Gå til innhold

Husker dere kommissar Rex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hadde vært fint å kunne se de ønskede episoder på stort lerret, med popkorn og en god plass i salen... :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker godt serien. Kanskje jeg skal se litt på den på nytt?

Likte beste hunden jeg da, eller hundene siden det var mer enn en som spilte Rex ;)

Schäfer var den rasen jeg ville ha i mange år. Men når jeg satt meg ned å virkelig skulle bestemme meg for en rase så falt valget på en annen. Liker fortsatt schäfere veldig godt, dersom det er en god og ikke overdrevet hund ved å merke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint å kunne se de ønskede episoder på stort lerret, med popkorn og en god plass i salen... :rodmer:

Du får kjøpt DVDene på amazon.de :) Er litt usikker på om det finnes DVDer med engelske undertekster.

Anonymous poster hash: 4ba29...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint å kunne se de ønskede episoder på stort lerret, med popkorn og en god plass i salen... :rodmer:

Her er en video med den vakre mannen flinke hunden :)

Så kan du jo poppe litt pop corn i microen.

(Den er dubbet på fransk, men jeg mistenker at det ikke er dialogen som er intressant...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva insinuerer De, Herr Tøytiger? Dialogen er meget viktig! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva insinuerer De, Herr Tøytiger? Dialogen er meget viktig! :opplyser:

:fnise:

Edit:Hunden sier jo ikke så mye, så det går sikkert bra.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høh....hunden snakker det dyriske språket hele tiden jo, klart at jeg må få med meg nyansene i det hele.

Klippet er sett nå og jeg vil ha en stor fin hund som jeg kan ha som bestevenn en ti-femten år fremover. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh....hunden snakker det dyriske språket hele tiden jo, klart at jeg må få med meg nyansene i det hele.

Klippet er sett nå og jeg vil ha en stor fin hund som jeg kan ha som bestevenn en ti-femten år fremover. :biggrin:

Å, det er jo et av favorittøyeblikkene :rodmer: Veldig trist fordi Rex er deprimert, men også veldig fint fordi Alex tar seg av ham. Skal ikke røpe forhistorien og heller ikke hvorfor Alex er så opptatt av hunder, men det er jo et rørende klipp:

Dette er forresten den andre youtubekanalen med engelske undertekster.

Anonymous poster hash: 4ba29...d9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint å kunne se de ønskede episoder på stort lerret, med popkorn og en god plass i salen... :rodmer:

Vi skulle hatt en skikkelig stor og god KG sofa som vi alle kunne klumpe oss sammen i. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle hatt en skikkelig stor og god KG sofa som vi alle kunne klumpe oss sammen i. :jepp:

Har noen en schäfer?

Anonymous poster hash: 4ba29...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh....hunden snakker det dyriske språket hele tiden jo, klart at jeg må få med meg nyansene i det hele.

Klippet er sett nå og jeg vil ha en stor fin hund som jeg kan ha som bestevenn en ti-femten år fremover. :biggrin:

Voff. :hund:

En av de tingene som er bra med den serien er at den nettopp ikke er engelskspråklig.

Vi får nok av det som det er.

Selvsagt i tillegg til at det ikke er en amerikansk serie. Et stort pluss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at det hadde blitt mye "Ååååååååååå"-ing fra den sofaen, hihi....
Nusselige scener står i kø på så mange vis. *krmt* :plystre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Kanskje ikke så rart siden serien gikk på TV2 og TV2 Zebra ;)

Jo det stemmer det husket feil.

Men jeg tror uansett ikke alle sesongene ble vist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedder på at det hadde blitt mye "Ååååååååååå"-ing fra den sofaen, hihi....

Nusselige scener står i kø på så mange vis. *krmt* :plystre:

Hehe, det klippet jeg limte inn, hvor Rex og Alex treffer hverandre, det er fra en dobbeltepisode som heter "Der Neue". Jeg husker at TV2 glemte å sende del to av episoden, men jeg la ikke merke til at mordet ikke hadde blitt løst og at det var mange løse tråder igjen, ikke før jeg så opptaket jeg hadde gjort og reagerte på at det ikke ble noen oppfølger uken etterpå. :fnise:

Anonymous poster hash: 4ba29...d9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han Marc er skremmende lik Johannes Brun fra MessTv som gikk på TvNorge for noen år tilbake :fnise:

Bare se her:

post-70078-0-99312400-1401120734_thumb.j

post-70078-0-71248800-1401120835_thumb.j

Enig? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...