Gå til innhold

Jeg vet ikke hvorfor dere aldri har vært tiltrukket av meg, men jeg vil straffe dere for det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Joda, det er 400 menn mot 150 kvinner som begår selvmord hvert år, mens det er tre ganger så mange kvinner som menn som forsøker å begå selvmord. Hva har du tenkt å gjøre med de høye tallene for kvinner? Bare tenk ørlite granne på at bak disse tallene skjuler det seg mange som er ofre for menns forvridde seksualitet.

Her har du statistikk og grafer som jeg ikke har laget selv: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=List_6212&Main_6157=6261:0:25,8148&MainContent_6261=6464:0:25,6341&List_6212=6218:0:25,6354:1:0:0:::0:0

Anonymous poster hash: 927e8...209

Hva jeg har tenkt å gjøre med de høye tallene for kvinner? Det er en annen debatt. Akkurat nå var temaet ensomme, seksuelt frustrerte menn.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, alle sammen. Alle eksortepiker gjør det frivillig og for penger. Sist jeg sjekket fikk de alle sammen beholde alle pengene helt selv og levde sunne og lykkelige alle sine dage. :ironi:

Eskortepiker er som regel norske, godt bemidla unge studenter. Klart de gjør det frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du møter disse menneskene med aggresjon så avler du ikke annet enn mer aggresjon. Møter du dem med spørsmål om hvorfor de ser verden som de gjør så vil du nesten alltid få frem underliggende årsaker for at de kommer med såpass krasse og til dels hårreisende påstander som de gjør. Når du har kommet så langt så har du deres respekt og øre, og da kan du begynne å plante konstruktive tanker i hodet på dem.

Jeg ser ikke på det som mitt ansvar da jeg ikke er psykolog. Men siden du tar på deg å være psykolog så kan du begynne med å endre lincoln og idollet f.eks og se hvordan det går! Lykke til.

Anonymous poster hash: 0bc55...8ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Hva jeg har tenkt å gjøre med de høye tallene for kvinner? Det er en annen debatt. Akkurat nå var temaet hva som kan gjøres for å få ned de MYE høyere tallene for menn.

Temaet i denne tråden er om en slik skyteepisode kan skje i Norge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Nja, temaet er vel ensomme, seksuelt frustrerte menn. Jeg endret litt på innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva jeg har tenkt å gjøre med de høye tallene for kvinner? Det er en annen debatt. Akkurat nå var temaet hva som kan gjøres for å få ned de MYE høyere tallene for menn.

Unnskyld meg, men hva har denne debatten med Elliot Rogders å gjøre?

Hvis du skal diskutere selvmord blant menn,og hva mangel på sex kan gjøre med et menneske; be my guest -men å bruke Elliot Rodgers tråden til dette,eller bruke han som et eksempel, viser at du ikke vet bakgrunnen for skytingen.

Elliot Rodgers var ikke en normal,søt fyr som dessverre aldri fikk seg noe, eller ble avvist gang på gang til han til slutt klikket.

Elliot Rodgers var en forstyrret gutt, med en historie med psykiske problemer som familien hans har prøvd og slitt med å hjelpe han med. Det var tross alt familien som rapporterte han til politiet da de så de videoene som han la ut.

Elliot Rodgers hadde Aspergers og han hadde tegn på narsissisme. I hans videoer, manifest, og div. andre steder, så skriver han om hans "overlegenhet", han var en forstyrret fyr som ikke hadde blitt "normal" bare en jente hadde vist han interesse tidligere.

Anonymous poster hash: dfec0...21d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nja, temaet er vel ensomme, seksuelt frustrerte menn. Jeg endret litt på innlegget.

Da har du kommet til feil tråd, og jeg ser fortsatt ikke hvorfor du bruker Elliot Rodgers-saken til dette her.

Hvor mye vet du egentlig om bakgrunnen for skytingen? Hvis alt du vet er at han hadde problemer med å få seg et ligg,så anbefaler jeg deg å gjøre grundigere research neste gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Om det er noen som er syke nok, ja. Selv om det ikke gir noen mening. Om det f.eks. er noen som er lei av å betale gjennom skatten for alle ordninger for de som får barn eller forhold osv., så kan det hende de danner organisasjoner og mye annet. Som kan få slutt på all støtten. Det er jo urettferdig at de skal betale for andres lykke.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Så kan du bevise at jeg har skrevet noe galt. Ellers kan jeg oppsummere det jeg har skrevet i denne tråden:

1. Alle som ikke er populær blant damene og gjør noe drastisk, tar livet sitt. Ikke livet av andre.

2. Vær mer vennlige og snille mot folk som du ser sliter.

3. Gutter og jenter burde gå på forskjellige skoler, fordi de blir distrahert og det blir mer uro og statuskamp.

4. Enig i at det er et problem at enkelte ikke får ha et forhold. Og at det i vertfall kan bøte på det med enten å ha samleie med frivillige eskorte piker. Eller date internasjonalt.

Hva er galt? Utenom prostitusjon, som godt kan bli hevdet umoralsk.

Men, uansett folkens. Om bare guttene slapp denne typen konkurranse, om å bli mest mulig likt av jentene og for den saks skyld av andre gutter. Der de under strengt påpassede forhold, der erting og plaging sterkt ble slått ned på, samt fokus på popularitet. Kunne det gjort underverker for dagens gutter. Spesielt er det vel godt for dem å slippe å gå med jenter som kler seg slik at de blir distrahert.

Akkurat det tror jeg stemmer. Damer skal liksom være frigjorte, men det går da an å ta hensyn. Ikke gå slik kledd. Om man hadde gjort slikt mindre utbredt i samfunnet og mer i det private liv, ville det sikkert blitt bedre for guttene i skolen og hele pakka. Mindre fiendskap og hierarki osv. Kanskje det beste er at gutter og jenter går på forskjellige skoler.

Det var altså dette jeg siktet til.

For deg er det ikke noe galt, det er jo din mening.

Og min mening er fortsatt at svarene dine er forstyrret.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er 400 menn mot 150 kvinner som begår selvmord hvert år, mens det er tre ganger så mange kvinner som menn som forsøker å begå selvmord. Hva har du tenkt å gjøre med de høye tallene for kvinner? Bare tenk ørlite granne på at bak disse tallene skjuler det seg mange som er ofre for menns forvridde seksualitet.

Her har du statistikk og grafer som jeg ikke har laget selv: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=List_6212&Main_6157=6261:0:25,8148&MainContent_6261=6464:0:25,6341&List_6212=6218:0:25,6354:1:0:0:::0:0

Du skjønner at det det blir flere "forsøk på å begå selvmord" av at de ikke lykkes, kontra når de gjør det? Det beviser jo bare at kvinner ikke har eelle planer om å ta livene sine, men bruker selvmordsforsøk som et rop om hjelp, der menn faktisk mener alvor når de først setter i gang. Hvordan kan du være så egoistisk å mene at kvinner trenger mest mulig tiltak rettet mot seg når du ser på selvmordsstatistikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unnskyld meg, men hva har denne debatten med Elliot Rogders å gjøre?

Hvis du skal diskutere selvmord blant menn,og hva mangel på sex kan gjøre med et menneske; be my guest -men å bruke Elliot Rodgers tråden til dette,eller bruke han som et eksempel, viser at du ikke vet bakgrunnen for skytingen.

Elliot Rodgers var ikke en normal,søt fyr som dessverre aldri fikk seg noe, eller ble avvist gang på gang til han til slutt klikket.

Elliot Rodgers var en forstyrret gutt, med en historie med psykiske problemer som familien hans har prøvd og slitt med å hjelpe han med. Det var tross alt familien som rapporterte han til politiet da de så de videoene som han la ut.

Elliot Rodgers hadde Aspergers og han hadde tegn på narsissisme. I hans videoer, manifest, og div. andre steder, så skriver han om hans "overlegenhet", han var en forstyrret fyr som ikke hadde blitt "normal" bare en jente hadde vist han interesse tidligere.

Uten sammenligning for øvrig, er også bitterpikkene, i mangel av et bedre ord, kjennetegnet ved narsissisme og en følelse av overlegenhet i den forstand at alle andre har feil fordi de ikke får seg noe, mao. manglende selvinnsikt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med disse tallene er at kvinners "selvmordsforsøk" ofte ikke er selvmordforsøk. De aller fleste gjøres i den hensikt å få folk til å tro at du skal ta selvmord, som igjen resulterer i oppmerksomhet og evt profesjonell hjelp. Mens menn i langt større grad benytter henging, hopping og skyting hvor død er nærmest garantert, benytter kvinner som oftest legemidler hvor sjansen for at dødsfall skal inntreffe er minimal. Det er tallene for faktisk gjennomførte selvmord som burde vies mest oppmerkshomhet. Du er lenger ute og kjører hvis du skyter deg selv sammenlignet hvis du tar et halvt brett paracetamol og ringer 113.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Det var altså dette jeg siktet til.

For deg er det ikke noe galt, det er jo din mening.

Og min mening er fortsatt at svarene dine er forstyrret.

Herre Gud. Menn blir distrahert av nakne kvinnekropper. Deal with it. Ta hensyn, om du bryr deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffekrus

Om det er noen som er syke nok, ja. Selv om det ikke gir noen mening. Om det f.eks. er noen som er lei av å betale gjennom skatten for alle ordninger for de som får barn eller forhold osv., så kan det hende de danner organisasjoner og mye annet. Som kan få slutt på all støtten. Det er jo urettferdig at de skal betale for andres lykke.

Er det et barn jeg diskuterer med?

Da skal jeg i så fall overse deg heretter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Herre Gud. Menn blir distrahert av nakne kvinnekropper. Deal with it. Ta hensyn, om du bryr deg.

Men kvinnene går ikke naken!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skjønner at det det blir flere "forsøk på å begå selvmord" av at de ikke lykkes, kontra når de gjør det? Det beviser jo bare at kvinner ikke har eelle planer om å ta livene sine, men bruker selvmordsforsøk som et rop om hjelp, der menn faktisk mener alvor når de først setter i gang. Hvordan kan du være så egoistisk å mene at kvinner trenger mest mulig tiltak rettet mot seg når du ser på selvmordsstatistikken?

Dette blir veldig off topic, men du tar fullstendig feil. Menns selvmordsmetoder er mer voldelige enn kvinners, derfor lykkes de oftere, ikke fordi de vil det mer eller har mer reelle planer. Det er heller ikke slik at selvmordsforsøk "bare" er et rop om hjelp.

Jeg har ikke ment at kvinner trenger mest mulig tiltak rettet mot seg, jeg bare fatter ikke at det å sørge for at menn får pult kan gjøre noe som helst positivt for samfunnet, og det å bruke selvmordsstatistikken som argument i så måte, slik Lincoln gjorde, blir helt bakvendt når man vet hvordan seksuell utnyttelse og overgrep spiller inn på kvinners selvmordsatferd.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Uten sammenligning for øvrig, er også bitterpikkene, i mangel av et bedre ord, kjennetegnet ved narsissisme og en følelse av overlegenhet i den forstand at alle andre har feil fordi de ikke får seg noe, mao. manglende selvinnsikt.

Det å føle seg overlegen er vel mange gjør for å skjule at de egentlig er usikre og ensomme. Man kan ha visse "narsissistiske" trekk.

Elliot Rodgers var nok mye mer forstyrret enn de fleste du kjenner. Men en ting hele saken kaster lys over, er at mange av de kvinnefiendtlige netttrollene KAN ha like dype psykiske problemer som Elliot hadde.

Poenget mitt så langt er - det er ikke så enkelt å si at hadde slike psykisk forstyrrede folk som Elliot fått seg et ligg eller fått oppmerksomhet/interesse av det andre kjønn,så hadde han vært normal.

Jeg vet ikke hvor mye jeg egentlig gidder å copy&paste om denne saken , men dere er vel flinke til å Google? Gjør noen søk,les dere opp litt,så vil dere se at hans problemer strakk seg laaaaangt mer enn dameproblemer.

Fyren hadde så syke vrangforestillinger om seg selv og andre,at han rett og slett ikke kunne begripe at damer ikke la seg langflat etter han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet med disse tallene er at kvinners "selvmordsforsøk" ofte ikke er selvmordforsøk. De aller fleste gjøres i den hensikt å få folk til å tro at du skal ta selvmord, som igjen resulterer i oppmerksomhet og evt profesjonell hjelp. Mens menn i langt større grad benytter henging, hopping og skyting hvor død er nærmest garantert, benytter kvinner som oftest legemidler hvor sjansen for at dødsfall skal inntreffe er minimal. Det er tallene for faktisk gjennomførte selvmord som burde vies mest oppmerkshomhet. Du er lenger ute og kjører hvis du skyter deg selv sammenlignet hvis du tar et halvt brett paracetamol og ringer 113.

Det er direkte feil, se svar over.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette viser hvor viktig det er med sexarbeidere i et samfunn, slik at de stadig flere menn som velges bort av kvinner får et utløp for sine naturlige behov.

pft. Dette handler ikke om sex, det handler om en skrudd hjerne.

Anonymous poster hash: 35982...8d3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det et barn jeg diskuterer med?

Da skal jeg i så fall overse deg heretter.

Det må du ikke finne på, for da mobber du, fryser ut og holder han utenfor. Det er det samme som å ikke ha sex med ham, og da er det fare for at han begår selvmord og dreper andre.

:ironi:

Fyttirakkernsin for noen sjuke mannfolk det er i denne tråden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...