Gå til innhold

Jeg vet ikke hvorfor dere aldri har vært tiltrukket av meg, men jeg vil straffe dere for det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Dette er så enkelt som at disse mennene må forstå at de ikke kan kreve noens kjærlighet og seksuelle oppmerksomhet. De må forstå at slike holdninger er helt uakseptable og at trusler av den typen ikke tolereres. Vi andre kan godt hjelpe dem, men det er til syvende og sist der det ligger. Dessuten, er det så veldig rart at denne type bitterpikker ikke får seg noe?

Anonymous poster hash: 927e8...209

Helt riktig, ingen kan kreve kjærlighet fra noen. Samtidig så vet vi at mennsker som aldri opplever følelsen av å være elsket, mennesker som aldri føler at de har en verdi i samfunnet, de vil på ett eller annet tidspunkt bukke under. Enten i form av dype psykiske lidelser, selvmord eller voldelige handlinger mot andre. Hvis vi som et samfunn ikke forstår og tar til oss dette så vil samfunnet vi lever i fortsette å produsere individer uten noe å tape. Individer uten noe å tape vil begå handlinger som ødelegger, eller tar, livet til en eller flere personer. Er det et samfunn vi ønker å skape? Er det et samfunn vi ønsker å leve i?

Jeg tviler på at denne mannen, eller noen av de andre som det har gått over styr for, ble født bitre. De har blitt slik over tid. Hvis vi ikke tar oss tid til å finne ut hvorfor de ble som de ble så må vi regne med at slike hendelser vil skje om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor skal ikke menn som blir valgt bort på relasjonsmarkedet få oppleve å ha sex?

Hadde dette vært et kvinneproblem hadde dere krevd at staten dekket to Tyrkiaturer i året, og ukentlige besøk av en mannlig prostituert.

For noe vrøvl. Du pisser vel i buksa for å holde deg varm også, da?

Mao. er svaret at man bør behandle årsakene, ikke symptomene. Det er nok av kvinner som ikke får sex, men det betyr ikke at de går rundt og hater, truer, skriver ville manifester og dreper.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt riktig, ingen kan kreve kjærlighet fra noen. Samtidig så vet vi at mennsker som aldri opplever følelsen av å være elsket, mennesker som aldri føler at de har en verdi i samfunnet, de vil på ett eller annet tidspunkt bukke under. Enten i form av dype psykiske lidelser, selvmord eller voldelige handlinger mot andre. Hvis vi som et samfunn ikke forstår og tar til oss dette så vil samfunnet vi lever i fortsette å produsere individer uten noe å tape. Individer uten noe å tape vil begå handlinger som ødelegger, eller tar, livet til en eller flere personer. Er det et samfunn vi ønker å skape? Er det et samfunn vi ønsker å leve i?

Jeg tviler på at denne mannen, eller noen av de andre som det har gått over styr for, ble født bitre. De har blitt slik over tid. Hvis vi ikke tar oss tid til å finne ut hvorfor de ble som de ble så må vi regne med at slike hendelser vil skje om og om igjen.

Men det er noe helt annen enn å gi dem sympesex på blå resept.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Om du føler deg uønsket er det andre måter å ta tak i det på enn å plaffe ned uskyldige mennesker. Jeg vet med meg selv at uansett hvor ensom jeg hadde vært så hadde jeg aldri gått til det skrittet å ville påføre andre mennesker lidelse. Det er ofte en patologisk lidelse til grunn for slike handlinger, uansett om personen blir dømt som tilregnelig eller utilregnelig.

Det å skylde på andre er lettest, selvinnsikt er vanskelig.

Som nevnt, en del tar livet av seg. De som tar livet av andre har som regel opplevd latterliggjøring, stakkarsligjøring, mobbing, trakasering og andre gjentatte ufine tilbakemeldinger. Derav hat og sinne.

Ingen mennesker som står helt alene i verden vil noensinne klare å reise seg opp etter selvinsikt alene. Alle mennesker har et iboende behov for andre rundt seg for å føle tilstrekkelig verdi til å kunne få til de endringer som er nødvendige for å bli inkludert i et samfunn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Denne fyren her hadde nok klikka uansett om han hadde fått masse sex og oppmerksomhet. Han virket strength talt som en tikkende bombe.

Jeg er glad han er død. Do.Not.Rest.In.Peace.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette viser hvor viktig det er med sexarbeidere i et samfunn, slik at de stadig flere menn som velges bort av kvinner får et utløp for sine naturlige behov.

Man kan jo ikke bruke en gal mann som representant for menn i en seriøs diskusjon som forbud/ikke forbud ift prostitusjon. Denne gutten hadde større problemer enn å ikke dra damer, for å si det mild. (Det var jo det som var grunnen til at han ikke fikk seg dame vil jeg tro.)

Anonymous poster hash: cc735...e6c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Men det er noe helt annen enn å gi dem sympesex på blå resept.

Det har jeg heller aldri argumentert for heller. Jeg argumenterer for at vi som samfunn har et kolletivt ansvar for at alle blir sett av noen. Vi har alle et kollektivt ansvar for å lage et samfunn der alle føler seg ønsket. Det blir litt osmi barnehagen. Ingen er nødt til å være venn med alle, men alle skal ha en venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

For noe vrøvl. Du pisser vel i buksa for å holde deg varm også, da?

Mao. er svaret at man bør behandle årsakene, ikke symptomene. Det er nok av kvinner som ikke får sex, men det betyr ikke at de går rundt og hater, truer, skriver ville manifester og dreper.

Årsaken tll at man blir gal av å ikke ha sex er at man ikke får sex, ikke sant?

For noen snåle meninger. Dersom en person er sulten, så trenger han mat. Dersom en person er desperat etter sex og nærhet, så trenger han sex og nærhet. Hvordan skal man ellers behandle dette? Vil du sende en sultende person til psykolog for å kurere hans behov for mat?

Det er svært få kvinner som ikke kan få seg sex når de selv måtte ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mann blir ravende gal ene og alene fordi han ikke får seg et ligg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

My bad, jeg trodde du var dønn seriøs. Kommer ofte over slike menn på kvinneguiden, så jeg reagerte litt sterkere enn jeg burde.

Det går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Nei, men det kan godt tenkes at det er det som får det til å tippe over for ham. Hvis massemordere har et fellestrekk så er det nettopp det at de er valgt bort på relasjonsmarkedet.

Det er en litt sånn høna og egget-problemstilling. Er de valgt bort fordi de er gale, eller blir de gale fordi de er valgt bort?

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

For noen snåle meninger. Dersom en person er sulten, så trenger han mat. Dersom en person er desperat etter sex og nærhet, så trenger han sex og nærhet. Hvordan skal man ellers behandle dette? Vil du sende en sultende person til psykolog for å kurere hans behov for mat?

Men du trenger ikke nødvendigvis å massakrere kvinner som 22-åring fordi du ikke har fått deg et ligg. Som sagt, jeg var 25 før jeg lå, og massakre var aldri i tankene mine hverken før eller etter liggingen.

Tror ei de fleste 40 år gamle jomfruer går rundt med massakre-fantasier heller.

Vi snakker nok her om psykisk sykdom. De aller fleste menn, jomfru eller ei, er normale. Denne fyren representerer et knøttlite mindretall.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er årsaken til at han ikke får sex som er problemet. Og behovet for sex er ikke sammenlignbart med behovet for mat. Hvordan tror du folk som lever i sølibat overlever?

Kvinner har nok en tendens til ikke bare å ville ha sex, men faktisk ville ha meningsfull sex. Men det blir en litt annen debatt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Men du trenger ikke nødvendigvis å massakrere kvinner som 22-åring fordi du ikke har fått deg et ligg. Som sagt, jeg var 25 før jeg lå, og massakre var aldri i tankene mine hverken før eller etter liggingen.

Se mitt innlegg nummer 71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Nei, men det kan godt tenkes at det er det som får det til å tippe over for ham. Hvis massemordere har et fellestrekk så er det nettopp det at de er valgt bort på relasjonsmarkedet.

Det er en litt sånn høna og egget-problemstilling. Er de valgt bort fordi de er gale, eller blir de gale fordi de er valgt bort?

Ikke mye høna egget her tror jeg. Kan nesten garantere deg at denne lille Patrick Bateman kopien ble valgt bort av jenter fordi han var mongo. Jeg mener..faren din har regissert Hunger games, du er relativt kjekk, ung og kjører feit BMW i Hollywood. Du buuuuurde klart å skaffe deg fitte da.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser hvor viktig det er med sexarbeidere i et samfunn, slik at de stadig flere menn som velges bort av kvinner får et utløp for sine naturlige behov.

Nå skrev denne fyren selv at å ha sex med prostituerte var "beneath him" og derfor ikke et valg for ham.

Synes denne saken er kjempeskummel. Vet selvfølgelig at folk flest ikke er mordere, men føler likevel tankegangen denne gutten hadde er delt av mange, og selv om det gjerne ikke er i like ekstrem og voldelig grad så er det faktisk noe flere jenter merker i helt dagligdagse situasjoner. Denne "Nice Guy"-kulturen som har blitt så poppis i den yngre nettgenerasjonen gjør meg kvalm, og faktisk ganske redd.

(Med "Nice Guy" mener jeg selvfølgelig ikke vanlige hyggelige gutter, men selverklærte "for snille menn" som sitter og syter om friend-zones osv)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Stadig flere menn som velges bort av kvinner?

Og hvorfor tror du de "velges bort"? Kanskje det hjelper å oppføre seg ordentlig og (for altfor mange) vaske seg litt?

"Naturlige behov"..... give me a break, please?

Anonymous poster hash: 4138a...6db

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke mye høna egget her tror jeg. Kan nesten garantere deg at denne lille Patrick Bateman kopien ble valgt bort av jenter fordi han var mongo. Jeg mener..faren din har regissert Hunger games, du er relativt kjekk, ung og kjører feit BMW i Hollywood. Du buuuuurde klart å skaffe deg fitte da.

For å si det sånn, klarer du ikke å få deg noe i Isla Vista klarer du det ikke noe sted. Så jeg støtter denne, det er helt klart personligheten som fikk jenter til å avvise ham.

Anonymous poster hash: 1b5b9...03d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette har mye mer å gjøre med psykisk sykdom enn at fyren var en bitterpikk. Med det sagt så er det sikkert en god del av de verste bitterpikkene som kunne hatt god hjelp av noen profesjonelle å snakke med

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Mange menn blir ravende gale fordi de aldri har følt seg elsket og ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...