Gå til innhold

30 Day Shred!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter :)

Da var jeg ferdig med dag 1 på første level. Gud hvor godt og hardt det var, Jøje meg!! Men jeg gleder meg bare til imorgen, hehe... Jeg syns det var litt vanskelig å følge med på, syns det gikk litt fort, eller er det bare meg? Vel, det er overstått og deilig å komme i gang.

Heia oss :D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok nettopp min siste økt! 30 treninger på 40 dager! Jippi!

Sen ve ben: Det blir mye lettere å henge med om noen dager, så bare stå på! Men jeg må innrømme at jeg hadde vansker med å henge med i kombinasjonen av jumping jacks og hoppetau gjennom alle mine 10 dager på første nivå. Jeg har tenkt å kjøre gjennom det programmet igjen om en dag eller to for å se om jeg kan leke meg gjennom det nå, eller om jeg fortsatt ikke er så fit som jeg nå tror jeg er. ;)

Anonymous poster hash: 6e601...050
  • Liker 1
Skrevet

Hei jenter :)

Da var jeg ferdig med dag 1 på første level. Gud hvor godt og hardt det var, Jøje meg!! Men jeg gleder meg bare til imorgen, hehe... Jeg syns det var litt vanskelig å følge med på, syns det gikk litt fort, eller er det bare meg? Vel, det er overstått og deilig å komme i gang.

Heia oss :D

Så bra!! Ja, de første gangene er fryktelig harde, - men det kommer til å gå bedre etter hvert!

Jeg får dessverre ikke trent før fredag.... Kjenner jeg får dårlig samvittighet å ikke trene.... Men skal prøve å begrense meg litt i matveien....

Stå på videre, alle sammen!! :klem1:

Skrevet

Jeg tok nettopp min siste økt! 30 treninger på 40 dager! Jippi!

Sen ve ben: Det blir mye lettere å henge med om noen dager, så bare stå på! Men jeg må innrømme at jeg hadde vansker med å henge med i kombinasjonen av jumping jacks og hoppetau gjennom alle mine 10 dager på første nivå. Jeg har tenkt å kjøre gjennom det programmet igjen om en dag eller to for å se om jeg kan leke meg gjennom det nå, eller om jeg fortsatt ikke er så fit som jeg nå tror jeg er. ;)

Anonymous poster hash: 6e601...050

Så bra!! Gratulerer med gjennomført 30 treninger! Du er skikkelig flink!

Håper du har nådd de resultater du har satt deg!! :)

Skrevet

Hei!
Jeg vil også være med:)

Akkurat fullført dag 1 av level 1!
Sliten og svett ble jeg, og det er jeg fornøyd med:) Kjenner det mest på fremsiden av lårene. (Gruer meg til jobb i morgen...:s)

AnonymBruker
Skrevet

DAG 1: Fyfaen. Seriously.

Push-ups er det som tar drepen, og problemer med nakke og korsrygg gjør at mageøvelsene ikke blir like røffe som på videoen, men hey; jeg gjorde det, og jeg er svett og glad.

Hele kroppen verker, jeg er støl i hele kroppen, klarer så vidt å gå og det på dag 1.

Skal det være sånn?

Tør ikke tenke på level 2 jeg :(

Anonymous poster hash: a5c1b...990

AnonymBruker
Skrevet

Push-ups er det som tar drepen, og problemer med nakke og korsrygg gjør at mageøvelsene ikke blir like røffe som på videoen, men hey; jeg gjorde det, og jeg er svett og glad.

Hele kroppen verker, jeg er støl i hele kroppen, klarer så vidt å gå og det på dag 1.

Skal det være sånn?

Så flink du er! De første dagene er det veldig tøft.

Hvis du tøyer godt ut etterpå så skal du ikke bli så veldig støl. Det varierer vel fra person til person kanskje. Og det blir sikkert bedre etter hvert når kroppen blir vant til det. Jeg pleier å tøye ut lenger enn på videoen, og ta noen andre tøyinger som jeg har sett på andre videoer med Jillian. Etter dag 1 av Level 1 var jeg kjempestøl i armene, men da tøyde jeg armene ekstra etter dag 2, og fortsatte med det. Siden har jeg ikke blitt støl.

Anonymous poster hash: 619be...e9a

Skrevet

Skal det være sånn?

Så bra at du er i gang! Jeg kan nevne at jeg jeg hadde sykt vondt i kroppen i flere dager etter første trening. Jeg skjønte ikke hvordan dette skulle gå. Men det gir seg! Når du får kommet i gang går det greit :)

Skrevet

Jeg har ikke fått trent på en stund nå pga hyttetur og har fått lite søvn den siste tiden. Men håper jeg orker en treningsøkt etter jobb idag.

Stå på alle sammen :)

Skrevet

Begynner på level 1 nå!

Skrevet

Hei jenter!

Da var Dag 2 ( Level 1 ) gjort. Føler det gikk litt lettere idag, i forhold til igår. Når hun sier 20 more seconds, da hadde jeg gitt meg, men idag ga jeg meg ikke, jeg presset meg.

Måtte krabbe til dusjen idag, hihi....:)

Håper bare det blir lettere imorgen.

Hadde ikke klart det uten dere, dere er motivasjonen jeg trenger :-)

28 days to go :)

• Liker 1
Skrevet

Begynner på level 1 nå!

Velkommen :) gi alt du kan!

Hvordan går det med dere andre?

AnonymBruker
Skrevet

Dag 2 igår og dag 3 imorges vel overstått (level 1). Det sviiiiir i alle muskler!!!!

Stå på jenter og gi alt dere kan. :)

Skrevet

Klarte å gjennomføre dag 2 i går:) (syns det gikk lettere også!).

Idag er jeg så støl som jeg aldri har vært før...:P
Blir sengeliggende idag pga omgangssyken... Ikke alltid like gøy å jobbe i barnehage :trist:

Skrevet

Jeg gjennomførte dag 1 level 1 i går! Så da er jeg i gang :) Skal gjøre økt 2 etterpå. Kjenner at jeg er littegrann støl i overkroppen, men det hadde sikkert vært verre hvis jeg hadde gitt alt i går. Jeg ga vel kanskje litt for fort opp av og til :fnise: Men jeg skal prøve å være flinkere i dag. Nå vet jeg liksom hvor lenge det varer og hva slags øvelser det er. For min del er pushupsene verst! Jeg har alltid vært dårlig på det, og tror ikke jeg har gjort det på kanskje et år nå. Så det blir på knærne nå i begynnelsen, og så håper jeg at jeg klarer å forbedre det etter hvert.

Skrevet

Klarte å gjennomføre dag 2 i går:) (syns det gikk lettere også!).

Idag er jeg så støl som jeg aldri har vært før...:P

Blir sengeliggende idag pga omgangssyken... Ikke alltid like gøy å jobbe i barnehage :trist:

Uff så kjedelig, men håper formen bedrer seg, samle krefter så er du oppe å " shred-er " igjen :)

Ferdig med dag 3, første level.

Syns det gikk så mye bedre idag, klarte så å si alle øvelsene uten å gi meg som på første dagen. Bortsett fra pushupsene, der tar jeg det fortsatt på knærne.

Er bittelitt støl, men ellers i god form :) Kanskje er det noe jeg innbiller meg, men ser ut som musklene viser seg øverst på leggen, og bak på leggen. Føler det er mye strammere. :D

Gleder meg til imorgen, klarer nesten ikke å vente. :)

Skrevet

Hei til alle nye :)

Jeg har endelig kommet meg videre igjen og fortsatte på level 2, økt 3. Har hatt en uke pause, men det gikk helt fint :) Det er så fantastisk når man har gjennomført hver økt! Heia alle sammen, husk å ikke gi opp selv om dere tar en pause eller ikke ser fremgang. Det er kjempebra uansett!

Skrevet (endret)

Da var økt 2 gjennomført! Merket at det gikk bedre i dag, jeg klarte å pushe meg selv mer enn i går. Jeg synes jeg klarte øvelsene bedre også, og at det gikk litt lettere, men vet ikke om det er mulig med framgang bare på én dag.. Og så er jeg veldig fornøyd med at jeg faktisk holdt ut alle bicycle-crunchene i dag :danse:

Endret av magicpie
Gjest hulderjenta
Skrevet

Dag 1 på level 1 gjennomført. Det føltes som jeg sto med én fot i graven mens jeg holdt på. Skremmende hvor dårlig form jeg tydeligvis er i... Men nå kan det bare gå oppover. :-)

Og jeg kjenner at jeg kommer til å være megastøl i morgen. Fordel med en stillesittende jobb plutselig, hehe..

Skrevet

Gjennomførte dag 3 i dag. Merket allerede at jeg klarte å pushe meg selv litt lenger enn da jeg startet. Gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...