Gjest Idollet Skrevet 25. mai 2014 #261 Del Skrevet 25. mai 2014 Men kvinnene går ikke naken! Om de går slik at de blir interessert i formene, så jo da blir de distrahert. Mange viser jo mye hud også, langt opp til hoftene. Bar mage osv. Jeg synes du bare er stygg i kjeften rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teeden Skrevet 25. mai 2014 #262 Del Skrevet 25. mai 2014 Dette blir veldig off topic, men du tar fullstendig feil. Menns selvmordsmetoder er mer voldelige enn kvinners, derfor lykkes de oftere, ikke fordi de vil det mer eller har mer reelle planer. Det er heller ikke slik at selvmordsforsøk "bare" er et rop om hjelp. Jeg har ikke ment at kvinner trenger mest mulig tiltak rettet mot seg, jeg bare fatter ikke at det å sørge for at menn får pult kan gjøre noe som helst positivt for samfunnet, og det å bruke selvmordsstatistikken som argument i så måte, slik Lincoln gjorde, blir helt bakvendt når man vet hvordan seksuell utnyttelse og overgrep spiller inn på kvinners selvmordsatferd. Anonymous poster hash: 927e8...209 Så du tror ikke metodevalget henger sammen med intensjonene? At kvinner ikke velger like effektive metoder betyr jo bare at de ikke er like innstilt på å dø. Er det så fryktelig vanskelig å forstå? Hvordan skulle kontrollerte eskortetjenester bidra til seksuelle overgrep mot kvinner? Med kontroll og sikkerhet vil jo kvinner kunne utføre en tryggere jobb enn på det svarte markedet. At menn får seg noe enkelt mot betaling betyr jo også at de blir mindre interessert i å jage etter ons på fylla som kan føre til misforståelser og se som begge parter angrer på. Det er jo åpenbart en vinn vinn for både menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 25. mai 2014 #263 Del Skrevet 25. mai 2014 De som trur sex er årsaken til denne massakren har missforstått. Denne fyren kunne fått så mye mus han bare ville, men da ville negativiteten hans vært fokusert en annen plass. Fyren var psykisk syk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #264 Del Skrevet 25. mai 2014 Herre Gud. Menn blir distrahert av nakne kvinnekropper. Deal with it. Ta hensyn, om du bryr deg. Merkelig. Det finnes da en drøss med mannlige leger som fint klarer å konsentrere seg om jobben sin også når de behandler nakne kvinner. Man kan hvis man vil og hvis man bryr seg om å oppføre seg som et anstendig menneske. Anonymous poster hash: 927e8...209 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 25. mai 2014 #265 Del Skrevet 25. mai 2014 Det må du ikke finne på, for da mobber du, fryser ut og holder han utenfor. Det er det samme som å ikke ha sex med ham, og da er det fare for at han begår selvmord og dreper andre. Fyttirakkernsin for noen sjuke mannfolk det er i denne tråden. Anonymous poster hash: 927e8...209 Det er absolutt sant at mange begår selvmord fordi de ikke får noe kjærlighet på noen måte. Men jeg er ikke enig i at det å ikke ha noen å ha sex med er utfrysing og mobbing, og kan føre til drap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #266 Del Skrevet 25. mai 2014 Et av videoene hans: Sitter i bilen sin, filmer et random par som kysser og forteller hvor mye sinne/hat han har i seg. Anonymous poster hash: dfec0...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #267 Del Skrevet 25. mai 2014 Du har i likhet med kvinner flest en Marie Antoinette-aktig holdning til hele problemstillingen "Kan de ikke bare spise kake da?" Prøv å forestill deg dette: Du vil aldri mer i ditt liv oppleve sex, et kyss eller så mye som et kjærtegn fra det motsatte kjønn. Fullstendig abstrakt, ikke sant? Vel, slik er livene til disse mennene. Hvem sin skyld er det? Kvinners? Anonymous poster hash: e79f7...63c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 25. mai 2014 #268 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Om de går slik at de blir interessert i formene, så jo da blir de distrahert. Mange viser jo mye hud også, langt opp til hoftene. Bar mage osv. Jeg synes du bare er stygg i kjeften rett og slett. Herregud. Vi ble født med hud og formene som etterhvert kommer skal ikke skjules bare pga overkåte jyplinger! Jeg er fra nord i landet og ikke pokker om jeg dekker meg til når mørketiden viker for sommer og sol. Etter å gått tildekket fra topp til tå i 6 mnd kan du ta deg faen på at jeg kler av meg så mye som mulig når sjansen byr seg. Stygg i kjeften faktisk! Endret 25. mai 2014 av Kaffekrus 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #269 Del Skrevet 25. mai 2014 De som trur sex er årsaken til denne massakren har missforstått. Denne fyren kunne fått så mye mus han bare ville, men da ville negativiteten hans vært fokusert en annen plass. Fyren var psykisk syk. Jeg tror ikke storparten av de som poster på KG gjør research før de poster linker. De leser en VG eller DB-artikkel, drar koklusjoner og lager egen teori om det hele. Derfor skjønner jeg ikke debatten om "ensommme menn som ikke får seg et ligg og som må ty til ekskosrtepiker", det har ingen verdens ting med denne skytemassakren å gjøre. Anonymous poster hash: dfec0...21d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 25. mai 2014 #270 Del Skrevet 25. mai 2014 Herregud. Vi ble født med hud og formene som etterhvert kommer skal ikke skjules bare pga overkåte jyplinger! Jeg er fra nord i landet og ikke pokker om jeg dekker meg til når mørketiden viker for sommer og sol. Etter å gått tildekket fra topp til tå i 6 mnd kan du ta deg faen på at jeg kler av meg så mye som mulig når sjansen byr seg. Stygg i kjeften faktisk! Ja, du er stygg i kjeften når du kommer med personangrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #271 Del Skrevet 25. mai 2014 Så du tror ikke metodevalget henger sammen med intensjonene? At kvinner ikke velger like effektive metoder betyr jo bare at de ikke er like innstilt på å dø. Er det så fryktelig vanskelig å forstå? Hvordan skulle kontrollerte eskortetjenester bidra til seksuelle overgrep mot kvinner? Med kontroll og sikkerhet vil jo kvinner kunne utføre en tryggere jobb enn på det svarte markedet. At menn får seg noe enkelt mot betaling betyr jo også at de blir mindre interessert i å jage etter ons på fylla som kan føre til misforståelser og se som begge parter angrer på. Det er jo åpenbart en vinn vinn for både menn og kvinner. Nei, ikke nødvendigvis, for det handler om menns og kvinners væremåte generelt, og også om tilgangen til for eksempel skytevåpen og evnen til å lage en løkke å henge seg i. Det er ingen forskning som støtter tesen om at menn mener det mer alvorlig enn kvinner. Det siste spørsmålet er litt mer komplekst. Å tro at en kvinnes kropp kan kjøpes for penger, innebærer at man krever en slags rett til sex og dermed utøver sexpress. Det er ingenting som tyder på at sædsprengte menn klarer å holde fingrene av fatet og vente til de får funnet seg en eskortedame, i hvert fall ikke om man skal gå etter den mangel på impulskontroll vi snakker om i denne tråden. Dessuten er det fullstendig naivt å tro at prostitusjon vil kunne være 100% basert på frivillighet, ergo blir de prostituerte utnyttet - per definisjon. Anonymous poster hash: 927e8...209 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #272 Del Skrevet 25. mai 2014 Manifestet hans: http://www.scribd.com/doc/225960813/Elliot-Rodger-Santa-Barbara-mass-shooting-suspect-My-Twisted-World-manifesto Anonymous poster hash: dfec0...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 25. mai 2014 #273 Del Skrevet 25. mai 2014 Ja, du er stygg i kjeften når du kommer med personangrep. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #274 Del Skrevet 25. mai 2014 Om de går slik at de blir interessert i formene, så jo da blir de distrahert. Mange viser jo mye hud også, langt opp til hoftene. Bar mage osv. Jeg synes du bare er stygg i kjeften rett og slett. Igjen, merkelig hvor mange badevakter, trenere, dommere og gymlærere som greier å gjøre en god jobb. Men siden du blir så distrahert, vil jeg bare minne om at det finnes land i verden hvor full burka er standard. Det kunne kanskje vært noe for deg? Anonymous poster hash: 927e8...209 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #275 Del Skrevet 25. mai 2014 Ja, du er stygg i kjeften når du kommer med personangrep. Mens angrep på halve verdens og hele Norges kvinner bare fordi de er kvinner og har kvinnekropper, det er greit, da? Anonymous poster hash: 927e8...209 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #276 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg ser ikke på det som mitt ansvar da jeg ikke er psykolog. Men siden du tar på deg å være psykolog så kan du begynne med å endre lincoln og idollet f.eks og se hvordan det går! Lykke til. Anonymous poster hash: 0bc55...8ed Jeg tror nok at Lincoln og gutta helst hadde slett en slags omreisende velgjørermus. Fitte for fred, liksom. Anonymous poster hash: 927e8...209 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 25. mai 2014 #277 Del Skrevet 25. mai 2014 ? Du hevder at jeg er forstyrret. Fordi at vi stakkarer som er født med et y kromosom blir distrahert av kvinnekropper. Det stemmer jo, uansett hvor lite du tror på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teeden Skrevet 25. mai 2014 #278 Del Skrevet 25. mai 2014 Nei, ikke nødvendigvis, for det handler om menns og kvinners væremåte generelt, og også om tilgangen til for eksempel skytevåpen og evnen til å lage en løkke å henge seg i. Det er ingen forskning som støtter tesen om at menn mener det mer alvorlig enn kvinner. Det siste spørsmålet er litt mer komplekst. Å tro at en kvinnes kropp kan kjøpes for penger, innebærer at man krever en slags rett til sex og dermed utøver sexpress. Det er ingenting som tyder på at sædsprengte menn klarer å holde fingrene av fatet og vente til de får funnet seg en eskortedame, i hvert fall ikke om man skal gå etter den mangel på impulskontroll vi snakker om i denne tråden. Dessuten er det fullstendig naivt å tro at prostitusjon vil kunne være 100% basert på frivillighet, ergo blir de prostituerte utnyttet - per definisjon. Anonymous poster hash: 927e8...209 Skal du sitte her å påstå at noe som akutt føler behov for å avslutte livet ikke klarer det fordi de ikke klarer å knytte ei løkke eller finne et sted høyt nok å hoppe fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #279 Del Skrevet 25. mai 2014 Det å føle seg overlegen er vel mange gjør for å skjule at de egentlig er usikre og ensomme. Man kan ha visse "narsissistiske" trekk. Elliot Rodgers var nok mye mer forstyrret enn de fleste du kjenner. Men en ting hele saken kaster lys over, er at mange av de kvinnefiendtlige netttrollene KAN ha like dype psykiske problemer som Elliot hadde. Poenget mitt så langt er - det er ikke så enkelt å si at hadde slike psykisk forstyrrede folk som Elliot fått seg et ligg eller fått oppmerksomhet/interesse av det andre kjønn,så hadde han vært normal. Jeg vet ikke hvor mye jeg egentlig gidder å copy&paste om denne saken , men dere er vel flinke til å Google? Gjør noen søk,les dere opp litt,så vil dere se at hans problemer strakk seg laaaaangt mer enn dameproblemer. Fyren hadde så syke vrangforestillinger om seg selv og andre,at han rett og slett ikke kunne begripe at damer ikke la seg langflat etter han. Anonymous poster hash: dfec0...21d Beste som har blitt skrevet i denne tråden. Anonymous poster hash: e79f7...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 25. mai 2014 #280 Del Skrevet 25. mai 2014 Igjen, merkelig hvor mange badevakter, trenere, dommere og gymlærere som greier å gjøre en god jobb. Men siden du blir så distrahert, vil jeg bare minne om at det finnes land i verden hvor full burka er standard. Det kunne kanskje vært noe for deg? Anonymous poster hash: 927e8...209 Kanskje de har et godt sex liv? Det er ikke alle som har det. Eksempelvis meg, og kanskje Lincoln. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå