Gå til innhold

Svelger dere alltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svelger alltid dersom jeg suger. Dersom man ikke svelger er det heller ingen grunn til å suge etter min bok. Blir som om en fyr skulle ha slikket meg for så stoppe rett før jeg kommer, samt avslutte med fingrene. En nedtur altså. Hva andre gjør derimot, får være opp til dem :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del synes jeg det er best om sæden er tykk og hvit :fnise:

Svelger alltid, eventuelt gjemmer litt i munnen igjen til mannen, så han får smake litt ;)

Enig med deg. Må dele på godsakene.

Pingler de mennene som ikke vil kline med jenta etter å ha sprutet henne full.

Anonymous poster hash: d0c1d...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Enig med deg. Må dele på godsakene.

Pingler de mennene som ikke vil kline med jenta etter å ha sprutet henne full.

Anonymous poster hash: d0c1d...3f0

haha....Jeg skjønner ikke at damene orker å svelge. Honnør til de som liker det og tenner på det....Men den smaken kan jeg skjønne fremkaller brekninge hos flere :)

testa en liten dråpe av meg selv engang og det var vel egentlig bare....saltvann smak...med litt tykkere konsistens :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi gutter spruter sæden og dere svelger det. Er det slikk at, dama kan bli gravid, hvis hun har svelget sæden eller?

Anonymous poster hash: eee7d...bda

Nei, kort sagt fordi forplantingssystemet(skjede, livmor, eggledere og eggstokker) ikke har noe med fordøyelsessystemet(munn, spiserør, magesekk, lever, nyre og tarmer) å gjøre, annet enn at de de ligger "side om side" i samme del av kroppen.

Dessuten skulle jeg likt å se den sædcelle som overlever saltsyren man finner i magesaften! :P Sædcellene trives best i lett basisk miljø(rundt 7 i pH). Magesaften gir et veldig surt miljø(mellom 1-3 i pH) for å ta knekken på skadelige bakterier og andre mikroorganismer.

Og for å svare på HI; jeg svelger ikke, nei. Jeg gjorde det en periode, men så begynte jeg å reflektere over konsistensen, og nå syns jeg det er vanskelig å gjøre det uten å (være redd for å) brekke meg.

Anonymous poster hash: 51b14...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare min mening, men er det noe som er virkelig er USEXY i min bok, så er det damer som svelger uten å "like" det...

Eksempelvis, lager du "grimaser" som kan ligne disse?

I så fall er det helt greit å vÆlje og itte svÆlje!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger når jeg suger ja, synes det er sexy og liker å se han tent. Det smaker heller ikke så værst, og ber han av og til om å komme i munnen istedenfor musa. Men det blir jo mye blowjobs og svelging istedenfor sex når jeg har mensen også



Anonymous poster hash: 451b6...706
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om sæden.

Når det gjelder anal sex, når jeg har med damene. Jeg bruker ikke kondom, synes at det er så deilig å ha sex uten kondom anal.

Men, hva skjer hvis jeg spruter inn i dama, når jeg har anal sex, mulig at hun kan være gravid? (har ikke barn)

Kunne også ønsket å ha bra sex uten kondom, med den andre hullet av dama, uten å gjøre henne gravid he he



Anonymous poster hash: eee7d...bda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger IKKE alltid, svelger alltid kjæresten min sin sæd. Svelger ikke en elsker eller ONS som man ikke aner hvor har vært før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger IKKE alltid, svelger alltid kjæresten min sin sæd. Svelger ikke en elsker eller ONS som man ikke aner hvor har vært før meg.

Jeg har svelgt unna 5-7 satser i en blowbang

Anonymous poster hash: 4237e...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svelgt unna 5-7 satser i en blowbang

Anonymous poster hash: 4237e...ea8

Noen du kjente da håper jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen du kjente da håper jeg :P

Nei, var helt ukjente folk på en fest. Vi bare plutselig kom innpå temaet og vips så var pølsene ute.

Anonymous poster hash: 4237e...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig med deg så var det kun en sånn der greie, tror faktisk jeg var russ på den tiden. Morsom historie uansett, da. Angrer nå... :fnise:



Anonymous poster hash: 4237e...ea8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen andre her som liker å svelge sæden etter sex? Jeg elsker det, og svelger alltid etter blowjob. Bruker også å få han til å flytte seg fra musa til munnen rett før han kommer.

Men er jo ganske mange som ikke liker det, så hva gjør dere? :)

Anonymous poster hash: 511e1...8c0

Min erfaring er at kvinner ikke er så veldig begeistret for å få sæd i munnen, så det prøver jeg å unngå ved oralsex for at kvinnene ikke skal få avsmak på oralsex, for det er jo aldeles nydelig når en kvinne tar pikken i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger hvis jeg får det i munnen, ja. Med eksen likte jeg det ikke så godt, for smak og konsistens var litt rar. Men min nåværende smaker ingenting, og konsistensen er som vann.



Anonymous poster hash: f325f...2bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...