Gå til innhold

Jeg vet ikke hvorfor dere aldri har vært tiltrukket av meg, men jeg vil straffe dere for det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kanskje menn skulle senke kravene sine litt? Det florerer av damer som aldri blir sett av menn. De er gode nok for bruk og kast, men forhold er uaktuelt. De er motpolen til denne gruppen av menn, men jeg hører ikke i nærheten så mye klaging fra dem som fra disse helt vanvittig bitre mennene?

Anonymous poster hash: 9c19b...12b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Idollet

Det forundrer meg ikke om Idollet og Lincoln var blant dem som var i tankene hos TS da tråden ble opprettet.

Svarene deres her er mildt sagt forstyrret!

:skratte: Beklager for at jeg ikke har noen store moralske kvomner mot sexkjøp, da frivillig fra kvinnens side og kun det. Eller det å date internasjonalt. Har ikke planer om noe slikt, men om jeg aldri finner noen, så kan jeg fort føle nøden for internasjonal dating. Ellers forstår jeg ikke hva galt jeg har skrevet.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og det er derfor vi har eskorte piker... For at disse i vertfall skal kunne oppleve det litt, mens damene elsker andre og ofte de samme mennene.

Men de mennene som lett får seg dame blir da sammen med damer som lett får seg menn, så dette går faktisk begge veier. Den sexen man har med noen man er glad i vil man aldri oppleve med en hore :) Og alle kan faktisk få seg noe om de senker kravene sine litt og oppfører seg bedre :)

Anonymous poster hash: 0bc55...8ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Og du gidder å være venn med en person som konstant klager over absolutt alt som han gutten der?

Jeg gidder i alle fall når jeg møter dem på forum som dette å møte dem med respekt. Hvis en begynner der så vil en raskt få de aller fleste på riktige tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

:skratte: Beklager for at jeg ikke har noen store moralske kvomner mot sexkjøp, da frivillig fra kvinnens side og kun det. Eller det å date internasjonalt. Har ikke planer om noe slikt, men om jeg aldri finner noen, så kan jeg fort føle nøden for internasjonal dating. Ellers forstår jeg ikke hva galt jeg har skrevet.

Overrasker meg ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det forundrer meg ikke om Idollet og Lincoln var blant dem som var i tankene hos TS da tråden ble opprettet.

Svarene deres her er mildt sagt forstyrret!

Og svaret ditt her er grunnen til at dette vil skje igjen flere ganger.

De fleste er rett og slett ikke interessert i å i det hele tatt anerkjenne at det er en problemstilling at mange menn aldri får lov til å ha sex.

De er stygge, dumme tapere - dermed basta! Og de som prøver å forstå dem er også stygge, dumme tapere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffekrus

De fleste er rett og slett ikke interessert i å i det hele tatt anerkjenne at det er en problemstilling at mange menn aldri får lov til å ha sex.

De er stygge, dumme tapere - dermed basta! Og de som prøver å forstå dem er også stygge, dumme tapere!

Ånei du, det er ikke mitt svar som får menn til å drepe. Det får de jaggu stå for selv, men det klarer de jo ikke fordi alt galt i verden er kvinnens skyld.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gidder i alle fall når jeg møter dem på forum som dette å møte dem med respekt. Hvis en begynner der så vil en raskt få de aller fleste på riktige tanker.

Jeg møter ikke menn som sier at det er kvinners feil at de blir voldtatt og at det er kvinners feil at de ikke får seg noe med respekt. Da har personen allerede ikke respektert meg og får ikke noe respekt tilbake. Noen mennesker må se litt på seg selv. Oppfører de seg bra får de faktisk bra oppførsel tilbake :)

Jeg sitter ikke og sier at man er taper om man er jomfru og 20 år, for det er man absolutt ikke, men jeg har ingenting til overs for mannfolk som slenger dritt om kvinner.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Ånei du, det er ikke mitt svar som får menn til å drepe. Det får de jaggu stå for selv, men det klarer de jo ikke fordi alt galt i verden er kvinnens skyld.

Selvfølgelig er det drapsmannens skyld og ansvar. Men man hadde kanskje unngått at mange uskyldige mennesker ble drept om man tok denne problemstillingen på alvor.

Og ikke minst hadde man kanskje fått ned de høye selvmordstallene for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg møter ikke menn som sier at det er kvinners feil at de blir voldtatt og at det er kvinners feil at de ikke får seg noe med respekt. Da har personen allerede ikke respektert meg og får ikke noe respekt tilbake. Noen mennesker må se litt på seg selv. Oppfører de seg bra får de faktisk bra oppførsel tilbake :)

Jeg sitter ikke og sier at man er taper om man er jomfru og 20 år, for det er man absolutt ikke, men jeg har ingenting til overs for mannfolk som slenger dritt om kvinner.

Hvis du møter disse menneskene med aggresjon så avler du ikke annet enn mer aggresjon. Møter du dem med spørsmål om hvorfor de ser verden som de gjør så vil du nesten alltid få frem underliggende årsaker for at de kommer med såpass krasse og til dels hårreisende påstander som de gjør. Når du har kommet så langt så har du deres respekt og øre, og da kan du begynne å plante konstruktive tanker i hodet på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omtrent hele tråden her diskuterer hvor kjipt det er for enkelte menn når det kommer til sexliv og dating. Dere som ønsker å diskutere dette kan gjerne gjøre det i egen tråd,eller i et av de ørten andre trådene som allerede finnes om dette temaet.

Hvorfor?

Jo nettopp fordi alle dere som har lest dere opp og gjort grundig research vil finne ut at denne fyren slet mentalt og psykisk, og at hans hat mot kvinner - og andre grupper - har gått langt over grensen til at han bare hadde vanskeligheter for å skaffe seg en date eller et ligg. Han laget en plan for hvordan han skulle drepe folk, han la planer om å drepe lillebroren sin til og med, samt stemora.

Mye av de videoene han har lagt ut på YouTube og i forum der han har vært aktiv, har allerede da gitt folk rundt han vibber om at han er en potensiell massedrapsmann.

Det temaet hans tilfelle tar opp er heller psykiske problemer, ikke dameproblemer.

Her er forumet han var aktiv på ca en uke før skytingen. Måten han skriver på,og tankegangen hans, får det til å virke som om han bare er et troll. Dessverre så var det en forstyrret narsissist.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:TbptOnc5huUJ:forum.bodybuilding.com/showthread.php%3Ft%3D161988053+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=us&client=firefox-a

Anonymous poster hash: dfec0...21d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idollet

Hvorfor skal jeg det?

Så kan du bevise at jeg har skrevet noe galt. Ellers kan jeg oppsummere det jeg har skrevet i denne tråden:

1. Alle som ikke er populær blant damene og gjør noe drastisk, tar livet sitt. Ikke livet av andre.

2. Vær mer vennlige og snille mot folk som du ser sliter.

3. Gutter og jenter burde gå på forskjellige skoler, fordi de blir distrahert og det blir mer uro og statuskamp.

4. Enig i at det er et problem at enkelte ikke får ha et forhold. Og at det i vertfall kan bøte på det med enten å ha samleie med frivillige eskorte piker. Eller date internasjonalt.

Hva er galt? Utenom prostitusjon, som godt kan bli hevdet umoralsk.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har empati med eksortepikene da?

Anonymous poster hash: 927e8...209

De ville jo gjort det frivillig for penger, så hva tenger de empati for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Problemet, det virkelige problemet, er ikke at de "aldri får lov til å ha sex". Problemet er at de ikke skjønner at det kanskje er grunner til at kvinner ikke vil ha dem, og at de ikke er villige til å gå i seg selv og endre egen tankegang og atferd. That's it and that's all.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig er det drapsmannens skyld og ansvar. Men man hadde kanskje unngått at mange uskyldige mennesker ble drept om man tok denne problemstillingen på alvor.

Og ikke minst hadde man kanskje fått ned de høye selvmordstallene for menn.

Joda, det er 400 menn mot 150 kvinner som begår selvmord hvert år, mens det er tre ganger så mange kvinner som menn som forsøker å begå selvmord. Hva har du tenkt å gjøre med de høye tallene for kvinner? Bare tenk ørlite granne på at bak disse tallene skjuler det seg mange som er ofre for menns forvridde seksualitet.

Her har du statistikk og grafer som jeg ikke har laget selv: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=List_6212&Main_6157=6261:0:25,8148&MainContent_6261=6464:0:25,6341&List_6212=6218:0:25,6354:1:0:0:::0:0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De ville jo gjort det frivillig for penger, så hva tenger de empati for?

Jada, alle sammen. Alle eksortepiker gjør det frivillig og for penger. Sist jeg sjekket fikk de alle sammen beholde alle pengene helt selv og levde sunne og lykkelige alle sine dage. :ironi:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

posta han filmene før han begynte drepingen? hvorfor var det ingen som rapporterte? :sjokkert:

Ja,han postet videoene på YouTube før skytingen.

Foreldrene hadde rapportert han til polititet, men politiet gjorde ingenting fordi de fikk et inntrykk av at han var en helt vanlig fyr. Elliot skrev senere i manifestet sitt. Ja, han skrev et forstyrrende manifest om hele sitt liv og hva han har tenkt å gjøre. Han nevner der at hvis politiet hadde gått inn og ransakt rommet hans så hadde kanskje hele planen hans om å plaffe ned folk gått i vasken.

Han har lang historie med psykiske problemer og har gått jevnlig i terapi o.l.

Anonymous poster hash: dfec0...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...