Gjest Peanut Skrevet 27. mai 2014 #21 Skrevet 27. mai 2014 det kan det være. men en golden shower må ikke være i munnen, kan være på kroppen forøvrig også. Hørte om noen som gjorde det nemlig. <_< Fire gutter som ble bedt av en mann om å tisse på han mens han lå i badekaret. Han likte å føle seg underdanig eller ydmyket eller noe lignende. O_o
LiseOslo Skrevet 28. mai 2014 #22 Skrevet 28. mai 2014 Hva gjør man ellers da? Altså hva gjør man under wetsex annet enn å tisse den andre i munnen? Jeg vet ikke, derfor jeg spør. Anonymous poster hash: 40b36...b08 Man kan gjøre alle mulige varianter Som for eksempel å se på at den andre tisser, ta på det, tisse på kroppen til hverandre eller i munnen. Hvis dere har lyst til å prøve det ut foreslår jeg at dere starter i dusjen, det blir litt mer "ufarlig" sånn. Hvis du har lyst til å smake så prøv med å slikke / suge etter at partner har tisset og det er noen dråper igjen. Det er ellers lurt å ha drukket mye vann på forhånd. Både kommer det da mer , og det lukter og smaker mindre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå