Gå til innhold

30 Day Shred!


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Idag har jeg også fullført økt 2 på level 2. Det er veldig mye mer puls på level 2, ja. Jeg blir veldig andpusten og orker så vidt de plank jacks! Men jeg føler meg veldig flink etterpå ;)

Akkurat når det gjelder kosthold er jeg nokikke til stor hjelp da jeg spiser normalt siden jeg bare vil stramme opp. Men jeg passer på å få i meg proteiner som egg, smoothie med litt proteinpulver og magert kjøtt.

Så bra! Enig at den plank jacks er tung!!

Jeg har tatt bilder i fra første treningsøkt level 1, og i dag dristet jeg meg til å ta bilder etter 2.treningsøkt level 2. Og jeg ser faktisk forskjell når jeg sammenlikner :) Får motivasjon av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært! Merker du stor forskjell fra du startet med level 1? Ha du trent helt uten opphold?

Jeg skrev innlegg #8 i denne tråden, etter 15 dager, så du kan bla deg tilbake og se på det også. Jeg merker en del rundt livet, f.eks. sitter treningsbuksa mi mye penere nå – nesten ingen muffintopp! Rumpa begynner også å få seg et lite løft, og jeg har marginalt mindre appelsinhud bakpå lårene. En ting jeg angrer på, er at jeg ikke har skaffet meg skikkelige vekter. Jeg bruker bare halvlitersflasker med vann, og da får jeg selvsagt mindre effekt på overkroppen.

Jeg hadde planer om å trene uten opphold, men det kommer til å ende opp med 30 økter på 40 dager. Jeg har igjen 6 økter og en tillatt fridag til, så det skal gå bra. Jeg har tatt to fridager på rad to ganger, men jeg har også hatt seks treningsdager på rad to ganger. Det ville vært helt uhørt for meg tidligere, siden jeg har vært veldig slapp og daff både fysisk og psykisk i årevis.

Før jeg startet opplegget, var jeg litt overoptimistisk og så for meg noe tilnærmet en fullstendig transformasjon. Fullstendig blir den absolutt ikke (og det var selvsagt bare dumt å tro det!), men det er helt fantastisk å se at endringen faktisk er i gang. Jeg tror jeg elsker Jillian!

Anonymous poster hash: 6e601...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt et lite opphold pga en hyttetur. Treningsfri fra fredag til mandag. Tror det var like greit med en pause, har dratt på meg en beinhinnebetennelse etter å ha startet med jogging i tillegg...

Så i dag blir det altså dag 15!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man trene level 1 i 10 dager, level 2 i 10 dager osv? 😊

Ja, det er slik det er lagt opp, men du kan fint bruke flere dager om du vil det. Jeg har til nå tatt noen dager pause i uka og jeg gikk over på level 2 på dag 9. Men utgangspunktet er det jo 10 dager på hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 13 gjennomført :biggrin:

Så bra! Jeg har hatt pause idag pga mye å gjøre her hjemme, men imorgen var planen å fortsette! Jeg føler allikevel at jeg blir sterkere og strammere, så gjør sikkert ikke noe å ta litt pauser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent styrke i dag. Må ha litt pause i fra 30 days shred, kjenner jeg og heller trene litt annet.... Har fått litt vondt i knærne :( Tror det kan være lurt å lytte til kroppen. Men jeg gir meg ikke, altså. Kun skal ha noen dagers pause med shredden :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyregod, Helje og dere andre: hvordan går det med dere?

Kjenner jeg irriterer meg mye at magen ikke vil gå så mye inn!!!! Arg.... Men kan vel kanskje ikke forvente så alt for mye etter bare 14 ganger med shred.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyregod, Helje og dere andre: hvordan går det med dere?

Kjenner jeg irriterer meg mye at magen ikke vil gå så mye inn!!!! Arg.... Men kan vel kanskje ikke forvente så alt for mye etter bare 14 ganger med shred.....

Vel, jeg må ta noen dager pause pga hyttetur fra imorgen tidlig. Jeg har vært litt sliten de siste dagene så det har ikke blitt trening. Men på søndag MÅ jeg!

Du er flink da! Bare å stå på videre så vil det nok skje en forandring :) Uansett så blir jo kroppen sterkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute, men jeg melder meg på her! Begynte på denne for ca en måned siden, men ble syk etter et par dager og så kom jeg liksom aldri i gang igjen. Begynner derfor på nytt, håper det går bedre denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sent ute, men jeg melder meg på her! Begynte på denne for ca en måned siden, men ble syk etter et par dager og så kom jeg liksom aldri i gang igjen. Begynner derfor på nytt, håper det går bedre denne gangen!

Bra du er igang igjen :) Heia deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei flinke jenter :)

Elsker denne tråden ! :-) Dere er så utrolig flinke!

Jeg ble motivert jeg også og skal begynne på 30DS på Mandag :) Akkurat nå skal jeg til sportsbutikken for å kjøpe meg manualer, jippiiiiiiiiiiiiiiii ! :D

Gleder meg som en unge til å begynne og skal gi 100% !

Heia jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flinke jenter :)

Elsker denne tråden ! :-) Dere er så utrolig flinke!

Jeg ble motivert jeg også og skal begynne på 30DS på Mandag :) Akkurat nå skal jeg til sportsbutikken for å kjøpe meg manualer, jippiiiiiiiiiiiiiiii ! :D

Gleder meg som en unge til å begynne og skal gi 100% !

Heia jenter!

Så bra!! Artig at vi blir litt flere :) Velkommen skal du være!

Jeg har gjennomført trening nr 15 i dag. Hadde egentlig tenkt å skulke unna. Har nemlig skeiet ut med en troika og en dobbel daim, iskaffe og en halv vaffel i dag. Urk.... Men siden jeg mest sannsynlig ikke får trent noe mer før torsdag eller fredag, beit jeg tenna sammen..... Glad jeg har gjennomført treningen i nå, iallefall!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyregod, Helje og dere andre: hvordan går det med dere?

Kjenner jeg irriterer meg mye at magen ikke vil gå så mye inn!!!! Arg.... Men kan vel kanskje ikke forvente så alt for mye etter bare 14 ganger med shred.....

I dag er dag 17 gjennomført. Og tror jeg trygt kan si at det bare er takket være denne tråden, ellers hadde jeg sikkert skulket unna... I går hadde jeg omgangssyken, litt ergerlig, men en gyldig grunn til å pause en dag.

Vet egentlig ikke om kroppen er så forandret, jeg tror jeg venter med å måle meg til de 30 dagene er gjennomført. Kostholdet i dag var ganske mislykket, både pizza og pannekaker involvert. Men i morgen satser jeg på å være tilbake igjen kostholdsmessig også :-)

Treningen går i hvert fall stadig bedre, stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB #8 her. Nå har jeg igjen bare to dager til med shreden! I dag var jeg mer energisk enn noen sinne, så jeg føler meg motivert til å fortsette når dette er over!

Stå på, alle dere andre! Når jeg klarer det, klarer alle! :D



Anonymous poster hash: 6e601...050
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...