Gå til innhold

Urinering i munn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har fått urin i munn med vilje? Jeg tenner ganske på tanken, og "tvingte" kjæresten min til å prøve det på meg, haha. Var ikke snakk om mye, og ikke i erigert tilstand da fordi det klarte han ikke.

Men jeg føler meg skikkelig unormal som faktisk tenner på å bli tisset i munn, så jeg lurer på om det er noen som har prøvd det?

Anonymous poster hash: 45f40...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på hvor mye slikt en finner på internett så kan en vel i hvert fall si at du ikke er helt alene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er nok ikke alene nei. Men det som er dumt da er at det er vanskelig for han. Han har bare klart det to ganger, fordi det kommer en sperre på en måte.

Ts

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kjenner en mann som blod-tenner på det scenariet.

- det forteller meg at han absolutt ikke er alene om å like tanken på leke wet.

For ordens skyld; han er ikke en av mine menn, men han er en veldig hyggelig kar som liker wetsex :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er langt ifra unormal, vi har kjøpt en egen maske for det da vi også liker sm ;)

Anonymous poster hash: fa0df...586
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg og eksen gjorde det. EN gang, aldri mer.

Anonymous poster hash: 60f50...ee5
AnonymBruker
Skrevet

jeg er jente, kjæresten min tisset meg i munnen. angret med en gang etterpå :P

Anonymous poster hash: f2e4d...288
Gjest HarryDotter
Skrevet

Helt ok det om begge er gira vel? Tror veldig mange har mye forskjellig de vil prøve.

Skrevet

Jeg og eksen hadde wetsex gjennom hele forholdet, men ikke direkte i munnen.. vi prøvde litt, og det var ikke så ille så lenge vi drakk mye vann før kveldens lek.. morgentiss er uaktuelt.. og enkelte drikker/matvarer gjør jo at tisset blir fryktelig ekkelt. Kan ikke si at jeg tente så fryktelig mye på akkurat den delen å få det i munnen/i munnen på eksen.. men selve wetsexen var bra.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har fått urin i munn med vilje? Jeg tenner ganske på tanken, og "tvingte" kjæresten min til å prøve det på meg, haha. Var ikke snakk om mye, og ikke i erigert tilstand da fordi det klarte han ikke.

Men jeg føler meg skikkelig unormal som faktisk tenner på å bli tisset i munn, så jeg lurer på om det er noen som har prøvd det?

Tvingte? Tvang heter det.

Anonymous poster hash: 551c1...449

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg prøvd flere ganger. Både med andre jenter og gutter.

Hvis stemningen er rett, og man har drukket mye vann på forhånd, kan det være gøy og veldig erotisk med litt wetsex :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg prøvd flere ganger. Både med andre jenter og gutter.

Hvis stemningen er rett, og man har drukket mye vann på forhånd, kan det være gøy og veldig erotisk med litt wetsex :fnise:

For er man kåt fra før, og vil ha et litt ekstra kick er jo ikke noe i veien for å gjøre det ;)

Og de som ikke liker sånt får bare la være :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det på en kvinne i fylla da vi kom hjem fra byen. Hun var veldig erklært sub og løp på badet for å gjøre seg vanskelig. Hun trodde ikke jeg ville tørre å tisse på henne med klær på (jeg hadde sagt tidligere på kvelden at dersom hun ikke oppførte seg kom jeg til å gjøre akkurat det), men jeg tok av henne klærne der hun satt på toalettet og tisset på hennes overkropp. Hun gjorde seg vanskelig på ene og andre måten og jeg hadde ikke annet valg til slutt enn å føre den inn i munnen hennes. Vi hadde ekstremsex resten av natten og hun brølte som en bjørn da hun kom (med forbehold om at jeg egentlig ikke vet hvordan en bjørn brøler - det kom fra magen og jeg skvatt). Hun sa hun fikk tilgang på en slags ur-orgasme - urgasme! Eneste gangen jeg har gjort det. Har lyst å prøve på ny.

Anonymous poster hash: 184a3...411
Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja... Folk tenner på så mye rart. Jeg forstår ikke akkurat dette opplegget (som barn tisset en annen unge på meg, hadde ikke min far sett opptrinnet hadde nok den andre ungen blitt rimelig gul og blå) men folk får Gjøre som dem vil så lenge de ikke skader andre. Jeg hadde blånektet å bli med på denne aktiviteten på noe som helst nivå.

Gjest Peanut
Skrevet

*Errh* Er det det man kaller "golden shower"? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen hadde wetsex gjennom hele forholdet, men ikke direkte i munnen.. vi prøvde litt, og det var ikke så ille så lenge vi drakk mye vann før kveldens lek.. morgentiss er uaktuelt.. og enkelte drikker/matvarer gjør jo at tisset blir fryktelig ekkelt. Kan ikke si at jeg tente så fryktelig mye på akkurat den delen å få det i munnen/i munnen på eksen.. men selve wetsexen var bra.

Hva gjør man ellers da? Altså hva gjør man under wetsex annet enn å tisse den andre i munnen? Jeg vet ikke, derfor jeg spør.

Anonymous poster hash: 40b36...b08

Gjest Nightwich
Skrevet

Tvingte? Tvang heter det.

Anonymous poster hash: 551c1...449

Takk !

AnonymBruker
Skrevet

det kan det være. men en golden shower må ikke være i munnen, kan være på kroppen forøvrig også.

*Errh* Er det det man kaller "golden shower"? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

men hvordan var det å bli tisset i munnen? Var det like opphissende underveis eller etterpå som å tenke på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...