Gå til innhold

Svelger dere alltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HomerS

Svelger hver gang ja. Han smaker ingenting. :) aldri hørt om klumpete sæd før, hans er hvertfall ikke det.

Tror jeg ikke noe på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han kommer i munnen min så svelger jeg - alltid. Synes det er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger ikke, og han er grei nok til å si fra rett før han kommer. Jeg synes ikke sæd smaker godt, og kan brekke meg.

Anonymous poster hash: 0ea5f...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger alltid ved blowjob. Går ikke ned for å svelge ved annen aktivitet.

Smaker så vidt litt salt av mannen min, så det går helt fint. Blir veldig tent av det også.

Dessuten er det jo sunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger noen ganger, alltid hvis han kommer i munnen min. Andre ganger avslutter jeg eller han for hånd, for jeg liker veldig godt å se på og få sæden på kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suger jeg han, så svelger jeg :-) ellers kommer han inni meg



Anonymous poster hash: e40ef...885
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte det godt før men nå i det siste har jeg fått dårlig mage (blir kvalm, må på do etc...) og det er fremdeles samme partner. Hmm

Anonymous poster hash: 42587...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger ikke.



Anonymous poster hash: 05969...b7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger noen ganger, alltid hvis han kommer i munnen min. Andre ganger avslutter jeg eller han for hånd, for jeg liker veldig godt å se på og få sæden på kroppen min.

Hvorfor er det godt å få sæden på kroppen?

Anonymous poster hash: 0ea5f...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt idiotisk, rart, og komisk spørsmål.

Når vi gutter spruter sæden og dere svelger det. Er det slikk at, dama kan bli gravid, hvis hun har svelget sæden eller?

Sier alltid til damene nei til svelging av sæd! Litt scary for at ting kan skje :S hehehehe



Anonymous poster hash: eee7d...bda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt idiotisk, rart, og komisk spørsmål. Når vi gutter spruter sæden og dere svelger det. Er det slikk at, dama kan bli gravid, hvis hun har svelget sæden eller? Sier alltid til damene nei til svelging av sæd! Litt scary for at ting kan skje :S hehehehe Anonymous poster hash: eee7d...bda

Nå trooor jeg du lyver litt, altså. Evt troller. Tviler på at du noen sinne har kommet opp i den problemstillingen at du må be dama om å ikke svelge:p du virker jo litt... Ung? (I språket)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år gammel :)

Men jeg er litt scary da :) fordi har ikke barn enda, litt usikker på ting og tang når det gjelder denne biten.

Nå trooor jeg du lyver litt, altså. Evt troller. Tviler på at du noen sinne har kommet opp i den problemstillingen at du må be dama om å ikke svelge:p du virker jo litt... Ung? (I språket)



Anonymous poster hash: eee7d...bda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt idiotisk, rart, og komisk spørsmål.

Når vi gutter spruter sæden og dere svelger det. Er det slikk at, dama kan bli gravid, hvis hun har svelget sæden eller?

Sier alltid til damene nei til svelging av sæd! Litt scary for at ting kan skje :S hehehehe

Anonymous poster hash: eee7d...bda

For å bli gravid må sæden treffe en eggcelle. Svelges sæden kommer den ned i magen og ut gjennom tarmen. Det kan ikke føre til graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det godt å få sæden på kroppen?

Anonymous poster hash: 0ea5f...684

Jeg bare liker det, har aldri tenkt over hvorfor. Fetisj kanskje?

Er det vanlig å tenke over hvorfor du tenner på forskjellige ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HomerS

For å bli gravid må sæden treffe en eggcelle. Svelges sæden kommer den ned i magen og ut gjennom tarmen. Det kan ikke føre til graviditet.

....med mindre tarmen er koblet sammen med vagina. Men da har du nok større problemer enn graviditet..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

....med mindre tarmen er koblet sammen med vagina. Men da har du nok større problemer enn graviditet..

Før det er kommet så langt og den er blitt fordøyd, så er nok sæden død uansett. Så ingen fare :fnise::fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HomerS

Før det er kommet så langt og den er blitt fordøyd, så er nok sæden død uansett. Så ingen fare :fnise::fnise::fnise:

....med mindre man har "løs" mage selvsagt. Da går jo ting litt fortere. Men vil nok uansett anslå at sannsynligheten for å gravid er mindre enn 60% så liten grunn til å bekymre seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...