Lilleninja Skrevet 27. mai 2014 #1 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei. Da vil jeg også lage meg en prøverdagbok Jeg er 22 år, samboer/forlovede er 27 år. Vi prøver på første barn (for oss begge). PP1 startet med mens 1. mai, eggløsning ca. 15/5 og IKM 29/5. Nå venter jeg i spenning på at de siste to dagene skal gå, så jeg kan teste! Er jo litt "symptom-hypokonder", så vil skrive ned hva jeg har merket; - Har hatt høyere kroppstemp, med unntak av 10 dpo. Men måler ikke fast - Har hatt litt ømme pupper etter fruktbar periode, men toppet seg i dag :o - Kjent litt på smerter, nesten som menssmerter, men litt lenger ned, noen dager. Legg gjerne igjen en hilsen hvis du titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 28. mai 2014 I dag har jeg kjøpt 2 stk DocMorris tester til i morgen Håper på positivt resultat, selvfølgelig, men prøver å tenke at den kommer til å være negativ, så slipper jeg kanskje å bli så veldig skuffa :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. mai 2014 #3 Del Skrevet 28. mai 2014 Her vil jeg følge med! Og jeg slenger med det samme inn litt babystøv Så spennende med IKM i morgen! Det er også min IKM, og jeg har handlet inn en digital test med ukeindikator som jeg skal feire med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 28. mai 2014 Så artig at du kom inn her Nautika Og takk for babystøvet, det trengs tror jeg Blir gøy å feire med en digital test tenker jeg ja :D Syns det var så morsomt at vi hadde samme IKM, håper det er "lykke"-IKM'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. mai 2014 #5 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei! Her vil jeg også følge med Lykke til med prøvingen, jeg tipper du blir gravid hvertfall før... hmm.. september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mai 2014 Så koselig, Malicious Den prognosen liker jeg! Krysser alt som krysses kan, for at du har rett Har sååå lyst til å teste i kveld, men har også følelsen av at jeg kommer til å bli skuffet, selv om jeg har litt følelsen av at det kanskje har klaffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. mai 2014 #7 Del Skrevet 29. mai 2014 HIhiH! Test nåååå! :-D Eller.. hvor mange dager DPO? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 29. mai 2014 Det ble jo en ganske kort prøvedagbok, for jammen fikk jeg mine 2 blå (eller røde da) i dag Hadde skikkelig spreng i brystene i går kveld/natt Nå venter jeg på at morgendagen skal komme, så jeg får en til bekreftelse, så blir det vel investering i en digital også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. mai 2014 #9 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) malicious: Du må se på IKM Mai -tråden (litt sent ute med den) Gratulerer igjen, Lilleninja! Du er velkommen inn i terminklubben hvis du tør Endret 29. mai 2014 av Nautika 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. mai 2014 #10 Del Skrevet 29. mai 2014 Jippi! Vi har samme termin! 8. februar ftw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 29. mai 2014 Wohooo :D Er det termingruppe her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. mai 2014 #12 Del Skrevet 29. mai 2014 Her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. mai 2014 #13 Del Skrevet 30. mai 2014 Oi, her skjer det ting! Gratulerer så mye <3 Blir spennende å følge deg den kommende tiden! Håper selv på en spire i juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 30. mai 2014 Tusen takk Tok digital i dag, og der sto det gravid 2-3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå