Gå til innhold

Ble kastet ut fordi jeg gikk med singlet. Really?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss

Seriøst? Anonymous poster hash: 2274b...bd8

Ja helt seriøst:( har ikke opplevd nosånn tidligere,ble litt satt ut kan man si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jo at noen utesteder har kleskode, men det er vel litt mer fancy utesteder? Dette var et helt vanlig utested. Ikke så veldig fint sted heller.

Uansett så var jeg og noen venner på byen i går. Jeg gikk med jeans og en helt vanlig, litt løs lang singlete. Da kommer en dørvakt opp til meg å sier jeg viser for mye hud og må gå. :sjokkert:

Det var utrolig varmt i går kveld og man blir jo varm av å danse å. Jeg hadde med en cardigan, men det ble for varmt å gå med.

Det var ikke noe problem. Vi gikk bare en annen plass, men vi alle ble så paffe. Visste ikke at det fantes en slik regel en gang. Jeg har aldri blitt kastet ut av et utested pga jeg har gått med en vanlig singlete. Hva med sommeren? Kan man ikke gå med singlete da heller? Da kan man sikkert ikke gå med kjole heller. Latterlig regel spør du meg. Man må vel få lov til å gå med en singlete når det er så varmt ute? Går ikke der noe mer.

Anonymous poster hash: 6c8ec...4a0

Skjønner det godt jeg; det er jo litt ekkelt og uhygiensk å ha på seg singlet -spesielt om fremmede mennesker må være nær deg uten å kunne unngå deg.

Anonymous poster hash: 67fdf...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tråden er ryddet for språkdebatt, og trådtittel endret for å hindre videre språkdebatt.

Daenerys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf? Hva med alle de jentene med megautringning, kjempetrang kjole og rumpen halvt utenfor?
Det er da ikke normalt å komme på byen i strikkegenser.



Anonymous poster hash: ddac7...b56
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har blitt kastet ut fra Hard Rock i Oslo fordi skoene mine var for gamle. Var svarte sånne "ridestøvler", som ikke var spesielt slitt. De likte sikkert ikke trynet mitt..

Haha, en kompis av meg ble nektet inngang der fordi han hadde på seg sorte joggesko. Skjorte og chinos, og helt alminnelige joggesko. Lo ganske greit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det godt jeg; det er jo litt ekkelt og uhygiensk å ha på seg singlet -spesielt om fremmede mennesker må være nær deg uten å kunne unngå deg.

Anonymous poster hash: 67fdf...880

Noe så teit.. Helt vanlig å gå med singlet når det varmt. Synes du er det så ekkelt for du heller holde deg hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diskriminering, f.eks. pga kjønn eller etnisitet, er ikke lov, men det er helt greit med en kleskode. Anonymous poster hash: f4a07...1ca

He he og derfor har min venninnes kenyanske kjæreste allti feil sko, for full, feil jakke, for ung, for gammel... Det er faktisk fascinerende å høre hvilken unnskyldning de kommer med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det godt jeg; det er jo litt ekkelt og uhygiensk å ha på seg singlet -spesielt om fremmede mennesker må være nær deg uten å kunne unngå deg.

Anonymous poster hash: 67fdf...880

Hva med alle de som går med ermeløse/stroppeløse kjoler da? Hun hadde garantert ikke blitt kastet ut om hun gikk i noe slikt: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/lipsy-415/embellished-v-font-dress-415306-29/

Jeg kom til å tenke på noe: Det kan jo være han trodde du hadde tatt noe (narkotika) fordi du fremsto som edru og ikke drakk alkohol, men likevel var "frigjort" nok til å danse. Det er jo ikke akkurat vanlig i Norge..

Anonymous poster hash: 301fb...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, en kompis av meg ble nektet inngang der fordi han hadde på seg sorte joggesko. Skjorte og chinos, og helt alminnelige joggesko. Lo ganske greit da.

Var dette på kveldstid på en "utekveld" eller på dagtid/tidlig kveld?

Anonymous poster hash: 301fb...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette på kveldstid på en "utekveld" eller på dagtid/tidlig kveld?

Anonymous poster hash: 301fb...c58

Tror det var en torsdagskveld i en eller annen ferie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...