Gå til innhold

Ble kastet ut fordi jeg gikk med singlet. Really?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo at noen utesteder har kleskode, men det er vel litt mer fancy utesteder? Dette var et helt vanlig utested. Ikke så veldig fint sted heller.

Uansett så var jeg og noen venner på byen i går. Jeg gikk med jeans og en helt vanlig, litt løs lang singlete. Da kommer en dørvakt opp til meg å sier jeg viser for mye hud og må gå. :sjokkert:

Det var utrolig varmt i går kveld og man blir jo varm av å danse å. Jeg hadde med en cardigan, men det ble for varmt å gå med.

Det var ikke noe problem. Vi gikk bare en annen plass, men vi alle ble så paffe. Visste ikke at det fantes en slik regel en gang. Jeg har aldri blitt kastet ut av et utested pga jeg har gått med en vanlig singlete. Hva med sommeren? Kan man ikke gå med singlete da heller? Da kan man sikkert ikke gå med kjole heller. Latterlig regel spør du meg. Man må vel få lov til å gå med en singlete når det er så varmt ute? Går ikke der noe mer.



Anonymous poster hash: 6c8ec...4a0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri vært borti. Mange har da på seg bukse og singlet når de er ute på byen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket utested var dette?



Anonymous poster hash: a2796...72d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig regel. :klo: Aldri vært borti jeg heller. Skal man gå med lang ermet genser da? Hadde dette skjedd med meg hadde jeg nok bare ledd dørvakten opp i trynet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de vanligvis likte at jentene gikk mest mulig avkledd, så guttene har noe å se på mens de bestiller stadig mer øl så uteplassen tjener penger :P

Innlegget er ryddet for språkdebatt. Daenerys, mod.

Anonymous poster hash: 972b6...05a

Endret av Daenerys
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke verre enn at de som driver utestedet synes det er veldig uclassy med singlet. Og det kan man jo være enig i. Det er heller ikke så fryktelig mye varmere med en singlet enn en tynn bluse. Det kommer jo helt an på stoffet.



Anonymous poster hash: f4a07...1ca
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket utested var du på?

Anonymous poster hash: fc229...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke verre enn at de som driver utestedet synes det er veldig uclassy med singlet. Og det kan man jo være enig i. Det er heller ikke så fryktelig mye varmere med en singlet enn en tynn bluse. Det kommer jo helt an på stoffet.

Anonymous poster hash: f4a07...1ca

Tåpelig. Skal de nekte folk inngang pga de som driver stedet synes singlet er uclassy? Greit nok hvis det var et fint og classy utested, men nå var jo bare dette et vanlig sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på du ble kastet ut fordi du viste for mye hud? Sikker på det ikke var fordi det var en "penere" dresscode? Hva hadde andre på seg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har blitt kastet ut fra Hard Rock i Oslo fordi skoene mine var for gamle. Var svarte sånne "ridestøvler", som ikke var spesielt slitt. De likte sikkert ikke trynet mitt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke bare ta på deg cardigan som du hadde med, da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du vise et bilde av singleten? Virker veldig merkelig dersom det var en standard singlet, men om den var helt ekstrem på en eller annen måte, er det mer forståelig.

Det er jo en viss forskjell på disse to, liksom:

http://www.ascolour.com.au/site/ascolorau/images/originals/Dash_Singlet_Front_White_776x1140_LG_BG.jpg

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0206/0236/products/DRAPE_TANK_SM_grande.jpg?v=1378167961

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er ryddet for språkdebatt. Daenerys, mod.

Folk gikk med helt vanlig klær. Ikke noe pen dresskode der. Gutter gikk med t-skjorter f.eks. Men som sagt så er ikke dette noe problem, men jeg ble bare så paff. Å en annen ting så var jo dette et helt vanlig random utested. Så klart hadde jeg skjønt det hvis dette var et fancy utested.



Anonymous poster hash: 6c8ec...4a0

Endret av Daenerys
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket utested og i hvilken by?

Hva slags singlet?

Svar på de to, skal du få bedre svar her.



Anonymous poster hash: 466b1...ae7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den var noe alla dette.
post-37809-0-22302100-1401029690_thumb.p

Anonymous poster hash: 6c8ec...4a0



Anonymous poster hash: 6c8ec...4a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig. Skal de nekte folk inngang pga de som driver stedet synes singlet er uclassy? Greit nok hvis det var et fint og classy utested, men nå var jo bare dette et vanlig sted.

De som eier/driver stedet er i sin fulle rett til å bestemme kleskode, ja. Så er gjestene også i sin fulle rett til å synes at det er tåpelig og heller gå et annet sted. Men de kan jo tenke litt over hvorfor de blir nektet adgang - for sin egen del. Et utested er jo ikke et offentlig sted som alle har rett på å benytte seg av.

Anonymous poster hash: f4a07...1ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snek seg ikke med en ekstra e, hun skrev singlete mange ganger.

Anonymous poster hash: 608fb...348

Ja, men herregud i himmelen for en teit ting å pirke på!! Det var jo ikke det som var diskusjonen. Hvis jeg har dysleksi og klarer å skrive feil i et innlegg hvor jeg ønsker å diskutere noe, bør ikke det overskygge diskusjonen. Dessuten synes jeg det høres logisk ut å skrive singlet med en e, som i singlete. Er ikke et norsk ord!

Er det rart det er krig i verden….

Anonymous poster hash: 3ea76...ef4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke bare ta på deg cardigan som du hadde med, da?

Leser du ikke hva jeg skriver eller? Fordi det var veldig varmt

Anonymous poster hash: 6c8ec...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...