Gå til innhold

Jeg vet ikke hvorfor dere aldri har vært tiltrukket av meg, men jeg vil straffe dere for det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men i så fall er det jo et rent selvvalgt sølibat. Fordi dere har pult så mange at dere rett og slett er lei. Altså en helt total omvendt situasjon som disse mennene opplever. Det blir som om en person som nettopp har forspist seg skulle sagt til en totalt utsultet person at "det er ikke noe problem å gå uten mat litt".

Og det at dere blir seksuelt utnyttet skyldes jo som regel at dere konstant velger drittsekker. Noe som disse seksuelt frustrerte mennene påpeker.

Det holder å ha pult én eller til og med hatt negative seksuelle opplevelser med én.

Du har virkelig et forskrudd syn på kvinners seksualitet, og denne sammenligningen med mat og sult er fremdeles like søkt som den var tidligere i tråden.

Ellers må jeg bare gratulere deg med å igjen ha lagt skylden på kvinner for voldtekt. Seksuell utnyttelse er da ikke noe valg! Jeg blir direkte kvalm av deg, og jeg skjønner godt at kvinner med sånne holdninger som dine skyr deg som pesten.

Anonymous poster hash: 927e8...209

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Idollet

Du kan kjøpe noens oppmerksomhet for en stakket stund, men det er da vitterlig ikke det samme. Og bare det at du tror at du kan oppleve det likevel gjennom å kjøpe det, er nok med til å forsterke den negative spiralen.

Neppe. Som regel funker det fint, spesielt om mannen er kjærlig, men har bare ikke funnet noen. Det er jo ingen ting galt med personen i nær 100% av tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så langt i denne diskusjonen fremstilles jenter som populære sexbomber som kollektivt avviser en gruppe taperske og kåte gutter. Det stemmer ikke helt med virkeligheten. Individene blant både jenter og gutter er veldig forskjellige, og ulike egenskaper tiltrekker ulike mennesker.
Jeg tror naturligvis det finnes mange sjenerte og fine gutter som er upopulære blant de blonde og hotteste jentene som gutten referer til. Hvorfor ser han seg ikke rundt på noen av de mindre populære jentene? Og han skylder på jentene, og ikke seg selv, når han ikke får noe, og sier at det er urettferdig. Hans logikk er at om han ikke kan få dem, så slakter han dem.
Han var psykisk syk, og selvom jeg ser at han har fått psykologisk hjelp, skulle han hatt mye, mye mer. Denne gutten var alvorlig psykisk syk, han hadde ingen empati.

Anonymous poster hash: e79f7...63c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neppe. Som regel funker det fint, spesielt om mannen er kjærlig, men har bare ikke funnet noen. Det er jo ingen ting galt med personen i nær 100% av tilfellene.

Da har du åpenbart ikke hatt mange åpne og ærlige samtaler med kvinner om temaet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plaffe ned folk, for eksempel?

Jeg antok at jeg ikke trengte å forklare at jeg mente før hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Da har du åpenbart ikke hatt mange åpne og ærlige samtaler med kvinner om temaet.

Just presis. De ser sikkert noe galt i dem, men sånn i virkeligheten, og ikke i manges urealistiske verden, er det sikkert ikke det. Disse jentene som kommer kan jo bli ganske lykkelige, når de får en skikkelig mann. Som bare har vert uheldige med damene her til lands.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En bortskjemt gal drittunge som tror han har rett på alt han ønsker. Han burde ha gått i seg selv og sett hvorfor han ikke fikk kjæreste.

Anonymous poster hash: c8140...a61
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Får du inntrykk av at han gjorde noe annet enn hva han oppfattet var å behandle kvinner pent?

Nei det å kaste appelsinjuice og varm kaffe på dem, og prøve å dytte dem ned av høye murer, det er bare en trivelig gest det. Forspill.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Riktig, men alle har et behov for å føle seg elsket og ønsket. Den som aldri føler dette vil til slutt begå drastiske handlinger. De fleste tar nok livet av seg selv, mens andre igjen skyter folk rundt seg. Det å aldri ha følt seg god nok er jo en gjenganger hos gjerningspersonene ved skoleskytinger.

Du er jo kvinne du da, så da kan jo du begynne å pule på folk du ikke liker fordi du mener at det vil forhindre det da? Jeg vil verken ha sex eller være sammen med noen jeg ikke liker sånn som de fleste andre, og om det da gjør at noen bortskjemte drittunger som han i videoen dreper folk pga at jeg ikke har sympatisex eller sympatiforhold så er ikke det mitt ansvar eller noe jeg føler skyld for.

Jeg har en fantastisk kjæreste og jeg kunne i alle fall ikke byttet han mot en bortskjemt unge.

De mannfolka som oppfører seg sånn trenger psykolog og hjelp til å få bedre selvtillit og ikke sympatisex.

Anonymous poster hash: 0bc55...8ed

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Du er jo kvinne du da, så da kan jo du begynne å pule på folk du ikke liker fordi du mener at det vil forhindre det da? Jeg vil verken ha sex eller være sammen med noen jeg ikke liker sånn som de fleste andre, og om det da gjør at noen bortskjemte drittunger som han i videoen dreper folk pga at jeg ikke har sympatisex eller sympatiforhold så er ikke det mitt ansvar eller noe jeg føler skyld for.

Jeg har en fantastisk kjæreste og jeg kunne i alle fall ikke byttet han mot en bortskjemt unge.

De mannfolka som oppfører seg sånn trenger psykolog og hjelp til å få bedre selvtillit og ikke sympatisex.

Det tror jeg alle forstår. Og forøvrig er det bare han som tenker slik. For andre mer oppegående, er ikke forhold og sex det viktigste i livet. Det er bare som osten på hamburgeren, du trenger den ikke, men den er god.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har da aldri sagt at dette handler om sex. Jeg har sagt at det handler om å bli sett og føle seg ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det holder å ha pult én eller til og med hatt negative seksuelle opplevelser med én.

Du har virkelig et forskrudd syn på kvinners seksualitet, og denne sammenligningen med mat og sult er fremdeles like søkt som den var tidligere i tråden.

Ellers må jeg bare gratulere deg med å igjen ha lagt skylden på kvinner for voldtekt. Seksuell utnyttelse er da ikke noe valg! Jeg blir direkte kvalm av deg, og jeg skjønner godt at kvinner med sånne holdninger som dine skyr deg som pesten.

Du har i likhet med kvinner flest en Marie Antoinette-aktig holdning til hele problemstillingen "Kan de ikke bare spise kake da?"

Prøv å forestill deg dette: Du vil aldri mer i ditt liv oppleve sex, et kyss eller så mye som et kjærtegn fra det motsatte kjønn.

Fullstendig abstrakt, ikke sant? Vel, slik er livene til disse mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Du har i likhet med kvinner flest en Marie Antoinette-aktig holdning til hele problemstillingen "Kan de ikke bare spise kake da?"

Prøv å forestill deg dette: Du vil aldri mer i ditt liv oppleve sex, et kyss eller så mye som et kjærtegn fra det motsatte kjønn.

Og det er derfor vi har eskorte piker... For at disse i vertfall skal kunne oppleve det litt, mens damene elsker andre og ofte de samme mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Og det er derfor vi har eskorte piker... For at disse i vertfall skal kunne oppleve det litt, mens damene elsker andre og ofte de samme mennene.

Jepp, men de samme kvinnene som latterliggjør dem og kaller dem bitterpikker vil helst at de skal bli fratatt denne muligheten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Jepp, men de samme kvinnene som latterliggjør dem og kaller dem bitterpikker vil helst at de skal bli fratatt denne muligheten også.

Syk verden vi lever i. De mangler empati tror jeg, ellers kunne de ikke tenkt slik.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disse matmetaforene dine blir ikke noe mindre malplasserte etter som tråden utvikler seg. Spise kake som i å være avstående fra sex eller kjøpe seg sex hos en luksusprostituert? Du virker veldig fiksert på ett eller annet som bare ikke stemmer med virkeligheten, og så prøver du å prakke ditt forvrengte verdensbilde på andre. Funker svært dårlig.

Tanken om å aldri i livet skulle oppleve sex og kjærtegn er fullstendig fjern, rett og slett fordi det er fjernt å tenke sånn. Tenker man at man kommer til å dø ensom og uknullet, så er sjansene svært store for at man utsondrer en negativitet og bitterhet som gjør at det går i oppfyllelse. Og hadde jeg blitt avvist gang på gang på gang, så hadde jeg tatt tak i meg selv og forsøkt å endre meg og mine holdninger og måter å omgås det annet kjønn på. Dette i likhet med de fleste normale mennesker uavhengig av kjønn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kaffekrus

Det forundrer meg ikke om Idollet og Lincoln var blant dem som var i tankene hos TS da tråden ble opprettet.

Svarene deres her er mildt sagt forstyrret!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syk verden vi lever i. De mangler empati tror jeg, ellers kunne de ikke tenkt slik.

Hvem har empati med eksortepikene da?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tror jeg alle forstår. Og forøvrig er det bare han som tenker slik. For andre mer oppegående, er ikke forhold og sex det viktigste i livet. Det er bare som osten på hamburgeren, du trenger den ikke, men den er god.

Det finnes nok noen flere enn han i verden som tenker som han gjør. Forhold og da også sex som følger med et forhold er ikke noe som er enkelt å få for de som ikke blir sammen med alt og alle (har man litt krav til hvordan partneren skal være er det ikke veldig lett å treffe noen som passer innenfor alle kravene). Men man blir ikke gal av å ikke finne seg en kjæreste når man bare er 22 år gammel. Selvsagt hadde han fyren her psykiske sykdommer, og man kan ikke skylde på jenter for at han var sånn som han var.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har da aldri sagt at dette handler om sex. Jeg har sagt at det handler om å bli sett og føle seg ønsket.

Og du gidder å være venn med en person som konstant klager over absolutt alt som han gutten der?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...