Gå til innhold

30 Day Shred!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 3 nivå 1 fullført.

Er. så. støl.

Spesielt i armene, de kan såvidt brukes. Men det betyr vel at det virker :D Håper det blir litt bedre da, klarer nesten ikke sminke meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en hviledag i går, så i dag skal jeg gjøre økt 6, level 2. Tar dere andre noen hviledager av og til? Jeg hadde egentlig tenkt til å fullføre på 30 dager, så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk trent i går.. :(

Skrevet

*Kremt* Jeg har ikke vært så flink i det siste. Trente sist på mandag økt 8 eller 9 på level 2. Jeg har mistet litt telling. Men jeg skal trene ikveld, må bare la alle jordbærene jeg spiste i stad, synke ;)

Jeg kommer nok til å ta noen dager ekstra på level 2 siden jeg har hatt endel pauser. Jeg blir fortsatt veldig sliten og må ta pauser på level 2. Hadde dere som begynte på level 3 det sånn? Er level 3 veldig slitsom? Jeg håper jeg klarer den!

Skrevet

Jeg tok en hviledag i går, så i dag skal jeg gjøre økt 6, level 2. Tar dere andre noen hviledager av og til? Jeg hadde egentlig tenkt til å fullføre på 30 dager, så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk trent i går.. :(

Ja, jeg har tatt ganske mange fridager for å si det sånn! Jeg har vært syk, også har jeg sovet lite en periode pga datteren min har sovet dårlig og da orker jeg rett og slett ikke å trene hver dag! Men jeg har allikevel blitt vesentlig sterkere og strammere. Så litt hvile Gjør nok ikke så mye :)

Skrevet

Ferdig med økt 16/30

Klarer alle øvelsene uten stopp og push up'sene tar jeg i Natalie style :) Men den siste øvelsen tar knekken på meg, den er killer altså !!

Hadde bare to dager med hvile siden jeg begynte, pga mensen, blødde mye og ville ikke presse meg selv.

Men etter de to hviledagene så har jeg tatt to dager både level 1 og 2.

Etter treningen idag så prøvde jeg den 6 weeks 6 pack, jeg ga meg før jeg begynte, den er tøff, wow!

Skrevet

*snike seg inn og følge med*

Er på dag 10 nå - jeg begynte i midten av juni og har trent det annenhver dag i kombo med powerwalks de dagene jeg har fri. Blir spennende å starte på del 2 i helgen! :)

Skrevet

Ferdig med økt 9 på level 2. Det gikk egentlig veldig bra idag sammenlignet med andre dager. Jeg tror jeg skal prøve meg på level 3 om to dager. Så får vi se ;)

Skrevet

Økt 16/30 unnagjort i dag. Over halvveis! :danse:

Skrevet

Akkurat begynt på dette, jeg også. Dag 4 i dag - kjenner jeg er bra støl i leggene og armene!

Jeg står opp kl.6 og trener hver morgen :) Har hørt anbefalingen om å ta en hviledag i uken, men vet ikke helt om jeg kommer til å følge den. Krysser fingrene for at motivasjonen holder. Og at dette funker og gir synlig og merkbar effekt. Målet er å bli sterkere og fastere.

Hvordan gjør dere andre det med kosthold? Spiser dere normalt? Har dere som mål å gå ned i vekt, eller bare bli sprekere? Jeg er egentlig slank, tallet på vekten er lavt nok (under 50), men jeg er klassisk "tynnfeit" - utrent - så jeg funderer endel på hvordan jeg bør spise. Ligger på 1400 - 1600 kcal nå, håper det er passe :)

Skrevet

Puh... Etter en lengere periode uten trening, startet jeg opp på økt nr 1, level 3. Det var virkelig deilig å begynne med annen trening istedenfor level 2!! Svetten siler, men level nr 3 var ikke like tung som level 2, synes jeg (merkelig nok).

Spinster: jeg spiser normalt. Jeg koser meg med det jeg vil og orker ikke å følge noen diet. Jeg veier a 66 kg (så er nok mye større enn deg) og er 1.70 lang. Trives med vekten (eller jeg kunne fint gått ned 3-4 kg - men vil ikke nok til å følge en diett), Ønsker mer muskler samt en oppstramming. Jeg ser godt forskjell nå og før jeg startet med trening (ved level1).

Skrevet

Akkurat begynt på dette, jeg også. Dag 4 i dag - kjenner jeg er bra støl i leggene og armene!

Jeg står opp kl.6 og trener hver morgen :) Har hørt anbefalingen om å ta en hviledag i uken, men vet ikke helt om jeg kommer til å følge den. Krysser fingrene for at motivasjonen holder. Og at dette funker og gir synlig og merkbar effekt. Målet er å bli sterkere og fastere.

Hvordan gjør dere andre det med kosthold? Spiser dere normalt? Har dere som mål å gå ned i vekt, eller bare bli sprekere? Jeg er egentlig slank, tallet på vekten er lavt nok (under 50), men jeg er klassisk "tynnfeit" - utrent - så jeg funderer endel på hvordan jeg bør spise. Ligger på 1400 - 1600 kcal nå, håper det er passe :)

Så flink du er :) Jeg trener for å bli strammere etter fødsel, er slank og kan gjerne gå opp i vekt (i muskler da). Men da må man spise endel da, så jeg bare spiser det jeg vil og litt ekstra protein i smoothien etter trening ;) Men jeg er småspist så vet ikke hvor mange kalorier jeg ligger på. Men det høres lite ut med 1400-1600 kalorier hvis du ikke skal ned i vekt? Det er hva jeg tenker da.

Skrevet

17/30

Gleder meg til level 3. Litt lei av å høre Jillian si det samme, haha!

Skrevet

Spinster: jeg spiser normalt. Jeg koser meg med det jeg vil og orker ikke å følge noen diet. Jeg veier a 66 kg (så er nok mye større enn deg) og er 1.70 lang. Trives med vekten (eller jeg kunne fint gått ned 3-4 kg - men vil ikke nok til å følge en diett), Ønsker mer muskler samt en oppstramming. Jeg ser godt forskjell nå og før jeg startet med trening (ved level1).

Gøy å høre at du ser forskjell, uten å gjøre noe spesielt med kostholdet!

Så flink du er :) Jeg trener for å bli strammere etter fødsel, er slank og kan gjerne gå opp i vekt (i muskler da). Men da må man spise endel da, så jeg bare spiser det jeg vil og litt ekstra protein i smoothien etter trening ;) Men jeg er småspist så vet ikke hvor mange kalorier jeg ligger på. Men det høres lite ut med 1400-1600 kalorier hvis du ikke skal ned i vekt? Det er hva jeg tenker da.

Proteinsmoothie høres lurt ut :) Jeg teller ikke kcal veldig nøye, men tror jeg ligger på det nivået. Samtidig veier jeg jo ikke så mye, så jeg tenker litt at jeg ikke trenger så mye? Jeg må bare prøve meg fram tror jeg. Oppløftende å se kommentarer at normalt kosthold funker fint også!

17/30

Gleder meg til level 3. Litt lei av å høre Jillian si det samme, haha!

Haha, jeg også - etter bare 5 dager på level 1!

Dag 5 fullført. Fortsatt tungt! Men armhevingene gikk et hakk lettere i dag :)

Skrevet

18/30

:D

Skrevet

18/30

:D

Jeg også! :) Bare 2 igjen på level 2 nå, så er det level 3 neste.

Skrevet

Jeg også! :) Bare 2 igjen på level 2 nå, så er det level 3 neste.

Like langt vi da, hehe. Gøy!

Klarer du alt uten stopp nå? Jeg sliter med den øvelsen " fot foran fot bak med vekter " klarer ikke å være stødig lenge :( Og den militærøvelsen er hard fortsatt.

Meeeen, vi er flinke vi;) Og alle andre :D

Skrevet

Like langt vi da, hehe. Gøy!

Klarer du alt uten stopp nå? Jeg sliter med den øvelsen " fot foran fot bak med vekter " klarer ikke å være stødig lenge :( Og den militærøvelsen er hard fortsatt.

Meeeen, vi er flinke vi;) Og alle andre :D

Ja, jeg sliter litt med teknikken på den jeg også :P Og militærpressene sviiir skikkelig i skuldrene på slutten. Jeg klarer ikke alt uten stopp, men det meste. Det hender jeg må ta en pause på knærne i 2 sekunder på noen av de plankeøvelsene, men det har heldigvis forbedret seg mye fra utgangspunktet i hvert fall! :)

Skrevet

Ferdig med økt 19/30. Deilig å få det overstått. Da blir det husvasking :)

Skrevet

Så bra jobba, alle dere som har kommet langt i programmet! :D

7/30 fullført her. I dag er jeg støl nederst og på innsiden av lårene. Liker det! God følelse å kjenne på kroppen at man har trent, selv om det bare er hjemme på stuegulvet :)

• Liker 1
Skrevet

Ble dessverre ikke noe trening i går heller :( Hadde tenkt til å gjøre det på kvelden, men da mista vi internettilgangen. Hadde ikke motivasjon til å gjøre treninga på egenhånd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...