Gå til innhold

30 Day Shred!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjerde økt unnagjort! Klarte meg uten en del av modifierne i dag :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjerde økt unnagjort! Klarte meg uten en del av modifierne i dag :icon_lol:

Veldig bra! Det er så herlig følelse å klare mer og mer :) Også blir jo formen bedre! Jeg er på level 2 og merker forbedring fra dag til dag nesten :)

Skrevet

Ferdig med økt 4, level 1. Var ikke helt for å trene, og klarte ikke mye uten pauser, så etter første økt så tok jeg en til, og da ga jeg alt jeg hadde og kjenner det godt nå.

Er det noen som har tatt det to ganger på en dag? Det blir vel ikke feil?

See u tommorow ;)

Skrevet

Ferdig med økt 4, level 1. Var ikke helt for å trene, og klarte ikke mye uten pauser, så etter første økt så tok jeg en til, og da ga jeg alt jeg hadde og kjenner det godt nå.

Er det noen som har tatt det to ganger på en dag? Det blir vel ikke feil?

See u tommorow ;)

Så flink du er da! Det går nok bra å ta to økter på rappen en gang iblant, bare husk at du skal holde på en stund så ikke slit deg ut :) Men veldig bra at du har energi til det!

Nå har jeg akkurat fullført økt 5 på level 2. Idag hadde jeg lite krefter og måtte ta flereppauser enn vanlig, men tenker det er bedre å gjøre det enn ingenting :)

Skrevet

Ferdig med dag 5 på første level. Gikk sååååå bra!! :) :) Klarte alt uten pause, det var godt. Ikke støl og vondt noe sted. Juhhuuuuuu:D

Skrevet

Så flinke alle har vært!! Jeg har hatt meg en pause siden fredagen, men nå er det på igjen! Endelig ferdig med trening nr 6, level 2 :)

Skrevet

Så flinke alle har vært!! Jeg har hatt meg en pause siden fredagen, men nå er det på igjen! Endelig ferdig med trening nr 6, level 2 :)

Jeg skal nok måtte ta en eller to dager fri neste uke, da jeg får mensen :(

Hvordan var det å starte etter opphold? Fortsetter du bare der du slapp?

Skrevet

Jeg skal nok måtte ta en eller to dager fri neste uke, da jeg får mensen :(

Hvordan var det å starte etter opphold? Fortsetter du bare der du slapp?

Jepp. Fortsatte der hvor jeg slapp. Gikk for så vidt greit, men noe tyngre var det.... Det er godt å tenke på at jeg nå er over halvveis! :) Yuhuuu!

Skrevet

Jepp. Fortsatte der hvor jeg slapp. Gikk for så vidt greit, men noe tyngre var det.... Det er godt å tenke på at jeg nå er over halvveis! :) Yuhuuu!

Keep up the Good work girl :)

Skrevet

Keep up the Good work girl :)

Hehe. Will do that! U2!!!

Skrevet

Ferdig med økt 6, level 1. Den gjorde jeg i morges, og det gikk utrolig fort synes jeg.

Men må ærlig innrømme at jeg begynner å bli lei av denne levelen, og typisk når jeg skal over på level 2 er da jeg får mensen. Aaaargh!!!

Hvordan går det med dere andre?

Det er noe jeg ikke skjønner helt, er når man tar de knebøy, hun sier at kneet ikke skal gå over tåen, men det gjør min. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, men kneet mitt går over tåen.:(

Noen som har lyst å hjelpe meg?;)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er litt hjelp i denne videoen?

Hun har knærne omtrent ute ved tærne, men de går ikke over. Hør nøye på det hun sier om å legge vekten litt bakpå og gjøre bevegelsen ned gjennom hælene, jeg tror det er nøkkelen, å legge tyngdepunktet så langt bak som mulig. Hvis du sliter med balansen når du går dypt i riktig stilling, kan du begynne forsiktig og jobbe deg gradvis nedover til dypere knebøy etter hvert som du mestrer bevegelsen..

Anonymous poster hash: 6e601...050
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er litt hjelp i denne videoen? Hun har knærne omtrent ute ved tærne, men de går ikke over. Hør nøye på det hun sier om å legge vekten litt bakpå og gjøre bevegelsen ned gjennom hælene, jeg tror det er nøkkelen, å legge tyngdepunktet så langt bak som mulig. Hvis du sliter med balansen når du går dypt i riktig stilling, kan du begynne forsiktig og jobbe deg gradvis nedover til dypere knebøy etter hvert som du mestrer bevegelsen.. Anonymous poster hash: 6e601...050

Tusen takk for videoen, dette skal jeg trene på imorgen, så det sitter i riktig. :)

Imorges ble jeg ferdig med dag 7 og det på tom mage, nesten så det gikk lettere enn når jeg gjør det etter middag.

Gleder meg bare til å begynne på level 2.

Anonymous poster hash: a5c1b...990

Skrevet

Mente ikke å trykke på anonym knappen :)

Skrevet

I dag gjennomførte jeg økt 7, level 1. Merker virkelig fremgangen, og jeg blir ikke like støl lenger :)

Skrevet

Jeg har igjen hatt opphold pga litt hektisk tid. Idag ble det jobb fra 8-2030 så orket ikke, men håper å fortsette imorgen :) Blir litt amputert dette for meg da, men jeg har allikevel sett resultater!

Skrevet

Ferdig med økt 8. Deilig !:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...