Gå til innhold

Har Name It


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

virkelig gått inn for å lage den styggeste barnegarderoben i sommer?

Styggere klær til unger skal man lete lenge etter...

http://no.nameit.com/Summertrends/ni-mini-summertrends,no_NO,sc.html#/Summertrends/ni-mini-summertrends,no_NO,sc.html?prefn1=gender&prefv1=Jente&prefn2=scopeFilter&prefv2=default&prefn3=size&prefv3=86%20-%2012-18%20M&start=24&sz=12

Anonymous poster hash: 7c6c3...921

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at det er litt rare klær der i år, men jeg har funnet noen fine plagg også :) Minstejenta har på seg en nydelig dongerishorts i dag bl.a. og eldste har en stilig shorts med T-skjorte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke rare, de er direkte stygge!

I fjor fant jeg noen søte tskjorter, hvor ble de av i år, liksom... Synes de har hatt stygge klær der en god stund nå, håper de skjerper seg :)

Anonymous poster hash: 7c6c3...921

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fæle, nå fikk jeg se hvorfor jeg ikke handler klær på Nameit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det jevnt over er mye stygt overalt. Grelle farger, stygge mønster og dårlige snitt/passform for akive barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel sånn sommermoten er for barn i år, da.

Smaken er som baken (jeg personlig har sett mye barnetøy jeg synes er styggere enn dette) ;)



Anonymous poster hash: fee3a...abe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fine klær, jeg! :jepp: Litt mer type Molo, som er mitt favorittmerke. :hjerte: Nå skal det vel også nevnes at jeg pleier å holde meg unna NameIt fordi jeg ikke er så glad i den stilen de pleier å ha. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger Nameit på instagram og der har det kun vært bilder av masse fine klær. Har ikke sett de i linken over før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra mini-skjørt til bleiebarn, hva er så ille med dette?



Anonymous poster hash: bcb5a...f46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg liker egen name it veldig godt, men syns klærne i år var grusomme. Skikkelig stygge farger!



Anonymous poster hash: 06fbd...7a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fine klær, jeg! :jepp: Litt mer type Molo, som er mitt favorittmerke. :hjerte: Nå skal det vel også nevnes at jeg pleier å holde meg unna NameIt fordi jeg ikke er så glad i den stilen de pleier å ha. :ler:

Jeg syns Molo klærne er sååå stygge! Hehe. Men er jo tydeligvis mange som liker de da :D

Anonymous poster hash: 06fbd...7a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du TS bare den første siden man får opp el må man bla? Ser ikke noe stygt på den første siden, bare nøytrale plagg og en mintre fin tights med en tiger på. Når jeg blar er det blanding av mye fint og stygt. Smaken er som maken.

Anonymous poster hash: 5881b...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg så på de tre første sidene, på jenteklær.. :) orket ikke se mer.

Anonymous poster hash: 7c6c3...921

post-57765-0-13987100-1401295269_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Molo klærne er sååå stygge! Hehe. Men er jo tydeligvis mange som liker de da :D

Anonymous poster hash: 06fbd...7a3

:fnise: Det er godt vi er forskjellige. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med onyx i at det jevnt over er vanskelig å finne fine klær. Har begynt å handle klær i str 98, og han er da ferdig med "smågutt"-størrelsene. Syns det var mye lettere å finne fine klær fram tom str 92. Nå er det virkelig bare grelle trykk som gjelder mange steder. Unntaket er Newbie-kolleksjonen som går tom 98, men syns noe av det blitt litt kjedelig. Og så er det Polarn O Pyret, hvor de har en del forskjellige farger og lite stygge trykk (trykk i seg selv er greit, men de er som oftest ikke fine).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg så på de tre første sidene, på jenteklær.. :) orket ikke se mer.Anonymous poster hash: 7c6c3...921

Har sett styggere enn det eksemplet ditt :) Hva syns du er fint da?

Jeg syns at Molo har en del fint men noe stygt. Liker litt knalle ting, litt kjedelig med så mye grå og beige som f.eks Kappahl har for de minste (men noe er veldig fint da)

Anonymous poster hash: 5881b...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Jeg handler ikke barneklær på name it. Det handler først og fremst om det ekstremt kjønnsdelte sortimentet.

Da jeg gikk innom for å se etter smekker til eldstemann hadde de rosa "shoppinggal som mamma" og blå "handy som pappa". Eller noe sånt, husker ikke teksten nøyaktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det meste Name it har er lite pent. Elendig kvalitet på det jeg har fått og kjøpt er det også + at klærne er veldig stive. Noe dritt å få i barselgave…



Anonymous poster hash: 2ceb3...4b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...