Gå til innhold

Jeg vet ikke hvorfor dere aldri har vært tiltrukket av meg, men jeg vil straffe dere for det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette viser hvor viktig det er med sexarbeidere i et samfunn, slik at de stadig flere menn som velges bort av kvinner får et utløp for sine naturlige behov.

Du er HELT på jordet .

Du har ikke fått med deg et kvekk om hva denne saken her handler om.

Anonymous poster hash: dfec0...21d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker

Og du skrev jo så og si akkurat det samme som jeg gjorde. Menn velger mer voldelige metoder nettopp for at de oftere genuint ønsker å ta livet sitt enn kvinner.

Nei, det er ikke grunnen.

Anonymous poster hash: 927e8...209

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, så slutt å plage dem som ikke har mye sex med å gå rundt å vise så mye av kroppen Dette inkluderer gutter i skolen og unge menn som regel.

Ja, for all del, vi normale må slutte å oppføre oss normalt bare fordi nutters ikke skal bli så fryktelig distrahert. Det er like sjukt som Eliot Rodgers som ble forbannet av å se et par kysse.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Ja, for all del, vi normale må slutte å oppføre oss normalt bare fordi nutters ikke skal bli så fryktelig distrahert. Det er like sjukt som Eliot Rodgers som ble forbannet av å se et par kysse.

"Nutters", takk for den du. Nei, at noen få blir litt distrahert er kun naturlig.

Sitert slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Nutters", takk for den du. Nei, at noen få blir litt distrahert er kun naturlig.

Det er ikke litt distraksjon du har snakket om i tråden. Du har tatt til orde for full tildekning og kjønnsdelte skoler. I Norge er det nutters.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Det er ikke litt distraksjon du har snakket om i tråden. Du har tatt til orde for full tildekning og kjønnsdelte skoler. I Norge er det nutters.

Jeg har sett spørsmål om det ikke er det beste for guttene. Og jo det er litt distrahering og heller ikke full tildekning, men vanlig bekledning. Jeg er forøvrig fult klar over at det er ganske likegyldig for mange.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sett spørsmål om det ikke er det beste for guttene. Og jo det er litt distrahering og heller ikke full tildekning, men vanlig bekledning. Jeg er forøvrig fult klar over at det er ganske likegyldig for mange.

Det beste for "guttene" vi snakker om her, er om de får fikset hodet, tankegangen, verdiene, innstillingene og atferden sin. Det er for øvrig det beste for alle.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Det beste for "guttene" vi snakker om her, er om de får fikset hodet, tankegangen, verdiene, innstillingene og atferden sin. Det er for øvrig det beste for alle.

Jo, gutter blir interessert i jenter. Dermed blir det noen de ser på, liker og tenker på. De er fine synes de, og kan bli tent av kropp, spesielt på noen de liker. Er ikke det en distraksjon? Hvordan vil du kjempe mot det? Hva er det som er så unaturlig og sykt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, gutter blir interessert i jenter. Dermed blir det noen de ser på, liker og tenker på. De er fine synes de, og kan bli tent av kropp, spesielt på noen de liker. Er ikke det en distraksjon? Hvordan vil du kjempe mot det? Hva er det som er så unaturlig og sykt med det?

Du har visst vondt for det, du. Men jeg kan godt gjenta meg selv:

Normale menn blir ikke forstyrret og distrahert av kvinnekropper. Normale heteromenn blir glade av å se kvinnekropper, kanskje bittelitt distraherte av og til, men ikke verre enn at de klarer å oppføre seg som folk. Hvis du blir så fryktelig distrahert, er du forstyrret.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sitter du her og unnskylder voldtekt? Jeg synes mange menn kan være pene og se på, men jeg tenker ikke på å voldta dem.

Anonymous poster hash: 0bc55...8ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Du har visst vondt for det, du. Men jeg kan godt gjenta meg selv:

Ok, jeg får søke hjelp. Siden min oppmerksomhet kan flyge mot jenter og bort fra skolesaker. Spesielt når de går lettkledd. Jeg er helt klart syk, nutters og forstyrret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idollet

Sitter du her og unnskylder voldtekt? Jeg synes mange menn kan være pene og se på, men jeg tenker ikke på å voldta dem.

Anonymous poster hash: 0bc55...8ed

Å bli distrahert og på grunn av det plaget, er ikke det samme som å voldta :sinnatagg: Det er for f ikke det det er prat om.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg ikke lest alle linkene, men ingen av de jeg har lest sier noe om at kvinner "bare" uttrykker et rop om hjelp mens menn virkelig vil dø.

Hvis kvinnene virkelig ville dø, så hadde de klart det. Dermed sier det seg selv, at når de bruker metoder hvor død ikke er garantert, så er det et rop om hjelp og et håp blandet inn i forsøket.

Anonymous poster hash: 849d3...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis kvinnene virkelig ville dø, så hadde de klart det. Dermed sier det seg selv, at når de bruker metoder hvor død ikke er garantert, så er det et rop om hjelp og et håp blandet inn i forsøket.

Så fint for deg at du er så skråsikker på dette mens verken forskere eller kvinnene selv er enig med deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kaffekrus

http://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/selvmord/selvmord-og-selvmordsforsok-veiviser-3097.html

Kvinner bruker oftest metoder som ikke medfører øyeblikkelig virkning- derav topper kvinner statistikken over selvmordsforsøk.

Hos noen er det kanskje et rop om hjelp men langt fra alle.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I motsetning til hva mange tror, så er ikke selvmord et ønske om å dø. Det er at alternativet (å fortsette å leve) ikke er til å holde ut. Leste en gang om folk som har overlevd selvmordsforsøk fra Golden gate, og etterpå blitt intervjuet, sa at det var en desperat handling, gjort på impuls pga. den enorme indre smerten (bl.a. klinisk depresjon).

Har hørt at det blir som å hoppe ut fra en brennende bygning, man vil jo ikke hoppe i døden, men alternativet (flammene) er så mye verre. Og er man alvorlig psykisk syk, kan depresjon f.eks være et bilde på flammene. Så om man lykkes eller ei med selvmord, er det ikke mange som egentlig vil dø. Smerten med å være i live er uutholdelig.

Ellers er det en myte at de som snakker om å ta livet sitt ikke gjør det. Som regel har folk både snakket om det, og har et par-tre selvmordsforsøk bak seg, før de til slutt lykkes med å ta livet sitt.

Så om noen snakker om det, husk å ta det på alvor!

Anonymous poster hash: cc735...e6c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke grunnen.

Da regner jeg med du kan forklare til oss uvitende hva grunnen er i stedet for å benytte den barnehageargumentasjonen der.

Så fint for deg at du er så skråsikker på dette mens verken forskere eller kvinnene selv er enig med deg.

Det finnes ingen andre sannsynlige forklaringer, de fleste forskere stiller seg uansett bak denne forklaringen.

Endret av meh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da regner jeg med du kan forklare til oss uvitende hva grunnen er i stedet for å benytte den barnehageargumentasjonen der.

Det finnes ingen andre sannsynlige forklaringer, de fleste forskere stiller seg uansett bak denne forklaringen.

Det har ingen kommet med kilder på til nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...