Gå til innhold

Skal du demonstrere!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei

som alle sikkert vet skal det være toppmøte i Oslo over helgen. Jeg må inndrømme at jeg er litt sjelven og skal konsekvent holde meg borte fra sentrum.

Er det noen av dere som tør å bevege dere i sentrum, kanskje dere skal demonstrere?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg skal absolutt holde meg unna! JEg skal langt ut på landet og feie st.hans med noen venner jeg!

Og lure vglista skal ha konsert på rådhusplassen (hvis jeg ikke husker herlt feil) kl 21.30! Ja! for all del!! dra alle fjortisene inn til byn på lørdag... Vi trenger virkelig mest mulig mennesker der når de er redde for skikkelig bråk... Idioter spør du meg. De burde ikke fått lov til å arrangere den konserten i helga en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demonstrere nei ?

Er ikke i byen i helga, og uansett hadde jeg holdt meg LANGT unna sentrum !!

Ber ikke om bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis forlater jeg landet på mandagsmorgen, slik at jeg nok "går glipp av" det meste av uroen. Hadde jeg vært hjemme, ville jeg nok rømt langt vekk fra Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på jobb og må ned i gryta på dagen. men siden tenker jeg å holde meg hjemme jeg!

Skjønner ikke helt vitsen med disse demonstrasjonene. Og hvorfor kan de ikke holde disse møtene hemmelige da?

Det verste er at hele sentrum blir bortimot stengt for trafikk og jeg tror at det er smart å dra hjemmefra litt tidligere disse dagene. Kollektivtrafikken kommer til å være sprengt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk skal ha lov til å demonstrere, det har jeg ingen problemer med. Det jeg imidlertid har problemer med er at de ramponerer og ødelegger. Jeg ser overhodet ingen sammenheng mellom å være imot verdensbanken og å knuse vinduet til en stakkars butikkeier eller sette fyr på en tilfeldig valgt bil. frustrert.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si dere damer er flinke med å lage krisestemning.... rart jeg ler av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

VGlista har konsert-greier i morgen, Verdensbanken har møte mandag. Jeg skulle egentlig innover denne dagen, men noe kom i veien. (Frisørtime) Derfor blir det ikke noe av.

Jeg synes det er helt OK at noen demonsterer, jeg. Men dere må huske å ikke skjære alle over en kam. Det er ikka ALLE som ramponerer o.l. Da det var det møtet i Praha ble en kamerat av meg kollektivt arrestert inne i en skolebygning hvor de lå over. Også kameraten min da, som aldri har gjort en flue fortred! Han hadde ikke vært med og demonstrert enda da det skjedde... Så ikke skjær alle over en kam!

Kan bli livat der, gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg får selvfølgelig min mor på besøk fra Tromsø fra mandag, og må da inn til byen. Tror nok at vi tar shopping på lørdag, men det skal gå bra siden vi stresser med flytting til ny leilighet.

Demonstrere skal jeg ikke, da jeg ikke er så veldig engasjert..

Men tror nok vi holder oss så mye som mulig unna Karl Johan i allefall så mye som mulig disse dagene.

-Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Jeg skal ikke demonstrere.

På mandag skal jeg på jobb i sentrum, så da må jeg ned til byen.

Er det noen som vet hvor møtet skal holdes? Plaza?

¤CEL¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Kan det være så ille da? Høres jo ut som det er farlig å bevege seg ned i sentrum fremover jo.

Hadde ikke hørt om dette før en venninne nevnte det istad.

Jobber hele helgen-midt i sentrum..

Noen som kan fortelle meg hva detter for noe, har vi grunn til å være redd for noe.

Hva skal det demonstreres for/mot?

klem fra meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tør ikke. ikke helt usannsynlig at politiet vil ta i bruk tåregass, og med min astma kan det ta livet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvsagt ikke fått med meg helt hva dette går ut på jeg da.. :oops:

Jeg bare hørte noe snakk om det på tv utenfor en 7-11 butikk, jeg har svært liten tilgang på nyhets-kilder pga sommerjobben...

Kan noen ta seg bryet å forklare meg hva vi er så redde for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Janna

Verdensbanken skal holde sitt årlige møte her i Oslo i år. (Ifjor var det Gøteborg...husker du det Sandy?? Masse opptøyer og skadde mennesker, batonger og tåregass...samt masse politivold...)

Mange blitzere kommer til å herje rundt nede i sentrum og flere demonstranter er ventet å lage bråk. Politiet ruster seg til tennene.

Vi får håpe det går bedre i år enn i fjor :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ, med flyprisane til/fra nordnorge for tida, har eg IKKJE tenkt meg til Oslo i helga nei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...