Gå til innhold

Jeg vet ikke hvorfor dere aldri har vært tiltrukket av meg, men jeg vil straffe dere for det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kaffekrus

Du hevder at jeg er forstyrret. Fordi at vi stakkarer som er født med et y kromosom blir distrahert av kvinnekropper. Det stemmer jo, uansett hvor lite du tror på det.

Nei, svarene dine er forstyrret.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Denne fyren her hadde nok klikka uansett om han hadde fått masse sex og oppmerksomhet. Han virket strength talt som en tikkende bombe.

Jeg er glad han er død. Do.Not.Rest.In.Peace.

du er noe for deg selv, ønsker ikke fred for en død person engang?

Anonymous poster hash: 3a4b8...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du hevder at jeg er forstyrret. Fordi at vi stakkarer som er født med et y kromosom blir distrahert av kvinnekropper. Det stemmer jo, uansett hvor lite du tror på det.

Normale menn blir ikke forstyrret og distrahert av kvinnekropper. Normale heteromenn blir glade av å se kvinnekropper, kanskje bittelitt distraherte av og til, men ikke verre enn at de klarer å oppføre seg som folk. Hvis du blir så fryktelig distrahert, er du forstyrret.

Anonymous poster hash: 927e8...209

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal du sitte her å påstå at noe som akutt føler behov for å avslutte livet ikke klarer det fordi de ikke klarer å knytte ei løkke eller finne et sted høyt nok å hoppe fra?

Nei, jeg sier bare at det ikke faller kvinner naturlig å velge slike metoder. De velger andre metoder som har større sjanse for å feile, men ikke fordi de har større sjanse for å feile.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Normale menn blir ikke forstyrret og distrahert av kvinnekropper. Normale heteromenn blir glade av å se kvinnekropper, kanskje bittelitt distraherte av og til, men ikke verre enn at de klarer å oppføre seg som folk. Hvis du blir så fryktelig distrahert, er du forstyrret.

Jeg sier ikke at jeg blir fryktelig distrahert slik at jeg ikke kan styre meg, som en apekatt, men det er så absolutt en distrahering. Hvem har skrevet at jeg ikke kan oppføre meg som folk? Det tar oppmerksomheten bort fra viktigere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje de har et godt sex liv? Det er ikke alle som har det. Eksempelvis meg, og kanskje Lincoln.

I så fall bør du slutte å snakke så generaliserende om kvinner og hvordan menn oppfatter kvinner. For her går du veldig langt i å innrømme at de forskrudde synspunktene deres skyldes dere selv og ikke hvordan kvinner er.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hyssingen

Jeg sier ikke at jeg blir fryktelig distrahert slik at jeg ikke kan styre meg, som en apekatt, men det er så absolutt en distrahering. Hvem har skrevet at jeg ikke kan oppføre meg som folk? Det tar oppmerksomheten bort fra viktigere ting.

Sånn har jeg det med menn i singlet/bar overkropp og shorts også! Få på dere kjeledress så jeg kan øvelseskjøre bil uten å kollidere med bygninger.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sier bare at det ikke faller kvinner naturlig å velge slike metoder. De velger andre metoder som har større sjanse for å feile, men ikke fordi de har større sjanse for å feile.

Det er da gjort undersøkelser på dette. Kvinner flest som "prøver" å ta selvmord gjør det pga de ønsker oppmerksomheten. Altså det er den biten som er det største ønsket, om det er for å få hjelp eller andre ting angående selve oppmerksomheten er individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men de samme kvinnene som latterliggjør dem og kaller dem bitterpikker vil helst at de skal bli fratatt denne muligheten også.

Og jeg gjentar igjen, denne gutten hadde full mulighet, også lovlig, til å oppsøke eskortepiker men har skrevet med egne ord at der var under hans verdighet. Han har skrevet at pga. sin "aristokratiske avstamning" fortjente han bare det beste.

Ser flere nevner ting som at han kan ha vært så hyggelig som bare det, og så klikket den siste tiden. Hvis man faktisk tar seg tiden til å lese litt hva han selv har skrevet og hva som har blitt bekreftet av mennesker rundt ham så var han faktisk ingen hyggelig mann som uheldigvis var dårlig til å få seg damer, han var en rasistisk, diskriminerende drittsekk av dimensjoner, som blant annet mente at svarte menn ikke burde være sammen med hvite jenter, og at jenter var horer som nedverdiget seg til å være sammen med etterkommere av slaver. Han har også kastet og verbalt angrepet par han mente ikke passet sammen.

Høres dette ut som en egentlig hyggelig fyr som bare har opplevet motgang og dermed klikket? Eller har han opplevd motgang pga. personligheten sin?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da gjort undersøkelser på dette. Kvinner flest som "prøver" å ta selvmord gjør det pga de ønsker oppmerksomheten. Altså det er den biten som er det største ønsket, om det er for å få hjelp eller andre ting angående selve oppmerksomheten er individuelt.

Kilder, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen nedlatende. Du påberoper deg retten til å snakke for menn og umyndiggjør de som er uenig med deg. Det er mange settinger der halvnakne kvinnekropper er en pest og en plage. Familiesammenkomster, når du er ute med en date/dama, når du prøver å konsentrere deg om noe viktig. I blant er det etterlengtet og noe jeg er takknemlig for, men hovedsaklig ønsker menn seg mindre kropp fra kvinner generelt og i generelle settinger. Det blir for mye eksponering, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilder, takk.

Jeg søker nå, ettersom det var interessant husker jeg å lese det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Igjen nedlatende. Du påberoper deg retten til å snakke for menn og umyndiggjør de som er uenig med deg. Det er mange settinger der halvnakne kvinnekropper er en pest og en plage. Familiesammenkomster, når du er ute med en date/dama, når du prøver å konsentrere deg om noe viktig. I blant er det etterlengtet og noe jeg er takknemlig for, men hovedsaklig ønsker menn seg mindre kropp fra kvinner generelt og i generelle settinger. Det blir for mye eksponering, rett og slett.

Ja, vet du, jeg er temmelig sikker på at jeg snakker for de fleste menn når jeg sier at halvnakne kvinnekropper ikke er en pest og en plage.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Hvem sin skyld er det? Kvinners? Anonymous poster hash: e79f7...63c

Hvem sin skyld? Deres egen så klart. Eller skyld blir kanskje feil ord. Ansvar er mer treffende.

Men de bør likevel få hjelp og bli tatt på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

I så fall bør du slutte å snakke så generaliserende om kvinner og hvordan menn oppfatter kvinner. For her går du veldig langt i å innrømme at de forskrudde synspunktene deres skyldes dere selv og ikke hvordan kvinner er.

Vel, så slutt å plage dem som ikke har mye sex med å gå rundt å vise så mye av kroppen Dette inkluderer gutter i skolen og unge menn som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet du, jeg er temmelig sikker på at jeg snakker for de fleste menn når jeg sier at halvnakne kvinnekropper ikke er en pest og en plage.

Jo, i de fleste settinger er de det, når du tar hensyn til hvem som går i dem, hvem mannen går med eller hva han er opptatt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Og jeg gjentar igjen, denne gutten hadde full mulighet, også lovlig, til å oppsøke eskortepiker men har skrevet med egne ord at der var under hans verdighet. Han har skrevet at pga. sin "aristokratiske avstamning" fortjente han bare det beste.

Ser flere nevner ting som at han kan ha vært så hyggelig som bare det, og så klikket den siste tiden. Hvis man faktisk tar seg tiden til å lese litt hva han selv har skrevet og hva som har blitt bekreftet av mennesker rundt ham så var han faktisk ingen hyggelig mann som uheldigvis var dårlig til å få seg damer, han var en rasistisk, diskriminerende drittsekk av dimensjoner, som blant annet mente at svarte menn ikke burde være sammen med hvite jenter, og at jenter var horer som nedverdiget seg til å være sammen med etterkommere av slaver. Han har også kastet og verbalt angrepet par han mente ikke passet sammen.

Høres dette ut som en egentlig hyggelig fyr som bare har opplevet motgang og dermed klikket? Eller har han opplevd motgang pga. personligheten sin?

Jeg tror ikke at de som debatterer mest her inne egentlig har fått med seg halvparten om bakgrunnen for skytingen her og hva Elliot Rodgers egentlig slet med.

Den debatten som pågår nå blant enkelte brukere virker rett og slett malplassert. Den har ingen verdens ting med Elliot å gjøre.

Anonymous poster hash: dfec0...21d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Sånn har jeg det med menn i singlet/bar overkropp og shorts også! Få på dere kjeledress så jeg kan øvelseskjøre bil uten å kollidere med bygninger.

Du får si det til dem som går med det :) Tror heller ikke det hadde vert forstyrrende for noen om jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilder, takk.

Klarer ikke finne den undersøkelsen. Mulig jeg leste den i illustrert vitenskap eller lignende. Det var uansett en relevanse til selvskading der, hvor det også i mange tilfeller er for ønsket om oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er direkte feil, se svar over.

Og du skrev jo så og si akkurat det samme som jeg gjorde. Menn velger mer voldelige metoder nettopp for at de oftere genuint ønsker å ta livet sitt enn kvinner.

Endret av meh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...