Gå til innhold

Jeg vet ikke hvorfor dere aldri har vært tiltrukket av meg, men jeg vil straffe dere for det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vel da kunne du kanskje hatt sex med han så hadde vi sluppet at dette..............?

Anonymous poster hash: f9638...4f4

Idiot.

Anonymous poster hash: 1b5b9...03d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

https://www.youtube.com/watch?v=P8ZEjruo5eI

Er det bare meg, eller fremstår han rimelig.. følelseløs og "falsk" her? Er vel eit tegn på at han manglet noe annet enn liggings.

Minner men egentlig mest om Chrisitan Bale i American Psycho.

Han idoliserte American Psycho. Flere av videoene hans har også Phil Collins musikk i bakgrunnen, likt filmen. Han ville bli Patrick Bateman.

Anonymous poster hash: d545c...41c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dessverre så er det grunn til å tro at det finnes slike forskrudde individer over alt. :(

Anonymous poster hash: daa05...b81
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så videoen nå og han var creepy. Han hatet alle seksuelt aktive menn også sa han, etterfulgt av den onde latteren.

Anonymous poster hash: 211f8...953
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk litt interessant, og med fare for å gå rett i "gi-denne-idioten-oppmerksomhet"-fellen så er det to ting som slår meg, etter at jeg har brukt 15 minutter til å bla gjennom manifestet hans, og se noen klipp av youtube-vidoene hans.

Brorparten av youtube-filmene og manifestet hans består av generell sutring og grining over hvor forferdelig livet hans er, og hvor utrolig kult alle andre har det. Til tross for at han selv bodde i en rimelig fet leilighet, han gikk på college, brukte fritiden på å cruise rundt i en BMW i California, og pappan hans produserte The Hunger Games. Det finnes vel de som ville drept bare for å være i hans situasjon.

Det som ødelegger for han er at han på et eller annet tidspunkt innbiller seg at han er berettiget et bedre liv. Han blir navlebeskuende og selvhøytidlig - livet hans er fra han kommer til verden så godt lagt til rette for han at han innbiller seg at det å finne den perfekte dama skal komme av seg selv. Litt slik det er i alle filmer og TV-serier.

At han idealiserte Christian Bale i American Psycho kommer rimelig bra frem i den siste videoen hans. Han ønsker å bli en villian, anti-hero, whatever - og måtte mediene forby at han klarer det.

Videre fremstår det som komplett uforståelig (fra hans ståsted) at han ikke klarer å sjamere damer, og det kan jo tenkes at dette er første gang i hans liv at han faktisk ikke får levert det han ønsker på sølvfat. Er det ikke naturlig for en som er par-og-tyve år og ikke vet hvordan han skal håndtere en situasjon hvor han ikke får servert alt på sølvfat å skylde på andre enn seg selv - i dette tilfellet alle slutsa?

Det som ville vært fantasktisk kjedelig nå var om media (inkl. kvinneguiden) presterer å få meningene hans publisert, analysert, og misbrukt, og på den måten sikre at enda flere butt-hurt mannfolk finner på å gjøre det samme.

Dette er ikke en kjønnsgreie - kvinner mot menn - men resultat av at vi lever i et sammfun hvor enkelte mennesker føler seg berettiget til ting de ikke fortjener.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Manifestet hans er veldig interessant. Det viser hvor forskrudd han virkelig var.

Han brukte blant annet tusenvis av dollar på lotteribilletter. Han mente at han var den beste kandidaten til å vinne lotteriet og at han dermed ville få kvinner når han ble rik. Han dedikerte seg til flere bli-rik-rask spill.

"Who else deserved such victory?"

"I was meant to live a life of significance and extravagance"

Det er også interessant hvordan han alltid omtaler rase bortsett fra når det gjelder hvite menn. Han snakker om "hvite/blonde jenter", meksikanske menn, svarte menn. Hvite menn er referert til som "hunks" eller "jocks". Drittsekkene som ligger med de pene jentene.

Selv om Elliot er et ekstremt eksempel hadde han holdninger som dessverre mange har i dag. Menn som mener hele deres verdi hviler på hvor godt drag de har på damene. Tankegangen om at bekreftelse kommer utenfra - via en BMW eller de riktige buksene.

Elliot hatet forresten ikke bare kvinner, dog de var mottakere av det mest ekstreme hatet. Han hatet alle og han var også en rasist.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Brorparten av youtube-filmene og manifestet hans består av generell sutring og grining over hvor forferdelig livet hans er, og hvor utrolig kult alle andre har det. Til tross for at han selv bodde i en rimelig fet leilighet, han gikk på college, brukte fritiden på å cruise rundt i en BMW i California, og pappan hans produserte The Hunger Games. Det finnes vel de som ville drept bare for å være i hans situasjon.

Må bare presisere - til tross for at han var godt stilt i verdenssammenheng var han noe dårlig stilt i California-målestokk.

Faren hans produserte ikke Hunger Games, han var assisterende regissor, en langt lavere stilling. Han har et godt renomme, men tjener ikke store penger. Elliot understrekte dette i manifestet, at han var en idiot som dedikerte tiden til bl.a. en dokumentar og ikke filmprosjekter som dro inn mer penger.

Foreldrene var også skilt for lenge siden og faren gift på nytt. Det var moren som tok seg av ham, finansielt og ellers. Han var en mammagutt men var samtidig sint på henne for at hun ikke hadde funnet seg en rik mann.

Han hadde adgang til noen eksklusive eventer og gikk på skole med mange rike studenter. Han kom til kort i den sammenhengen.

Men ja som du sier, han hadde det generelt bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært så enkelt som sex så kunne han bare funnet seg en mindre pen dame som liker penger. Men når han bare ville ha vakre blondiner og ikke kun sex men et forhold, så gjør han det rimelig vanskelig for seg selv. Og når han i tillegg oppfører seg som den største narsissisten på jord, så synker jo mulighetene enda mere.

Dette henger ikke på greip. Det er jo først og fremst på sexrelasjonsmarkedet kvinnen har overtaket, de fleste menn kan få seg en kjæreste og få sex på med henne. Det du imidlertid har rett i er at dette er et marked der din attraktivitet bestemmer hvor lett du har det, og man ikke forvente å få noen man ikke har sjans på som kjæreste. Å være narsissist trenger heller ikke være til hinder så lenge man er det på den rette måten.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikk meg til å tenke på visse menn her på KG som mener at kvinner burde være villig/pliktig til å gi medlidenhets sex til de som aldri får seg damer.

Kunne noe slikt skjedd i Norge?

http://www.dagbladet.no/2014/05/25/nyheter/utenriks/drap/usa/33490288/

Nå vet jeg ikke om det er så mange menn på KG som mener kvinner burde være villig til å gi menn medlidenshetssex, det som får noen av oss til å ta til motmæle er kvinner som blånekter for at kvinnen har overtaket på sexrelasjonsmarkedet slik at de bare har forakt for menn som sliter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette viser hvor viktig det er med sexarbeidere i et samfunn, slik at de stadig flere menn som velges bort av kvinner får et utløp for sine naturlige behov.

Nei, det viser bare hvor viktig det er at folk som sliter med å passe inn og sliter med seg selv får hjelp.

Å unnskylde dette med at man ikke får utløp for sine naturlige behov, er så hårreisende at jeg har ikke ord. Ingen kan kreve andres kjærlighet eller seksuelle oppmerksomhet. Ingen.

Anonymous poster hash: 927e8...209

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg synes er verst er at han hadde hatt politiet på døra før pga lignende youtube-videoer. Men de evaluerte ham til å ikke være en trussel.

Siden når ble politiet kompetente nok til å evaluere hvorvidt en person er psykisk ustabil eller ikke? Han hadde jo også dette manifestet, i tillegg til at familien var bekymra.

Synes dette skjer om og om igjen, når skal vi lære?

Jeg synes det er ekstremt skremmende at jeg hadde en slik person til nabo uten å være klar over det, man begynner da å lure på hvem andre man går forbi på gaten som kan finne på noe sånt.

Er det rart flere og flere for angst for bare det å leve.

Anonymous poster hash: 1b5b9...03d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg tenker over det er det nesten rart at han aldri voldtok noen. Han er jo den typiske voldtektsmann og han tok livet av andre og seg selv uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Dette fikk meg til å tenke på visse menn her på KG som mener at kvinner burde være villig/pliktig til å gi medlidenhets sex til de som aldri får seg damer.

Kunne noe slikt skjedd i Norge?

http://www.dagbladet.no/2014/05/25/nyheter/utenriks/drap/usa/33490288/

Slikt vil skje i Norge også om en fortsetter å avvise alle menn, som på grunn av en følelse av verdiløshet, uttrykker et generelt sinne mot kvinner. Hvis ingen viser noen som helst vilje til å forstå hvor dette sinnet og hatet kommer fra så vil resultatet dessverre bli at noen må bøte med livet. Slik dette problemet debbateres i det offentlige i dag så vil problemet bare være selvforsterkende. Debatten i seg selv bidrar til å skape enda flere samfunnstapere som ikke lenger har noe å tape. Mennesker uten noe å tape er noe av det farligste som finnes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå vet jeg ikke om det er så mange menn på KG som mener kvinner burde være villig til å gi menn medlidenshetssex, det som får noen av oss til å ta til motmæle er kvinner som blånekter for at kvinnen har overtaket på sexrelasjonsmarkedet slik at de bare har forakt for menn som sliter.

Derfor skrev jeg "visse" menn.

Når man leser hva enkelte menn skriver i trådene er det ikke rart de sliter. De går stort sett etter damer de aldri har sjangs på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Derfor er det så viktig at dere kvinner tar kollektivt ansvar slik at noe som dette aldri skjer igjen!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Derfor er det så viktig at dere kvinner tar kollektivt ansvar slik at noe som dette aldri skjer igjen!

Hvordan mener du vi skal gjøre det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manifestet hans er veldig interessant. Det viser hvor forskrudd han virkelig var.

Han brukte blant annet tusenvis av dollar på lotteribilletter. Han mente at han var den beste kandidaten til å vinne lotteriet og at han dermed ville få kvinner når han ble rik. Han dedikerte seg til flere bli-rik-rask spill.

"Who else deserved such victory?"

"I was meant to live a life of significance and extravagance"

Det er også interessant hvordan han alltid omtaler rase bortsett fra når det gjelder hvite menn. Han snakker om "hvite/blonde jenter", meksikanske menn, svarte menn. Hvite menn er referert til som "hunks" eller "jocks". Drittsekkene som ligger med de pene jentene.

Selv om Elliot er et ekstremt eksempel hadde han holdninger som dessverre mange har i dag. Menn som mener hele deres verdi hviler på hvor godt drag de har på damene. Tankegangen om at bekreftelse kommer utenfra - via en BMW eller de riktige buksene.

Elliot hatet forresten ikke bare kvinner, dog de var mottakere av det mest ekstreme hatet. Han hatet alle og han var også en rasist.

At responsen hos det annet kjønn er av stor betydning for en mann (og for en kvinne) er neppe så spesielt. Denne gutten slet så vidt jeg forstår i tilllegg psykisk og sosialt (asperger), og vokste opp i et samfunn der man i enda større grad enn i vårt sikter mot stjernene, der det bare er toppen av samfunnspyramiden som er godt nok som mål, og der materiell status betyr alt.

I et slikt samfunn vil det ikke nødvendigvis være så dumt å ha klokkertro på at man skal nå helt til topps, for riktignok er det bare noen få av alle de som tror de skal nå til topps som lykkes, men ingen når til topps uten å ha troen på det, sterk tro er absolutt nødvendig for å nå langt. At noen bommer og tror at de «fortjener» det beste uten videre er bare naturlig, det vil med nødvendighet være ulike vrangforestillinger i en befolkning.

Så vidt jeg forstår hatet denne gutten også menn som hadde mer draget enn ham. Det er til en viss grad forståelig, sælig når man ser hvordan en del menn opptrer og tåler så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv. Men saken er jo at det faktisk også er en del av oss som har vist og viser stor sympati for våre brødre som sliter, menn som er fullstendig klar over hvor skjevt sexrelasjonsmarkedet er (og også partnermarkdet, tidlig i livet), og som han derfor ikke skulle ha hatt noen grunn til å hate. Selv om vi er blant de heldige. For det store paradokset er jo at menn som sliter har mer sympati å hente hos sine rivaler enn hos det annet kjønn. Hos det annet kjønn er det bare forakt å hente.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du faen meg gi deg, dette er ikke noe å tulle med. Da synes jeg dere mannfolk som aldri får seg noe kan ta kollektivt ansvar for å knulle hverandre slik at vi jentene slipper å lide for idiotien deres.

Endret av Allegro
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slikt vil skje i Norge også om en fortsetter å avvise alle menn, som på grunn av en følelse av verdiløshet, uttrykker et generelt sinne mot kvinner. Hvis ingen viser noen som helst vilje til å forstå hvor dette sinnet og hatet kommer fra så vil resultatet dessverre bli at noen må bøte med livet. Slik dette problemet debbateres i det offentlige i dag så vil problemet bare være selvforsterkende. Debatten i seg selv bidrar til å skape enda flere samfunnstapere som ikke lenger har noe å tape. Mennesker uten noe å tape er noe av det farligste som finnes.

Du imponerer meg

Anonymous poster hash: 04c9f...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei, det viser bare hvor viktig det er at folk som sliter med å passe inn og sliter med seg selv får hjelp.

Å unnskylde dette med at man ikke får utløp for sine naturlige behov, er så hårreisende at jeg har ikke ord. Ingen kan kreve andres kjærlighet eller seksuelle oppmerksomhet. Ingen.

Anonymous poster hash: 927e8...209

Riktig, men alle har et behov for å føle seg elsket og ønsket. Den som aldri føler dette vil til slutt begå drastiske handlinger. De fleste tar nok livet av seg selv, mens andre igjen skyter folk rundt seg. Det å aldri ha følt seg god nok er jo en gjenganger hos gjerningspersonene ved skoleskytinger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...