AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #121 Skrevet 24. juni 2014 Ferdig med økt nr 8, level 2 Hvordan syns du level 2 er? Merker du noe forskjell? Gruer meg til de, ser så krevende ut.Anonymous poster hash: a5c1b...990
Gjest wing Skrevet 24. juni 2014 #122 Skrevet 24. juni 2014 Level 2 er tung i begynnelsen, men det blir bedre etterhvert Level 2 er absolutt overkommelig - så ikke gru deg!Ja, merker forskjell. Jeg ser nok ingen six-pack, men midjen har tatt seg inn og jeg har generelt blitt litt strammere.Stå på! Dette klarer du også fint! Jeg var i elendig form ved oppstart, men formen er betraktelig bedre nå!Lykke til
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #123 Skrevet 24. juni 2014 Jeg vil ikke kuppe tråden, men tenkte bare å gi dere noe å glede dere til i tifelle Jillian gir mersmak. Jeg er ferdig med shreden og har nå begynt på Ripped in 30. Milde måne – det første nivået er fantastisk! Jillian er mer energisk og dynamisk, treningslokalet er freshere, og øvelsene er morsommere! Treningen gir litt mer boot-camp-vibber, med variert bruk av vektene og litt mer hardcore styrkeøvelser. Nivå 1 føles akkurat tilpasset formen min nå, men jeg må innrømme at jeg har bange anelser for hva som venter oppover i nivåene. DVD-en er bygd opp etter 3-2-1-prinsippet hennes, akkurat som shreden, men styrkedelen består av 2x3 øvelser på 30 sekunder hver, i stedet for 30+60+30+60. Mye bedre, synes jeg. Uansett, stå på videre, jenter! Dere er supre! Anonymous poster hash: 6e601...050 1
Gjest wing Skrevet 25. juni 2014 #124 Skrevet 25. juni 2014 Jeg vil ikke kuppe tråden, men tenkte bare å gi dere noe å glede dere til i tifelle Jillian gir mersmak. Jeg er ferdig med shreden og har nå begynt på Ripped in 30. Milde måne – det første nivået er fantastisk! Jillian er mer energisk og dynamisk, treningslokalet er freshere, og øvelsene er morsommere! Treningen gir litt mer boot-camp-vibber, med variert bruk av vektene og litt mer hardcore styrkeøvelser. Nivå 1 føles akkurat tilpasset formen min nå, men jeg må innrømme at jeg har bange anelser for hva som venter oppover i nivåene. DVD-en er bygd opp etter 3-2-1-prinsippet hennes, akkurat som shreden, men styrkedelen består av 2x3 øvelser på 30 sekunder hver, i stedet for 30+60+30+60. Mye bedre, synes jeg. Uansett, stå på videre, jenter! Dere er supre! Anonymous poster hash: 6e601...050 Så bra! Når jeg er ferdig med shredden skal jeg se om jeg klarer å starte opp med ripped in 30. "Gleder*" meg til det Nå er jeg ferdig med økt nr 9, level 2. Oppe og trener før jobb Så sprek har jeg aldri vært før, men takket være dere følte jeg at jeg måtte. Får ikke tid ellers i dag.... Ha en fin (trenings)dag!
Yzma Skrevet 26. juni 2014 #125 Skrevet 26. juni 2014 Stoppet 30 day shred og begynte heller med ripped in 30 igår.
lillemyopi Skrevet 26. juni 2014 #126 Skrevet 26. juni 2014 (endret) Jeg har fallt av litt:( Følte meg så flink to dager inn i programet. Så kom omgangssyken. Og forkjølelsen. Og "altfor sliten etter jobb"-dagene... Så nå skulle jeg vært på dag 1 level 2.... o.o Hvordan skal jeg gjøre det når jeg starter opp igjen? Dag 3 level 1, eller bare starte på dag 1 igjen? Endret 26. juni 2014 av lillemyopi
Gjest wing Skrevet 26. juni 2014 #127 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har fallt av litt:( Følte meg så flink to dager inn i programet. Så kom omgangssyken. Og forkjølelsen. Og "altfor sliten etter jobb"-dagene... Så nå skulle jeg vært på dag 1 level 2.... o.o Hvordan skal jeg gjøre det når jeg starter opp igjen? Dag 3 level 1, eller bare starte på dag 1 igjen? Jeg var selv borte over en uke for en stund siden. Begynte bare der hvor jeg slapp. Altså dag 3, level 1. Er nå ferdig med økt nr 10, level 2!! Neste trening blir level 3. Gleder meg til det. Begynner å bli litt lei level 2
magicpie Skrevet 26. juni 2014 #128 Skrevet 26. juni 2014 Nå er jeg ferdig med økt 10, level 1! Så da blir det level 2 i morgen. Åh, som jeg "gleder" meg..
Sen ve ben Skrevet 26. juni 2014 #129 Skrevet 26. juni 2014 Level 1 ble ferdig igår, endelig Startet på Level 2 idag. Shiiiiiiiiiiiit! Det var noe helt annet...! Plankeøvelser er verst også er det så mange av dem. Styrkeøvelsene er tuuuuuuunge, men vet at det er sånn bare i begynnelsen. Kjenner at beina er mer stramme og magen begynner å få litt muskler, I LIKE IT A LOT!!!!!
magicpie Skrevet 26. juni 2014 #130 Skrevet 26. juni 2014 (endret) Level 1 ble ferdig igår, endelig Startet på Level 2 idag. Shiiiiiiiiiiiit! Det var noe helt annet...! Plankeøvelser er verst også er det så mange av dem. Styrkeøvelsene er tuuuuuuunge, men vet at det er sånn bare i begynnelsen. Kjenner at beina er mer stramme og magen begynner å få litt muskler, I LIKE IT A LOT!!!!! Ånei, nå gruer jeg meg skikkelig Endret 26. juni 2014 av magicpie
Dyregod Skrevet 26. juni 2014 #131 Skrevet 26. juni 2014 Jeg trente igår, men ikke 30 ds. Jeg var på treningssenteret, men jeg trente endel av øvelsene på shreden da. Idag tok jeg pause og imorgen skal jeg på økt 9 , level 2.
Dyregod Skrevet 26. juni 2014 #132 Skrevet 26. juni 2014 Jeg ser jeg glemte å skrive at jeg trente shreden på tirsdag! Økt 8, level 2
Sen ve ben Skrevet 26. juni 2014 #133 Skrevet 26. juni 2014 Ånei, nå gruer jeg meg skikkelig Nei, ikke gjør det da! Den er hard men ikke noe vi ikke klarer. " if you wan't to look like this you got to work like that "
magicpie Skrevet 26. juni 2014 #134 Skrevet 26. juni 2014 Nei, ikke gjør det da! Den er hard men ikke noe vi ikke klarer. " if you wan't to look like this you got to work like that " Jaja, det kommer heldigvis (forhåpentligvis) noe godt ut av det!
LempikasPromise Skrevet 26. juni 2014 #135 Skrevet 26. juni 2014 Jeg vil også begynne med dette Har hørt så mye positivt og skjønner at det er korte, men intense økter som strammer opp? Trenger litt oppstramming etter fødsel, for akkurat nå er det ikke mye stramt igjen for å si det slik :-p
Sen ve ben Skrevet 30. juni 2014 #136 Skrevet 30. juni 2014 Ble ferdig med dag 2 igår, level 2. Jeg syns den er så vanskelig at jeg nesten har lyst å gi opp:( Men det skjer ikke! Hvordan går det med dere andre?
magicpie Skrevet 30. juni 2014 #137 Skrevet 30. juni 2014 Gjorde dag 3 level 2 i går. Har ikke blitt like støl som i begynnelsen av level 1, men føler jeg sliter litt teknisk med noen av øvelsene.. I hvert fall den "pendulum lunges"
Sen ve ben Skrevet 30. juni 2014 #138 Skrevet 30. juni 2014 Ferdig med økt 3, level 2. Kjenner det i armene og beina, det dirrer Jeg sliter noe vanvittig med den "militærøvelsen", er det det den heter? Den får jeg ikke til:( Siden jeg begynte med level 2 og jeg sliter litt med øvelsen så tar jeg en runde med level 1 etterpå, for å gjøre det opp igjen Heia oss
Corvus Skrevet 30. juni 2014 #139 Skrevet 30. juni 2014 I morgen skal jeg begynne min første økt! Har tatt før-bilder, målt midjen og kjøpt inn masse sunn mat. Dette skal gjøres gjennomført.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #140 Skrevet 1. juli 2014 Ferdig med økt 4. Går lettere og lettere for hver gang. 14/30Anonymous poster hash: a5c1b...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå