Gå til innhold

30 Day Shred!


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Så bra jobba, alle dere som har kommet langt i programmet! :D

7/30 fullført her. I dag er jeg støl nederst og på innsiden av lårene. Liker det! God følelse å kjenne på kroppen at man har trent, selv om det bare er hjemme på stuegulvet :)

Vi er like langt! :-)

Trener du hver dag?

Jeg prøver på det. Vil ikke ha noen "hull" i programmet - det vet jeg vil gå ut over motivasjonen med en gang. Også vet jeg at hvis jeg dropper en dag vil hele dagen få et streif av dårlig stemning, haha (trener alltid om morgenen, ettermiddag/kveld funker ikke for meg).

Heier på deg! Og alle dere andre! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20/30

Ferdig med level 2. :) tok først level 2 og rett etterpå level 1, for å ta det skikkelig ut, haha...det svei i legga og armene!!

Gleder meg til level 3, den er sikkert helt for jævlig ;)

Heia alle oss, vi er flinke :)

PS. Sliter dere med treningen i denne varmen? Det er sååååå vanvittig lumert at det føles som om hodet er i komfyren under treningen og svetten renner i øynene så begynner det å svi :( MEN det stopper ikke meg hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20/30

Ferdig med level 2. :) tok først level 2 og rett etterpå level 1, for å ta det skikkelig ut, haha...det svei i legga og armene!!

Gleder meg til level 3, den er sikkert helt for jævlig ;)

Heia alle oss, vi er flinke :)

PS. Sliter dere med treningen i denne varmen? Det er sååååå vanvittig lumert at det føles som om hodet er i komfyren under treningen og svetten renner i øynene så begynner det å svi :( MEN det stopper ikke meg hehe...

19/30 her! :)

Ja, jeg svetter så jeg holder på å dævve når jeg driver på i denne varmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er like langt! :-)

Trener du hver dag?

Jeg prøver på det. Vil ikke ha noen "hull" i programmet - det vet jeg vil gå ut over motivasjonen med en gang. Også vet jeg at hvis jeg dropper en dag vil hele dagen få et streif av dårlig stemning, haha (trener alltid om morgenen, ettermiddag/kveld funker ikke for meg).

Heier på deg! Og alle dere andre! :-D

Da kan vi heie på hverandre! Gir ekstra motivasjon å holde følge med noen som har kommet like langt ;) Jeg har også som mål å trene hver dag. Jeg vet om en dag (førstkommende søndag) hvor det ikke vil være mulig å gjennomføre - men det er det ene unntaket. Ellers er målet å fullføre de 30 dagene i juli måned, med siste treningsdag 31.7 :) (Skal selvfølgelig ikke slutte å trene, men fullføre akkurat dette programmet).

I dag: 8/30 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi heie på hverandre! Gir ekstra motivasjon å holde følge med noen som har kommet like langt ;) Jeg har også som mål å trene hver dag. Jeg vet om en dag (førstkommende søndag) hvor det ikke vil være mulig å gjennomføre - men det er det ene unntaket. Ellers er målet å fullføre de 30 dagene i juli måned, med siste treningsdag 31.7 :) (Skal selvfølgelig ikke slutte å trene, men fullføre akkurat dette programmet).

I dag: 8/30 :)

Perfekt! 8/10 her og! :-)

Det kan godt hende det blir en dag uten trening på meg og. Nå får jeg plutselig veldig vondt i øvre del av ryggen når jeg begynner å hoppe, en plutselig og stikkende smerte. Håper ikke jeg har gjort noe feil og at det bare er en strekt muskel eller noe annet som går over av seg selv. Vil fullføre dette so bad! Jeg har ingen kilo jeg trenger å gå ned, men har plagsomt magefett som aldri forsvinner, så målet er å gå ned i cm rundt midjen :-) Vet at det skal mye til å få vekk akkurat det fettet, så kjører ganske strengt kosthold i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet opp level 3 på 30DS i dag og fytti flate sier jeg bare! Hvis dette ikke forbrenner fett og strammer opp musklene, da vet jeg ikke hva som gjør!

Var helt gjennomvåt og hadde skyhøy puls som aldri før.

Gratulerer magicpie :) Way to go girl!!!

Og dere andre stå på, dette klarer vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres spennende ut!

Hva slags utstyr trenger man for å følge hele shred'n?

Antar man finner filmene på YouTube/ved å Google.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres spennende ut!

Hva slags utstyr trenger man for å følge hele shred'n?

Antar man finner filmene på YouTube/ved å Google.. :)

Du trenger

– to små håndvekter (eventuelt flasker fylt med vann, sand e.l.)

– treningsmatte for å skåne ryggen ved liggende øvelser (eventuelt et brettet håndkle, teppe e.l.)

Kjør på! :)

Anonymous poster hash: 6e601...050

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min første økt idag - herregud!!

Har aldri opplevd å bli svett i ansiktet før, takk Gud for øyenbryn, ellers hadde jeg nok ikke endt opp med å se noen verdens ting! Gleder meg til imorgen allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22/30

Dagens økt vel overstått og det kjennes mest på rumpa ;)

Velkommen VioletWeston :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens! Jeg har hatt opphold på endel dager nå, men har idag hoppet rett på level 3 (!) og tok min første økt med den idag. Det gikk over all forventning! Men det er jo så varmt nå, så det rant av meg etterpå kan man si! Mannen min sin kommentar da jeg kom ut fra rommet var : "Såpass ja!" :fnise:

Men veldig fornøyd og håper å få trent i morgen igjen.

Heia alle sammen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende det blir en dag uten trening på meg og. Nå får jeg plutselig veldig vondt i øvre del av ryggen når jeg begynner å hoppe, en plutselig og stikkende smerte. Håper ikke jeg har gjort noe feil og at det bare er en strekt muskel eller noe annet som går over av seg selv. Vil fullføre dette so bad! Jeg har ingen kilo jeg trenger å gå ned, men har plagsomt magefett som aldri forsvinner, så målet er å gå ned i cm rundt midjen :-) Vet at det skal mye til å få vekk akkurat det fettet, så kjører ganske strengt kosthold i tillegg.

God bedring til ryggen! Det høres ut som en muskelstrekk. Og lykke til med målene. Høres ut som en god ide å følge med på målebånd i tillegg til vekta.

Jeg glemte å poste i går, men 9/30 er fullført :)

Jeg trener vanligvis på morgenen, men fikk ikke gjort det i dag. Så i dag blir det ettermiddagsøkt i stedet. I varmen. Puh. Men - det er siste dag på level 1, i morgen starter jeg på level 2. Grugleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10/30 og level 1 fullført! :)

Deilig! 10/30 her og!

God følelse å kunne legge nivå 1 bak seg :-) Nå har jeg sett gjennom nivå 2. Er takknemlig for at vanlige push-ups ikke er med og at det er ny musikk, haha. Gruer meg til militærpress med et ben som skal heves og strekkes ut, ikke så myk den veien at det gjør noe.

Er litt godt å vite at noen andre også sliter seg gjennom dette på omtrent samme tid! :-)

Det var visst en strekk ja, og nå er den heldigvis på vei vekk igjen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

L1D2!

Hva spiser dere etter trening, evt før?

Alle er kommet så langt! Håper jeg ikke blir alene om å oppdatere denne tråden når jeg kommer over på lvl 2 og etter vært også 3!

Gikk litt lettere idag, men jeg er superdårlig på å utføre armhevingene :/ men det er vel bare å holde ut, så går det lettere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22/30

Level 3 er tung ja, men jeg liker virkelig øvelsene! De er mye gøyere enn på de foregående levelene, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God følelse å kunne legge nivå 1 bak seg :-) Nå har jeg sett gjennom nivå 2. Er takknemlig for at vanlige push-ups ikke er med og at det er ny musikk, haha. Gruer meg til militærpress med et ben som skal heves og strekkes ut, ikke så myk den veien at det gjør noe.

Er litt godt å vite at noen andre også sliter seg gjennom dette på omtrent samme tid! :-)

Det var visst en strekk ja, og nå er den heldigvis på vei vekk igjen :-D

Jeg var litt skuffet for at push-upene forsvant, jeg! Hehe :) Men bra trening på nivå 2 også. Militærpressene var ikke så ille, men den siste abs-plankeøvelsen... puh.... Uansett, gøy med variasjon og nytt nivå.

L1D2!

Hva spiser dere etter trening, evt før?

Alle er kommet så langt! Håper jeg ikke blir alene om å oppdatere denne tråden når jeg kommer over på lvl 2 og etter vært også 3!

Gikk litt lettere idag, men jeg er superdårlig på å utføre armhevingene :/ men det er vel bare å holde ut, så går det lettere :D

Det kommer helt sikkert flere til denne tråden etterhvert, så du blir neppe alene ;) Og hold ut - det blir absolutt lettere etterhvert, ja! Når det gjelder mat, så spiser jeg ingenting før - trener på morgenen, right out of bed. Og så vanlig frokost etterpå :)

*

Dag 11/30 fullført, første dag på level 2. Deilig med litt variasjon og nye øvelser! Men må også si jeg nesten gleder meg til det blir litt kjøligere temperatur ute/inne - svetten renner som bare det i denne varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...