Gå til innhold

Hamstre tamponger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som jenter flest hater jeg "that time of the month".

Fem dager hvor man føler seg totalt usexy, to dager med følelsen av kraftig feber og den kjipe følelsen av at man alltid må ha et toalett i nærheten.

Og som alltid er jeg fri for tamponger når disse herlige dagene nærmer seg og jeg føler jeg må finne en butikk for å forberede meg. Alltid litt i frykt for at en ung kjekkas skal sitte bak kassen og ta imot min betaling for et dusin tamponger.

Derfor skal jeg nå hamstre som faen - på nett sånn at jeg slipper den småpinlige handelen.

Jeg vil fylle skuffen med denne kjipe men nødvendige beskyttelsen, sånn at jeg slipper å tenke på det på månedesvis!

Men da lurer jeg på: hvor på nett finner man de billigste tampongene

Tampax er å foretrekke, men ikke et must :)

Har sjekket Kelkoo, men oversikten var dårlig.



Anonymous poster hash: 3f50d...bc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med menskopp?



Anonymous poster hash: c5785...dcc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er flaut med å kjøpe tamponger? Som om ikke det er allmenn kunnskap at kvinner blør hver måned...



Anonymous poster hash: e98a4...5c6
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er flaut med å kjøpe tamponger? Som om ikke det er allmenn kunnskap at kvinner blør hver måned...

Anonymous poster hash: e98a4...5c6

Jeg visste at noen kom til å kommentere dette... :P

Noen ganger trenger jeg ting jeg ikke ønsker at kjekke gutter vet jeg trenger. Hehe ;)

Finnes det virkelig ingenting du synes er litt småflaut å kjøpe?

Folk har diaré en gang i blant, noe alle vet. Ville du uten problemer ha kjøpt diarépiller hos den kjekkeste karen i kassa?

Det samme føler jeg når det gjelder ting som kondomer, sexleketøy, angrepiller... You name it. Alt intimt vil jeg holde privat :)

Anonymous poster hash: 3f50d...bc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjekke fyren i kassen bryr seg nok fint lite om du kjøper tamponger.. Han er nok mer opptatt av å ta de som kjøper snus og øl uten leg/eller er for unge ;)

Har aldri falt meg inn å kjøpe sånne ting på nett, men du kan jo kjøpe det på H&M og Cubus, det er sjeldent det er kjekke gutter bak kassene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elegant trolling, men det ble ørlite for dumt. Prøv igjen, TS.

Anonymous poster hash: c7af4...4f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang jeg kjøpte to pakker bind sa karen bak kassa noe sånnt som at jeg måtte blø veldig hvis jeg skulle blø ut alt det der! DET var litt småkleint... :sjokkert:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elegant trolling, men det ble ørlite for dumt. Prøv igjen, TS.

Anonymous poster hash: c7af4...4f9

Det som er verre en gjentatt 'trolling' er alle de som må rope "TROLL" i hver eneste tråd, selv om det er åpenlyst at det ikke engang er 'trolling'

Anonymous poster hash: 30e11...fbe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er verre en gjentatt 'trolling' er alle de som må rope "TROLL" i hver eneste tråd, selv om det er åpenlyst at det ikke engang er 'trolling' Anonymous poster hash: 30e11...fbe

Men herregud da, å ikke tørre å kjøpe tamponger/bind er en forbigående problemstilling man har i tidlige tenår og da kan man få mor/far eller venninner til å kjøpe for seg. Er da ingen grunn til å hamstre og kjøpe via nettet.

Det ble veldig dum trolling i mine øyne. ;)

Anonymous poster hash: c7af4...4f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da, å ikke tørre å kjøpe tamponger/bind er en forbigående problemstilling man har i tidlige tenår og da kan man få mor/far eller venninner til å kjøpe for seg. Er da ingen grunn til å hamstre og kjøpe via nettet.

Det ble veldig dum trolling i mine øyne. ;)Anonymous poster hash: c7af4...4f9

Folk er forskjellige, bare fordi du ikke synes sånt er flaut betyr da ikke at alle føler det likedan.

Anonymous poster hash: f595f...519

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elegant trolling, men det ble ørlite for dumt. Prøv igjen, TS.

Anonymous poster hash: c7af4...4f9

Skjønner ikke hvorfor du tror jeg troller? Lover at jeg hadde funnet på noe mye bedre enn dette om jeg skulle lage en tulletråd.

Anonymous poster hash: 3f50d...bc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du tror jeg troller? Lover at jeg hadde funnet på noe mye bedre enn dette om jeg skulle lage en tulletråd. Anonymous poster hash: 3f50d...bc1

Vel, i så fall: søk etter "mooncup" eller menskopp. Kjøp inn. Bruk. Problemet med innkjøp av bind eller tamponger er borte for resten av dine levedager.

Om 1-2 år ler du deg skakk over at tamponger var flaut i dine unge dager så om den er utslitt til da er det bare å kjøpe tamponger på Rimi igjen.

Anonymous poster hash: e0c2b...bc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men herregud da, å ikke tørre å kjøpe tamponger/bind er en forbigående problemstilling man har i tidlige tenår og da kan man få mor/far eller venninner til å kjøpe for seg. Er da ingen grunn til å hamstre og kjøpe via nettet.

Det ble veldig dum trolling i mine øyne. ;)

Anonymous poster hash: c7af4...4f9

Du aner ikke hvor gammel jeg er. Kanskje jeg er ny på tamponghandlingem, for alt du vet? ;)

Neida, jeg har i mange år handlet tamponger og det alltid i dagligvarebutikker.

En av grunnene til at jeg vil hamstre er at jeg skal slippe å huske å kjøpe tamponger før det er for sent. Om jeg alltid har er jeg alltid trygg.

Om jeg skal kjøpe 15 pakker synes jeg det er litt kleint å gjøre det så veldig offentlig.

Som noen skrev over her sa en i kassa til henne at "jøss, du må virkelig blø om du trenger alt det der!". Selv om folk skjeldent er så rett fram som han, så betyr det ikke at man ikke tenker det :P hehe.

Men at du påstår at jeg troller synes jeg er unødvendig. Alt jeg spør om er hvor får man kjøpe de rimeligste tampogene på nett? Så langt har folk kun kritisert meg. Hva er greia med KG? Dette er jo ikke en gang kritikkverdig!

Anonymous poster hash: 3f50d...bc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor gammel jeg er. Kanskje jeg er ny på tamponghandlingem, for alt du vet? ;)Neida, jeg har i mange år handlet tamponger og det alltid i dagligvarebutikker. En av grunnene til at jeg vil hamstre er at jeg skal slippe å huske å kjøpe tamponger før det er for sent. Om jeg alltid har er jeg alltid trygg. Om jeg skal kjøpe 15 pakker synes jeg det er litt kleint å gjøre det så veldig offentlig.Som noen skrev over her sa en i kassa til henne at "jøss, du må virkelig blø om du trenger alt det der!". Selv om folk skjeldent er så rett fram som han, så betyr det ikke at man ikke tenker det :P hehe.Men at du påstår at jeg troller synes jeg er unødvendig. Alt jeg spør om er hvor får man kjøpe de rimeligste tampogene på nett? Så langt har folk kun kritisert meg. Hva er greia med KG? Dette er jo ikke en gang kritikkverdig! Anonymous poster hash: 3f50d...bc1

Send en venninne på butikken og få henne til å kjøpe tjue pakker. Burde vel holde en stund? Repeter når du er tom. Problem fucking løst.

Anonymous poster hash: c7af4...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

First Price tampongene er prikklike O.B. og koster syv kroner eller noe. Billig nok?

Anonymous poster hash: c7af4...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk er forskjellige, bare fordi du ikke synes sånt er flaut betyr da ikke at alle føler det likedan. Anonymous poster hash: f595f...519

Hvor vanskelig er det å sende en venn på butikken?

Anonymous poster hash: c7af4...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sønner har aldri vært flaue over å kjøpe Tampax til meg.

Kanskje fordi det er lett forståelig at det ikke er til dem...:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig er det å sende en venn på butikken?Anonymous poster hash: c7af4...4f9

Hvis man har en sperre for å handle tamponger er det da mange ganger lettere å bestille på nett enn å drive å sende venner til å handle for seg.

Anonymous poster hash: f595f...519

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...