Gå til innhold

Hamstre tamponger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det TS er ute etter er tips om hvor hun kan handle. Utrolig at folk ikke bare kan pipe the fuck down når de ikke er til hjelp uansett.



Anonymous poster hash: 32397...896
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

ebay UK: Værsågod :)

Amazon UK: Kanskje ennå bedre priser her kan det nesten se ut som.

Bare husk 200 kroners grensen så slipper du både mva. og eventuell toll, samt gebyr ;)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i sverige får man kjøpt pakker på 50 stk eller noe, kanskje de har det på apotek i norge og?



Anonymous poster hash: ac445...cfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker de hadde noe tilbud på tamponger på apoteket, så det skjer nok inni mellom. Altså, 14 kroner for en slik Ob-pakke (bare apotekmerke). :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du egentlig?

Kjøp en pakke tampong når du er på butikken hver gang du handler, så blir det en del tilslutt.

Anonymous poster hash: 25a69...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste at noen kom til å kommentere dette... :P

Noen ganger trenger jeg ting jeg ikke ønsker at kjekke gutter vet jeg trenger. Hehe ;)

Finnes det virkelig ingenting du synes er litt småflaut å kjøpe?

Folk har diaré en gang i blant, noe alle vet. Ville du uten problemer ha kjøpt diarépiller hos den kjekkeste karen i kassa?

Det samme føler jeg når det gjelder ting som kondomer, sexleketøy, angrepiller... You name it. Alt intimt vil jeg holde privat :)

Anonymous poster hash: 3f50d...bc1

Ville ikke hatt noen problemer med å kjøpe disse tingene. Hva jeg kjøper er privat, og den ansatte gjør bare jobben sin.

Anonymous poster hash: e98a4...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at noen kom til å kommentere dette... :P

Noen ganger trenger jeg ting jeg ikke ønsker at kjekke gutter vet jeg trenger. Hehe ;)

Finnes det virkelig ingenting du synes er litt småflaut å kjøpe?

Folk har diaré en gang i blant, noe alle vet. Ville du uten problemer ha kjøpt diarépiller hos den kjekkeste karen i kassa?

Det samme føler jeg når det gjelder ting som kondomer, sexleketøy, angrepiller... You name it. Alt intimt vil jeg holde privat :)

Anonymous poster hash: 3f50d...bc1

Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe diarèpiller om du har diarè. Tror det er for forstoppelse gitt :) Jeg skjønner poenget, nei jeg hadde gått til en annen butikk eller en annen kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg kjøpte to pakker bind sa karen bak kassa noe sånnt som at jeg måtte blø veldig hvis jeg skulle blø ut alt det der! DET var litt småkleint... :sjokkert:

Hallo!? For en idiot. Ei venninne av meg kjøpte en gang noen bananer på butikken og han som satt i kassen hadde skilt på seg der det stod Ass. butikksjef. Etter at hun hadde betalt for bananen så sa han "Ja, bare se meg dypt inn i øynene når du spiser den" Hva faen er det for en ting å si liksom??

Men herregud da, å ikke tørre å kjøpe tamponger/bind er en forbigående problemstilling man har i tidlige tenår og da kan man få mor/far eller venninner til å kjøpe for seg. Er da ingen grunn til å hamstre og kjøpe via nettet.

Det ble veldig dum trolling i mine øyne. ;)

Anonymous poster hash: c7af4...4f9

Jeg synes det er dødsflaut å kjøpe bind og tamponger, har alltid synes det. Da jeg var yngre hadde jeg fullstendig sperre for det, men jeg måtte jo kjøpe selv da jeg flyttet ut, så da gikk jeg alltid på Spakjøp og hamstret inn for der satt det bare gamle damer i kassen og det var bare raringer i butikken på dagitd. Nå får jeg samboer til å kjøpe for meg. Og jeg er 29 år! Haha! Jeg hadde klart å gå på butikken å kjøpe bind nå altså, men jeg synes det er flaut fremdeles, så samboer tar den oppgaven ;) Han driter i det likevel.

Ts, hva med å gå på Europris eller noe og hamstre? Tror de er vant til det.

Anonymous poster hash: c5785...dcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke til å stikke under en stol at det er litt småpinlig å kjøpe bind/tamponger.. Det er jo en veldig personlig ting som man helst ikke vil at andre skal tenke over.. Tror de fleste kvinner har et snev den følelsen!

On topic: Jeg anbefaler Amazon. Finn en forhandler som har gratis- eller veldig billig frakt, og bestill i flere omganger slik at du kommer under 200kr grensa :)

Endret av SuperFace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er litt pinlig....spesielt med en kjekkas i kassa, men hvorfor velger du ikke bare ei kasse der ei dame sitter?? Et jo som regel mange kasser i en butikk, du velger jerv hvilken kø du stiller deg i??!

Å kjøpe tamponger plager meg ikke egentlig lenger, men kjenner at jeg vegrer meg litt mot å kjøpe det på Kiwi, fordi de alltid spør om jeg har sånn bleiekort! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...