Nautika Skrevet 5. juni 2014 #21 Del Skrevet 5. juni 2014 Neste uke er vi halvveis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #22 Del Skrevet 5. juni 2014 Når du sier det sånn så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #23 Del Skrevet 8. juni 2014 5 + 3 i dag Ikke noe særlig uggen nå for tida, men kjenner magesyra siver opp i halsen når jeg venter for lenge med å spise om morgenen (skjedde både i går og i dag morges) Løsningen ble ett tørt knekkebrød før jeg fortsatte med å lage frokost Ellers så er brystene ømme i varierende grad Og så holdt det på å strekke seg litt nedi magen i morges Sa til mamma en gang at det strakk sånn i korsryggen og magen når jeg hadde stått mye, og hun svarte at det bare var en som bygget bolig Så nå kaller jeg strekningene for snekkerarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #24 Del Skrevet 12. juni 2014 6 uker i dag Halvveis til de viktige 12 ukene nå I morges brakk jeg meg litt, siden osten jeg skulle ha på knekkebrødet luktet løk Men skal ikke klage, den store kvalmen har jo ikke kommet enda I går satte "snekkern" i med utvidning mens jeg spiste middag, så jeg greide bare å spise halve porsjonen med tandoori :/ Prøvde å fullføre den etter noen minutter, men da smakte det jo bare ekkelt, selv om jeg varmet det opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. juni 2014 #25 Del Skrevet 12. juni 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2014 #26 Del Skrevet 12. juni 2014 Huff, synd at tandoori går i søpla, men jeg vil heller ha dårlig matlyst enn ulvehunger. Har nemlig litt sideflesk som spiren kan tære på Håper kvalmen ikke utvikler seg noe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juni 2014 #27 Del Skrevet 12. juni 2014 Gratulerer med 6 uker! Kvalme er slitsomt, håper du snart føler deg bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #28 Del Skrevet 12. juni 2014 Egentlig enig med deg der, Nautika Har jo litt å gå på Hadde faktisk gått ned 0,3 kg forrige uke :O Må bli flinkere til å spise, men er lite som frister eller høres godt ut Takk til begge <3 Håper det holder seg sånn det er nå, for nå er det mest at jeg er lett uggen, men mest hvis jeg lukter noe ekkelt Så luktesansen er faktisk verre enn kvalmen akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. juni 2014 #29 Del Skrevet 12. juni 2014 Innom å hilser på deg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #30 Del Skrevet 12. juni 2014 Så koselig, Hopsideisi Du er hjertelig velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. juni 2014 #31 Del Skrevet 12. juni 2014 Sporhundnese er jeg utstyrt med også. Ukjent for meg, hadde ikke det sist. Nesten slitsomt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2014 #32 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg også. Måtte bytte plass på toget i stad, fordi han som satte seg vedsiden av meg hadde røyka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2014 #33 Del Skrevet 13. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #34 Del Skrevet 14. juni 2014 Hihi, så koselig at dere alle er innom Jeg har utviklet en radius på ca. 5 meter hvor jeg syns det absolutt stinker hvis noen røyker Og mat er ikke noe særlig for tida Tørre knekkebrød, som jeg vanligvis kan spise som snacks, er nå stygt, så har gått over til ritz-kjeks som anti-uggen middel Middag går saaaakte ned, for at det ikke skal få meg til å brekke meg, som igjen fører til at den blir kald og ekkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moina Skrevet 14. juni 2014 #35 Del Skrevet 14. juni 2014 Hihi, så koselig at dere alle er innom Jeg har utviklet en radius på ca. 5 meter hvor jeg syns det absolutt stinker hvis noen røyker Og mat er ikke noe særlig for tida Tørre knekkebrød, som jeg vanligvis kan spise som snacks, er nå stygt, så har gått over til ritz-kjeks som anti-uggen middel Middag går saaaakte ned, for at det ikke skal få meg til å brekke meg, som igjen fører til at den blir kald og ekkel Gøy å følge med på deg Lilleninja Vet akkurat hva du snakker om, til og med tørre knekkebrød er ekkelt nå Det skifter litt hva som funker når jeg er skikkelig kvalm. Knekkebrød var bra noen dager, helt til jeg en dag fikk avsmak Nå er det sånn fullkorn cornflakes det går i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #36 Del Skrevet 14. juni 2014 Hehe, ja, i dag var ritz-kjeks godt, men det kan jo bli helt forferdelig i morra Hvorfor har ingen fortalt meg om fullkorn cornflakes? :O Merke? :O Hvordan er formen din nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #37 Del Skrevet 15. juni 2014 Tydeligvis ettermiddagene jeg skal være uggen og småkvalm på I dag har jeg vært sliten og bleik 6+3 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. juni 2014 #38 Del Skrevet 15. juni 2014 Jippi for 6+3 Du får prøve å spise jevnt så du holder kvalmen unna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #39 Del Skrevet 15. juni 2014 Wohooo Ja, må nok blir flinkere der ja Fikk jammen litt farge i kinna igjen når jeg hadde spist (tvunget i meg) litt middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #40 Del Skrevet 18. juni 2014 Ærlighet varer visst ikke lengst.. Skulle på møte i dag, for å snakke om å overta sjefens stilling når hun går ut i permisjon. Fortalte henne i går at jeg er gravid, fordi jeg ville være ærlig og spille med åpne kort.. Det var jo tross alt snakk om å ta over i ganske lang tid, mens hun var borte.. Men i dag fikk jeg altså melding om at møtet var avlyst, fordi hun ikke så vitsen i det, og på tlf sa hun at hun måtte tenke langsiktig.. Jippi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå