Gå til innhold

Hull i øret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil påstå det er helt normalt. Kan være størknet blod som løser seg opp ved væske feks. Å ha dobben i lengst mulig er det beste, for et best mulig resultat :)

Det er bra. Det føles ikke som en betennelse i hvert fall :) Skal ha i øredobben lengst mulig, ja :)

Anonymous poster hash: 52c96...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

Jeg tok ut og byttet øredobber 1-2 uker etter jeg tok hull i ørene, og da ble det infeksjon. Har slitt med det siden, så nå har jeg tatt ut og blir ikke å bruke øredobber igjen.

(Man bør la være å bytte øredobber i 6 uker)

Jeg brukte et rensevann (tror det var noe sterilisert saltvann eller noe), husker ikke hva det heter, men det er det lurt å rense øredobbene med hver kveld/morgen. Det gjorde ikke jeg...

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips fra dere alle! Skal gå til innkjøp av saltvann+ha øredobben i lengdt mulig, så satser på null betennelse denne gang :) Er det forresten normalt at det kommer litt blod på bomullen når jeg renser? Det gjør litt vondt også, men det er ikke rødt eller hovent.

Anonymous poster hash: 52c96...026

Når det kommer litt blod på bomullen er det ofte fordi du har plukket for mye på piercingen eller ligget med øret most nedi puta om natta og vridd deg mye.

Prøv å la den være mest mulig i fred, annet enn når du renser. Som oftest hjelper det å rense mindre og mindre etter et par-tre ukers tid, så lenge det ikke kommer guffe ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...