Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kjipt å bli dumpet, men det faktum at du blir det betyr jo også at du faktisk har hatt flere kjærester. Mange blir aldri dumpet fordi de rett og slett ikke har noen å bli dumpet av.

Jeg vil anbefale å forsøke å tenke mer positivt på det. Det finnes tydeligvis mange som synes du er interessant nok til å bli kjent med. Prøv å se fremover i stedet for å gruble over noe endte forhold som du ikke kan gjøre noe med lenger, men ta med deg lærdommen fra de tidligere forholdene.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg ts, blir bare dumpa jeg og. Har funnet ut at det er ingen vits å bli sammen med noen når det blir slutt uansett. Menn bytter ut damer oftere enn jeg bytter truse.

Anonymous poster hash: 3525d...246
Skrevet

Jeg tar imot kjærstesøknader.

Skriv høyde/vekt/alder

Kriterier:

Du må være trofast, ikke sjalu, tilgjengelig minst 2 dager i uken (stort pluss om du også er tilgjengelig på telefon utenfor avtalt tid, da gjerne rundt 0330 natt til lørdag/søndag), glad i å lage mat, ha langt hår og ellers feminine trekk.

Jeg skal også ha skriftlig varsel minst 3 dager før mensen.

Inkl minst 3 bilder, hvor hvertfall 1 av dem er nakenbilde

PM meg

Sorry ass, men det der var et skikkelig dustete forsøk på å være morsom.

Gjest extra
Skrevet

Jeg blir dumpet gang på gang, skjønner ikke hva som er galt med meg.

Livredd for å ende opp alene men ender nok sånn.

Klarer ikke slutte å treffe folk for jeg har så uendelig lyst å møte noen.

Huff. Trist og lei

Anonymous poster hash: 81808...e78

Talk to me ;)

Gjest Malin85
Skrevet

Ts her.

Jeg prøver å ta lærdom av det men klarer ikke helt å se hva jeg gjør galt.

Mulig jeg kan være litt usikker på meg selv iblant, men kanskje ikke så rart etter jeg har blitt så ofte dumpet.

Nei feit er jeg ikke til deg som spurte, ganske normal. Utseendet er helt greit og mange sier jeg er pen og søt.

Jeg er 28, mitt lengste forhold har vart i tre måneder :/

Tusen takk for svar til alle dere

Gjest Malin85
Skrevet

Jeg er ganske aktiv på dating sider, får mye oppmerksomhet der, jeg møter ofte folk på byen som vil treffe meg igjen, har møtt folk gjennom jobb, studier osv.

Mangler ikke på oppmerksomhet, klarer bare ikke holde på de.

Mulig jeg er litt for desperat. .

Gjest Malin85
Skrevet

Har spurt venner, de sier ingenting er galt, jeg har bare uflaks. Hvor mye uflaks kan man ha?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fatte at du klager TS.

Det er mange som fakitsk aldri har vært i noe forhold.

Anonymous poster hash: 93379...8ac
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fatte at du klager TS.

Det er mange som fakitsk aldri har vært i noe forhold.

Tror ikke du aner hvor fælt det er å bli dumpet gang på gang jeg.. og bli så psykisk langt nede at du må til psykolog hver gang du blir dumpet. Det er faktisk ganske trist. Da misunner jeg heller venninna mi som er 32 år og jomfru, hun har det fint hun.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du aner hvor fælt det er å bli dumpet gang på gang jeg.. og bli så psykisk langt nede at du må til psykolog hver gang du blir dumpet. Det er faktisk ganske trist. Da misunner jeg heller venninna mi som er 32 år og jomfru, hun har det fint hun.

Dette her blir for dumt. Du vet jeg jo ikke hvor utrolig trist det er å være mutters alene og absolutt ingenting vill ha deg. Du fikk jo hvertfall napp.

AnonymBruker
Skrevet

Dette her blir for dumt. Du vet jeg jo ikke hvor utrolig trist det er å være mutters alene og absolutt ingenting vill ha deg. Du fikk jo hvertfall napp.

Hjelper ikke at jeg fikk napp når jeg ble forkastet fordi han ikke ville ha meg.. er ikke første gang det har skjedd. Det er ikke gøy å bli dumpet igjen og igjen, da er det bedre å være jomfru og holde seg unna menn. Jeg orker ikke mer sorg og emosjonell smerte. Tror jeg skal ta en Taylor Swift og gi ut et album om hjerte-smerte.. for oss som lider og lever i evig kjærlighetssorg.

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke at jeg fikk napp når jeg ble forkastet fordi han ikke ville ha meg.. er ikke første gang det har skjedd. Det er ikke gøy å bli dumpet igjen og igjen, da er det bedre å være jomfru og holde seg unna menn. Jeg orker ikke mer sorg og emosjonell smerte. Tror jeg skal ta en Taylor Swift og gi ut et album om hjerte-smerte.. for oss som lider og lever i evig kjærlighetssorg.

Det å være jomfru er faen meg ikke mye gøy i høy alder.

Gjest Steamboat
Skrevet

Det er ingen som har monopol på å klage, går an at både jomfruer evig dumpede og barna i afrika er misfornøyde samtidig.

• Liker 2
Gjest ashanti
Skrevet

Men du sier ikke noe om hvorfor du blir dumpet TS? Har de aldri sagt noe om det når de har dumpet deg..? Hadde jo vært greit å ha noen ideer om hvorfor de dumpa deg så du evnt kunne lært noe av det, hvis det var noe konstruktivt du kunne jobba med.

Skrevet

Ts her.

Mulig jeg kan være litt usikker på meg selv iblant, men kanskje ikke så rart etter jeg har blitt så ofte dumpet.

Nei feit er jeg ikke til deg som spurte, ganske normal. Utseendet er helt greit og mange sier jeg er pen og søt.

Man trenger ikke nødvendigvis å gjøre noe galt fordi et forhold ikke fungerer. Ofte er det slik at det tar litt tid før man finner ut om man passer sammen. Dersom kjemien ikke er der for en av partene, er det ikke noen vits i å fortsette.

Det du kanskje kan vurdere, er om du legger for mye inn i et forhold litt for tidlig. Tre måneder er ikke spesielt mye. Jeg vet ikke hvordan forholdene dine har vært så langt. Kan det være mulig at du har pushet for mye på for å bli seriøs veldig fort, og ikke latt dere få tid til den mer uskyldige flørten? Om man legger mye press på et forhold helt i starten, kan det være avskrekkende dersom partneren synes det går for fort. Det er viktig å finne balansen mellom å være seriøs i forholdet og å være avslappet og la ting skje.

Du nevner at du også kan være usikker på seg selv. Prøv å tenke litt over hvordan dette kan gi seg utslag i forholdet. Søker du konstant bekreftelse? Kan du bli oppfattet som klengete? Tar du til deg komplimenter uten å nekte for at det er sant? Slike ting kan være slitsomme.

Merk at jeg ikke sier at du nødvendigvis gjør noe galt, men det er likevel greit å reflektere over det jeg har nevnt, siden man ofte gjør slikt uten å være helt bevisst på det.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er usikker på deg selv ts, så er det kanskje vanskelig for deg å slappe av,og vise følelser i et nytt forhold? Kanskje du er litt reservert og ikke slipper deg løs?

Da kan kjemien ofte utebli fra den andre partens side, fordi de ikke får sett ditt virkelige jeg.

Hadde det selv slik da jeg var yngre og ble dumpet noen ganger på grunn av det.Det gjør vondt å bli dumpet,men det skjer med alle og trenger ikke bety at noe er galt med deg.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Ts her.

Men da er det ikke sikkert du gjør noe galt. Annet enn at det er feil typer mennesker du har rotet deg borti.

Jeg vet mange ikke gir ekstra sjanser på singelmarkedet. Folk dumper bare uten å la den andre få en sjanse til å tilpasse seg eller til å prøve å tilpasse seg litt selv. Akkurat det synes jeg er litt dårlig gjort... For en slik tilbakemelding kan være temmelig verdifull informasjon for en som ønsker å ta lærdom av det eller for å kunne prøve å tilpasse seg litt.

At man er usikker på seg selv er ikke nødvendigvis noe negativt. Det som kan gjøre noe slikt negativt er manglende evne til å kommunisere og til å håndtere evt. problemer som kan oppstå eller at man lar usikkerheten stå i veien for det man ønsker å oppnå. Jeg vil gå så langt at jeg kan påstå at alle mennesker opplever å være usikre på seg selv nå og da. Ingen kan og vet alt, vet du :-P.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...