tippet: Natt til 9. februar (hun har nattevakt da)Gubben sier han har "snakket" med lillemor, og hun hadde visst "kick to confirm" at fødselen skulle starte søndag kveld klokka 19? Begynner å gå tom for tippinger, jo Endret 17. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 16. februar 2015 #1792 Del Skrevet 16. februar 2015 Så bra dere fikk snakket litt! Vi hadde omtrent samme praten i dag Tror vi gravide damer overtenker det temaet der litt for jeg fikk også regla "du er vakker og jeg kommer alltid til å syns at du er vakker! Du er fantastisk som bærer fram barnet mitt". Tror ikke de tenker som oss i det hele tatt Men da vil jeg tippe på nytt. I morgen natt etter litt kosekos eller dagen etter. Hvertfall 18 februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1793 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Så bra dere fikk snakket litt! Vi hadde omtrent samme praten i dag Tror vi gravide damer overtenker det temaet der litt for jeg fikk også regla "du er vakker og jeg kommer alltid til å syns at du er vakker! Du er fantastisk som bærer fram barnet mitt". Tror ikke de tenker som oss i det hele tatt Men da vil jeg tippe på nytt. I morgen natt etter litt kosekos eller dagen etter. Hvertfall 18 februar Godt å høre det ikke er bare oss! Ja, som jeg sa til han så er jeg jo mer sårbar og hormonell også, så det hjelper jo ikke akkurat De ser nok på det på en heeelt annen måte enn oss, ja Hehe, da skal jeg skrive deg inn på 18. februar, så får vi håpe jeg orker "kosekos" i morra, hvis det ikke blir igangsettelse Kanskje jeg blir strippet i morra, så kosekoser vi litt, og så hvis det da ikke har skjedd noe til onsdag kan jeg få bli igangsatt? Edit: Jeg sitter forresten og skriver ned litt hva jeg vil snakke om på "trivselskontrollen" i morgen, er det noen som har forslag til hva jeg burde spørre om? Endret 17. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 17. februar 2015 #1794 Del Skrevet 17. februar 2015 Bra dere fikk snakket ut litt Sex er viktig! Er yndlingsprogrammet ditt hundepatruljen?? Jeg ble dritskuffa i går da de kjørte en gammel episode Gikk bare og la meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. februar 2015 #1795 Del Skrevet 17. februar 2015 Når skal du på kontroll i dag? Jeg og R har forresten ikke hatt sex siden jeg var sånn 31 uker på vei, og det er faktisk fordi han mister lysten når magen blir stor. Det er mer vanlig enn man kanskje tror, så jeg gidder ikke bry meg noe om det. Så selv om det ikke ser ut til å være tilfellet hos deg, så kan det jo være greit å vite og at ingen gravide bør ta sånne tullete manneting personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1796 Del Skrevet 17. februar 2015 Bra dere fikk snakket ut litt Sex er viktig! Er yndlingsprogrammet ditt hundepatruljen?? Jeg ble dritskuffa i går da de kjørte en gammel episode Gikk bare og la meg... Ja, det er hvertfall viktig å ha avklart hvilke forventninger man har rundt sex, tenker jeg Ingen av oss er sånn at vi har behov for å gjøre det så ofte, men når vi gjør det er det som regel veldig bra JEPP! Jeg var så sur, for jeg innså med en gang episoden startet at det var reprise Dumme Viasat 4! Kommer visst ikke nye episoder før i mars, snufs! Når skal du på kontroll i dag? Jeg og R har forresten ikke hatt sex siden jeg var sånn 31 uker på vei, og det er faktisk fordi han mister lysten når magen blir stor. Det er mer vanlig enn man kanskje tror, så jeg gidder ikke bry meg noe om det. Så selv om det ikke ser ut til å være tilfellet hos deg, så kan det jo være greit å vite og at ingen gravide bør ta sånne tullete manneting personlig. Jeg fikk time klokka 14, så gubben også kan være med Det er så greit å høre at det ikke bare er oss Ja, vi har vel hatt sex 3 eller 4 ganger gjennom hele graviditeten, av forskjellige grunner Når man er kvalm og jævlig frister det ikke akkurat, og så har jeg vært sliten, vært plaget med bekkenvondt, han har vært sliten fra jobb, og så videre Heldigvis gjør det oss ingenting, vi har det like bra sammen uten å ha sex vi Og da vi snakket litt om det før vi hadde sex sist (tror det var rett over termin?) så sa han jo at han ikke trodde han ville greie misjonær, for da ville babyen være "mellom oss" Det gikk heldigvis bra, da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. februar 2015 #1797 Del Skrevet 17. februar 2015 Bra at dere fikk snakket ut Fra jeg fikk fødestua så hadde jeg sånn registrering hele tiden, og flere andre ledninger. Kom meg på do men det var et styr hver gang Lykke til i dag på kontroll! Er det på kvinneklinikken? Eller jordmora di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1798 Del Skrevet 17. februar 2015 Så ble det ingen fødsel i natt, heller! Men jeg har sovet litt bedre i natt, og fikk en veldig god start på dagen, siden jeg lå litt i armkroken til mannen før vi måtte stå opp for å kjøre han på jobb Nå har jeg spist frokost, mine faste tre brødskiver med bremykt og norvegia ( ), og så sitter jeg og koser meg litt med 70% sjokolade nå Bra at det er så masse antioksidanter i sånn sjokolade, for jeg har vel spist en plate om dagen i det siste, det er så syyykt godt Har laget meg en koffeinfri kaffe også, så snek det seg visst litt krydderkake på tallerkenen min ... Nå er jeg veldig spent på hvordan det går på kontrollen i dag, grugleder meg litt! Gleder meg til å få sett at alt er i orden med lillemor, og så grugleder jeg meg til å høre hva de sier om igangsettelse. Veldig spent på om det er modent "der nede" også, og på hvilke "metoder" som er aktuelle hvis det blir igangsettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1799 Del Skrevet 17. februar 2015 Bra at dere fikk snakket ut Fra jeg fikk fødestua så hadde jeg sånn registrering hele tiden, og flere andre ledninger. Kom meg på do men det var et styr hver gang Lykke til i dag på kontroll! Er det på kvinneklinikken? Eller jordmora di? Det var veldig godt med en sånn prat, ja ^^ Hmm, æsj altså, jeg vil ikke være en vandrende skjøteledning Tusen takk Det er visst på Gynekologisk Poliklinikk Må være tidlig ute, tror jeg, for vi må jo greie å finne frem før timen, siden det er i den nye K-fløyen Lurer på om ikke jeg så gynekologisk poliklinikk da jeg fulgte mamma til en time på sykehuset, da, så har sånn høvelig peiling på hvor det er Jeg håper det stemmer som jeg leste på nett, at de tar UL også Har forresten fått sånne smerter iblant i det siste, litt over bekkenet på høyre side, men jeg er usikker på om det bare er muskelsmerter eller om det kan være nyresmerter? Kan man få vondt i bare én nyre? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2015 #1800 Del Skrevet 17. februar 2015 Godt at dere fikk snakket sammen. Vi har kun hatt sex 1 gang i 2015. Usikker på om det er mest fordi jeg eller han ikke vil men bare blitt sånn. Synd det ikke ble noen fødsel inatt. Lykke til på kontrollen idag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå