Gå til innhold

"Da kan jeg skrive deg på lista!" sa han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff en fyr en stund tilbake, vi har hengt litt sammen og jeg liker han egentlig kjempegodt.

Det tok en stund før vi hadde sex, men så hadde vi det, og da han kom sa han etterpå "Gratulerer, da kan jeg skrive deg på lista gitt". Altså!? Man sier da ikke sånt? Jeg ble helt tummelumsk og egentlig veldig usikker. Han var en gutt jeg sånn sett godt kunne hatt en forhold til, men det virker jo ikke helt siden han tenker det samme...

Åh, hvorfor må gutter være så dumme. Jeg begynte faktisk å tro han kanskje kunne være lovende..



Anonymous poster hash: ca975...e14
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Traff en fyr en stund tilbake, vi har hengt litt sammen og jeg liker han egentlig kjempegodt.

Det tok en stund før vi hadde sex, men så hadde vi det, og da han kom sa han etterpå "Gratulerer, da kan jeg skrive deg på lista gitt". Altså!? Man sier da ikke sånt? Jeg ble helt tummelumsk og egentlig veldig usikker. Han var en gutt jeg sånn sett godt kunne hatt en forhold til, men det virker jo ikke helt siden han tenker det samme...

Åh, hvorfor må gutter være så dumme. Jeg begynte faktisk å tro han kanskje kunne være lovende..

Anonymous poster hash: ca975...e14

Lurer virkelig på hvem som var den dumme her... :fnise: . Når skal dere lære :laugh: ?

Vi menn er nettopp....Menn :danse: .

Anonymous poster hash: d61e6...c78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Kan det være en helt feilslått spøk?

Jeg tenker det samme. Hvis fyren var seriøs mangler han virkelig sosiale antenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer virkelig på hvem som var den dumme her... :fnise: . Når skal dere lære :laugh: ? Vi menn er nettopp....Menn :danse: . Anonymous poster hash: d61e6...c78

Ja. Og de fleste av oss oppfører seg ikke sånn.

Anonymous poster hash: bcb68...a2a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tsejG

Ja. Og de fleste av oss oppfører seg ikke sånn.

Anonymous poster hash: bcb68...a2a

Signerer!

AB`ern over her kan spare seg for den slags generaliseringer.

TS: Du har nok dessverre havnet ut for en som har sengestolpen kun til ett formål, nemlig å påføre den flest mulige hakk. Det finnes mange gutter som bedriver denne hobbyen, men det som sier mest om denne fyren er hans utilslørte uttalelse. Her er nok alt av antenner brukket, så min anbefaling er at du glemmer han fortest mulig. Vær også litt mer kritisk observant heretter, og la denne episoden bli en erfaring du tar med deg videre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en eks som var sånn. Han hadde skrevet navnene på sine "erobringer" på veggen bak sengen. Fikk sjokk når jeg så den, og dumpa han dagen det plutselig kom et nytt navn på etter han hadde vært på guttetur.



Anonymous poster hash: cb311...39f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Slapp av, det var nok bare en spøk. Og du finner egentlig ingen ting utav dette her uten å prate med han. Ikke vær så hårsår før du finner utav sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Lurer virkelig på hvem som var den dumme her... :fnise: . Når skal dere lære :laugh: ?

Vi menn er nettopp....Menn :danse: .

Anonymous poster hash: d61e6...c78

Det er forskjell på menn og drittunger!

Menn behandler ikke en dame slik, men en drittsekk derimot gjør slike simple ting som dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg sikkert tatt det som en vits og ledd høyt, før jeg ville slått tilbake med noe sånt som at det var bra for han at listen ble lengre enn bare overskriften. Så for meg høres det bare ut som om du er usikker på deg selv og ikke tar en spøk. En drøy spøk, ja, og det virker nok rimelig absurd å få høre noe slikt etter en omgang, men det er gjerne derfor det er noe man kan le av.

Kort sagt så synes jeg du overreagerer.



Anonymous poster hash: 073a4...379
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Mulig jeg er naiv, men jeg hadde tatt det som en spøk jeg da. Ikke syns jeg det var veldig drøyt heller :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koker egentlig bare ned til om du tror du er en god menneskekjenner eller ikke, og om du klarer å legge usikkerheten til side å prøve å le litt av deg selv og situasjonen.



Anonymous poster hash: 073a4...379
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tsejG

Uhm... Det kunne noen ganger vært interessant å se en oversikt over hva KG-brukerne mener er den egentlige grensen for når noe blir for drøyt, upassende og uakseptabelt.

"Taket" virker jaggu å være temmelig fraværende for "høyden" innimellom, men det er nå meg da... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hadde en eks som var sånn. Han hadde skrevet navnene på sine "erobringer" på veggen bak sengen. Fikk sjokk når jeg så den, og dumpa han dagen det plutselig kom et nytt navn på etter han hadde vært på guttetur.

Anonymous poster hash: cb311...39f

:overrasket::overrasket:

TS: Jeg tror jeg hadde tatt det som en spøk og svart tilbake i samme dur. Ja, jeg også ;)

Men du får bare se videre om han kødda eller mente det. Er bare en ting å finne det ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uhm... Det kunne noen ganger vært interessant å se en oversikt over hva KG-brukerne mener er den egentlige grensen for når noe blir for drøyt, upassende og uakseptabelt.

"Taket" virker jaggu å være temmelig fraværende for "høyden" innimellom, men det er nå meg da... :vetikke:

Vi er alle forskjellige. Deal with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og de fleste av oss oppfører seg ikke sånn.

Anonymous poster hash: bcb68...a2a

Neiiiiida. Klart ikke :fnise::fnise::fnise::fnise: .

Signerer!

AB`ern over her kan spare seg for den slags generaliseringer.

TS: Du har nok dessverre havnet ut for en som har sengestolpen kun til ett formål, nemlig å påføre den flest mulige hakk. Det finnes mange gutter som bedriver denne hobbyen, men det som sier mest om denne fyren er hans utilslørte uttalelse. Her er nok alt av antenner brukket, så min anbefaling er at du glemmer han fortest mulig. Vær også litt mer kritisk observant heretter, og la denne episoden bli en erfaring du tar med deg videre.

Hahahahaha. Tror du virkelig at det der gjør deg noe bedre som mann :laugh::laugh::laugh: ?

Du er nokk akkurat som 99,9% av oss andre :fnise::fnise: .

Anonymous poster hash: d61e6...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, min umiddelbare reaksjon er at det var litt morsomt sagt.

Og jeg er egentlig litt selvhøytidelig av meg.. :P



Anonymous poster hash: 67642...997
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere gutter uten sosiale antenner, desverre.. Eksen min, som fremdeles er interessert i meg etter 7 år, trodde han skulle vinne meg tilbake ved å snakke om sex-erfaringer en hel dag. Og der kom det fram litt av hvert, som at han har hatt sex med 6 stk på én uke og at jeg var en av dem (for ett år siden), samt at han hadde sex med så mange random jenter fra Tinder, at han hadde pult på seg en kjønnssykdom, og at en jente med herpes hadde prøvd å suge han.

Altså, er vi 14 år? Tror han virkelig han skal vinne meg over, ved å fortelle om idiotiske sex-erfaringer? Ga meg bare HELT avsmak å høre hvor uansvarlig og råtten han er. Jenter vil ikke jo ikke ha en fyr som virkelig puler HVA SOM HELST, men DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...