Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg og fått høre. At de er så deilige, store og faste, før så var de mye slappere... Hehe.. Løk :-p

Jeg må bare skryte for 13 uker i dag! Endelig!:-) tiden går så altfor seint!

, så dette var jammen på tide :-)

I dag er jeg litt engstelig,,, har sprenginger i magen. i går... Kjentes det ut som kraftig luft smerter, og i dag er det samme smerten men bare på venstre side, og det forverrer seg hver gang jeg puster inn... Noen som vet om dette er vanlig eller ? Blir litt redd,,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :tommelsmil:

Da er det min tur til å være med her.

5+3 - Gleder meg til tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit, MissStiles :velkommen: Har du termindato, så jeg kan føre deg opp på terminlista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12+2 i dag og for to dager siden hørte jeg hjertelyden til den lille med doplern min hjemme. Tårene trillet og det var fantastisk godt og høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så redd!! Jeg var på butikken i dag og det kjentes ut som om vannet gikk eller at jeg tisset på meg...trusen ble helt våt...

Jeg gikk på legevakten og fikk vite at jeg hadde urinveisinfeksjon.. Noen som vet om det er veldig farlig ? Noen som har vert gravide og hatt det ??

I tillegg prøvde han å finne hjertelyd men fant ingen. Han sa det kunne være for tidelig å høre det.. Er det sant ? Jeg er 13+1 i dag...

Har hørt hjertelyd og sett spiren i uke 11...

Off.. Er så bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kanskje vil melde meg litt inn her også, om jeg får lov? <3
5+3 i dag og har termin akkurat i mndskifte februar/mars :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, heldige meg har fått svangerskapskvalme! Trodde jeg skulle slippe unna siden jeg gjorde det sist, men neida :fnise: Håper ikke det varer så veldig lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så redd!! Jeg var på butikken i dag og det kjentes ut som om vannet gikk eller at jeg tisset på meg...trusen ble helt våt...

Jeg gikk på legevakten og fikk vite at jeg hadde urinveisinfeksjon.. Noen som vet om det er veldig farlig ? Noen som har vert gravide og hatt det ??

I tillegg prøvde han å finne hjertelyd men fant ingen. Han sa det kunne være for tidelig å høre det.. Er det sant ? Jeg er 13+1 i dag...

Har hørt hjertelyd og sett spiren i uke 11...

Off.. Er så bekymret...

Har ingen erfaring med UVI i graviditeten desverre,men hva mente legen at det våte var da? Man har da vel ikke for vane å tisse på seg ved UVI med eller uten barn i magen? Og fikk du ingen UL? Dette synes jeg var begredelige greier og jeg skjønner godt at du er redd. Ta kontakt med jordmor i morgen er mitt råd så får du forhåpentligvis en litt bedre undersøkelse enn denne slik at du kan bli trygg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går liksom ikke fort nok! Jeg har lyst til å si det til "alle". Og jeg har lyst til å komme over 12 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tiden går liksom ikke fort nok! Jeg har lyst til å si det til "alle". Og jeg har lyst til å komme over 12 uker!

Du er ikke den eneste! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte på klubben med svangerskapskvalme :P
Skravleklubben for januar/februar er jo klubben ALLE vil inn i :biggrin:

Jeg greier ikke holde munn noe særlig jeg, så har sagt det til aalt for mange allerede :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det til svigerfamilien i helga, og de ble supergira! Så nå er jeg faktisk lei av å snakke om graviditet, tro det eller ei :ler: Kommer nok snart tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...