Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015

Nautika

Anbefalte innlegg

Heihei! Jeg har egentlig termin 3 mars, men kan jo fort ende med å bli februar, så tenkte jeg skulle melde meg her og. :)

3+4 i dag. :)

Velkommen til oss og gratulerer så mye med spire i magen! :gravid:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sur i dag...

No gæli? Eller bare hormonene som tuller?

Jeg følte egentlig for å gråte i hele går, hormoner er gøy.

Har forresten bestilt en body til veslegutt, "Jeg skal bli storebror". Tenkte han skulle få æren av å si det til familien etter hvert. Svigermor kommer på besøk i midten av Juli, da er jeg 9 uker, mulig vi sier det da. Hun bor i Danmark, og syns det er best å si sånne ting face to face.

Merkelig at jeg har klart å holde det hemmelig for mamma enda, forrige gang sa jeg det dagen etter positiv test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å fortelle mamma i dag. :) Sa det to timer etter positiv test sist, så har jo i så fall klart å holde meg i to døgn denne gangen. :P Klarer bare ikke heeelt å tro på at det er en faktisk graviditet og ikke bare kjemisk. Er først etter 5 min at jeg kan se en tydelig (men ikke så veldig sterk) strek. Tror jeg er 11 dpo i dag.

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer å fortelle mamma i dag. :) Sa det to timer etter positiv test sist, så har jo i så fall klart å holde meg i to døgn denne gangen. :P Klarer bare ikke heeelt å tro på at det er en faktisk graviditet og ikke bare kjemisk. Er først etter 5 min at jeg kan se en tydelig (men ikke så veldig sterk) strek. Tror jeg er 11 dpo i dag.

Velkommen til BV også ;)

Hadde ikke turt å fortelle til noen så tidlig jeg, men det er kanskje samboeren som klarer å holde meg nede på jorda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet litt om det i dagboka, men sjefen hadde uoffisielt undersøkt interessen min
for å overta hennes stilling når hun går ut i svangerskapsperm..
Så skulle jeg på møte med henne og en annen sjef i dag angående det. Valgte å fortelle henne at jeg er
gravid i går, fordi jeg ville si det på møtet i dag uansett.
Fikk en melding i morges hvor hun sa at hun hadde avlyst møtet, for hun ikke så vitsen i å
ha det nå, og at den andre sjefen ikke vet grunnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til BV også ;)

Hadde ikke turt å fortelle til noen så tidlig jeg, men det er kanskje samboeren som klarer å holde meg nede på jorda :fnise:

Synes bare det er fint å ha noen å snakke med det om dersom det skulle gå galt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er fint å ha noen å snakke med det om dersom det skulle gå galt.

Jeg fortalte ikke mamma det før jeg var nesten 12 uker sist gang, men galt gikk det jo likevel. Hun var en kjempegod støtte for meg i ettertid. :hjerte: Denne gangen fikk hun vite det få dager etter positiv test. Veldig godt og ha noen å prate med. (selv om det kan bli litt travelt til tider med en hysterisk mor liggende på tlf om hun ikke har fått livstegn fra meg en dag :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet litt om det i dagboka, men sjefen hadde uoffisielt undersøkt interessen min

for å overta hennes stilling når hun går ut i svangerskapsperm..

Så skulle jeg på møte med henne og en annen sjef i dag angående det. Valgte å fortelle henne at jeg er

gravid i går, fordi jeg ville si det på møtet i dag uansett.

Fikk en melding i morges hvor hun sa at hun hadde avlyst møtet, for hun ikke så vitsen i å

ha det nå, og at den andre sjefen ikke vet grunnen..

Leste det i dagboken din, lilleninja. Du har god grunn til å være sur. Hun bryter jo faktisk loven! Jeg hadde sagt det til den andre sjefen om jeg var deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en skikkelig drittdag :glare: Siste tiden har kvalmen sluppet taket mer og mer, og jeg merket at energi-nivået har begynt å ta seg opp igjen. Helt til i dagtidlig :angry: Sovnet rundt ti-tiden i gårkveld og våknet kl 11 idag. 13 TIMER!! Skikkelig kvalm og dårlig i hele dag. Bare ligget på sofaen med air condition på full styrke.

En uke igjen til jeg drar til NORGEEE :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å be om et møte med ham uten å informere sjefen ja.. Om ikke annet for å si at hun
faktisk avlyste møtet fordi jeg sa ifra at jeg er gravid.. Men tror jeg må samle meg litt først :/

Så godt å få en tur til Norge da, Moina, hvor lenge blir du? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fortalte ikke mamma det før jeg var nesten 12 uker sist gang, men galt gikk det jo likevel. Hun var en kjempegod støtte for meg i ettertid. :hjerte: Denne gangen fikk hun vite det få dager etter positiv test. Veldig godt og ha noen å prate med. (selv om det kan bli litt travelt til tider med en hysterisk mor liggende på tlf om hun ikke har fått livstegn fra meg en dag :fnise: )

Off.. det var trist å lese. Hva skjedde ? Er jo godt å ha en mor kunne dele sånne ting med da <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde en dritt Dag i går! Er 12 uker nå, og en kunde på jobb spurde om jeg ventet barn! Synst rett og slett der var frekt å spørre. Syns ikke man skal spørre Før Man er helt sikker! Nå hadde hun jo rett, men å spørre bare fordi jeg har lagt på meg litt synst jeg er frekt altså, tenk vist jeg ikke hadde vert det.. Da hadde jeg jo blitt kjempe lei meg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å be om et møte med ham uten å informere sjefen ja.. Om ikke annet for å si at hun

faktisk avlyste møtet fordi jeg sa ifra at jeg er gravid.. Men tror jeg må samle meg litt først :/

Så godt å få en tur til Norge da, Moina, hvor lenge blir du? :laugh:

Gjør det! Det er jo noe han børr informeres om, + det er viktig at det kommer en reaksjon på sånn type oppførsel. Det går så bra så :Nikke:

blir i Norge i 5 uker. Har en fast sommerjobb hvert år så blir litt jobbing også da. Fint å kunne slå flere fluer i en smekk. Tjene litt peng, være med familie/venner og rømme unna værste varmen som er her nede nå i juli :tommel: Forstår ikke alle som reiser ned hit, når Norge er sååå deilig midtsommers :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. det var trist å lese. Hva skjedde ? Er jo godt å ha en mor kunne dele sånne ting med da <3

Blodpropp i uke 10/11, ble oppdaget på UL 12+3 :( Nå går jeg på blodfortynnende å håper ting går bedre denne gangen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en dritt Dag i går! Er 12 uker nå, og en kunde på jobb spurde om jeg ventet barn! Synst rett og slett der var frekt å spørre. Syns ikke man skal spørre Før Man er helt sikker! Nå hadde hun jo rett, men å spørre bare fordi jeg har lagt på meg litt synst jeg er frekt altså, tenk vist jeg ikke hadde vert det.. Da hadde jeg jo blitt kjempe lei meg :-(

Det var jo ganske frekt ja, noen folk tenker ikke før de prater. :glare: Hva sa du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...