Freez Skrevet 25. mai 2014 #1 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) hei! jeg er en jente på 26 år som flyttet til Tromsø, har bodd her i nesten 2 år:)alle mine venner er fra frogn hvor jeg kommer fra... så jeg kjenner ingen her i tromsø annent enn kollegaer.... så fritiden min kan til tider bli litt ensom.. Jeg er en blid og koselig jente som er sosial og glad i morro og å være med folk! jeg blir kjempe glad for en venn å gå på kino med, byen... u name it;) noen som har et tips til hvor man kan utvide det sosiale nettverket her oppi det vakre nord? er det en venn der ute til meg? Endret 25. mai 2014 av Tingeling<3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morella Skrevet 30. juni 2014 #2 Del Skrevet 30. juni 2014 Hei, Tingeling! Om tingenes tilstand fortsatt er slik, har jeg ingenting imot å utvide nettverket mitt her i Tromsø. Liker selv det meste, alt fra å gå turer til å drikke vin ute. Er 26 år fra Tromsø😊 Send meg en melding om du kanskje vil treffes eller noe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Skrevet 28. november 2014 #3 Del Skrevet 28. november 2014 Hei.jeg skulle også fått utvidet mitt sosiale nettverk i tromsø, er 26 år og vil si en likanes person . Blir med på det meste. Send en melding om noen av dere er inntressert i til venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Skrevet 28. november 2014 #4 Del Skrevet 28. november 2014 Hei.jeg skulle også fått utvidet mitt sosiale nettverk i tromsø, er 26 år og vil si en likanes person . Blir med på det meste. Send en melding om noen av dere er inntressert i til venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå