Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva tenker dere vis det blir krig? jeg tenker wo hoo endelig skjer det noe her! Å nå kan jeg sprenge ting i luften, men hva vil dere tenke?

Videoannonse
Annonse
Gjest fotballflue
Skrevet

Ville vel egentlig blitt redd da.

• Liker 1
Skrevet

hva tenker dere vis det blir krig? jeg tenker wo hoo endelig skjer det noe her! Å nå kan jeg sprenge ting i luften, men hva vil dere tenke?

Du vet ikke hva krig er.

Skrevet

Det kommer ikke til å skje. Men det blir uten tvil mer kaos fordi mennesker er så redde for hverandre.

Skrevet

Krig er noe jeg helst vil slippe å oppleve på nært hold.
Jeg har ingen forutsetninger for å tro at jeg skulle ha det noe bra i krigstid.

AnonymBruker
Skrevet

Jo det kommer til å skje. Bare tenk på hvor fort det skjedde i Ukraina.. Vesten var på randen av krig etter bare få dager.

Neste gang kan det skje mye fortere... og mye snarere...

Anonymous poster hash: 4d9c5...86e
AnonymBruker
Skrevet

Du er, går jeg ut ifra, da allerede skolert i å sprenge ting.. :fnise: ?

Tenker at jeg skal holde meg langt unna deg, iallefall...

Anonymous poster hash: 4d9c5...86e

• Liker 1
Skrevet

Norge slikker jo USA langt opp i rumpa, så tviler på at vi hadde hatt det så forferdelig.

Får vente til andre verdenskrig er 100% ferdig før vi tenker på neste krig.

Skrevet (endret)

Du vet ikke hva krig er.

og det vet du? Hva med at du opplyser oss andre da?

Endret av grinchen
Skrevet (endret)

og det vet du? Hva med at du opplyser oss andre da?

Jeg vet hvordan det er å miste både familie og venner i krig. Jeg vet hvordan de hadde det frem til til sin død. Jeg vet også hvordan familie og venner som har overlevd krig hadde det i ettertid.

Endret av Maximillian Cohen
Gjest Gnosis333
Skrevet

Det hadde vært sånn passe kjipt egentlig...

Skrevet

Andre kjekke ting som kan skje er at blir skutt og dør (etter å ha ligget der en stund med sterke smerter og indre blødninger). Krig er ikke noe å lengte etter, og vi er totalt bortskjemt på fred.

Skrevet

Man kan rope wo hoo og sprenge ting i lufta uten å starte en krig eller skade andre mennesker.

Man kan rope wo hoo og sprenge ting i lufta uten å starte en krig eller skade andre mennesker.

Men hva ville jeg tenkt? Sannsynligvis noe sånt som at dette skjer ikke, det er et mareritt, bare vent litt, så kan du stå opp og spise frokost.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Du vet ikke hva krig er.

De fleste vet hva krig er. De færreste i Norge vet hvordan krig er.

Skrevet

Andre kjekke ting som kan skje er at blir skutt og dør (etter å ha ligget der en stund med sterke smerter og indre blødninger). Krig er ikke noe å lengte etter, og vi er totalt bortskjemt på fred.

men fred er jo kjedelig da.. en trussel om å bli skutt da skjer det noe i det minste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...