AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Når man er over 25 år. Var på en uformell firmafest i går kveld, med ca 20 av de andre kollegene i firmaet. Ble rimelig bedugget og kastet opp på gulvet på utestedet vi var på og sovnet etterpå med hodet i bordet. En kollega var kjempesnill denne stunden da, han fant vann til meg, vekket meg når vaktene kom osv, men han var nesten ikke full og nå føler jeg meg så utrolig dum. Tror han var veldig overrasket over oppførselen min. Vanligvis er jeg veldig sjenert og "ordentlig" men når jeg blir full forandrer jeg liksom personlighet. Ble bydd opp flere ganger og danset swing som bare det, og jeg kan IKKE danse. Satt og veivet med hendene til musikken osv. Jeg har garantert sagt mye dumt også, men det husker jeg ikke. Huff, hva hadde der tenkt om en slik kollega? Anonymous poster hash: ced35...974
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Hadde tenkt at du ble litt for full, og det kan skje alle. Hadde ikke brydd meg i det hele tatt, med mindre du hadde sagt noe frekt! Anonymous poster hash: 67cb9...a8b 13
Cathrine88 Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Hvis det hadde skjedd én gang ville jeg tenkt at du var uheldig og feilberegnet alkoholinntaket. Bare du ikke gjør det til en vane, så går det nok helt fint. 4
Gjest LadyGlaGla Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Sånt skjer, det er bare nerver. Går over 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Jeg hadde tenkt "kjekt at hun slapp seg løs og hadde det gøy, men synd at hun ble dårlig". Når det gjelder dagen derpå (generelt), prøv å ikke ha angst, men heller tenke: "Jaja, jeg dreit meg kanskje litt ut, men det gjør de fleste av og til." Ikke ta deg selv så høytidelig Anonymous poster hash: b36f1...650 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Tror ikke jeg har sgat noe frekt, mer flåsete komplemanger og slikt. Jeg har ikke vært på fest me de før, er redd for at de skal tro jeg pleier å være slik for det gjør jeg ikke. Anonymous poster hash: ced35...974
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Tusen takk for svarene forresten, godt å høre at ikke alle ville dømt meg nord og ned. Fylleangst er virkelig en grusom følelse. Anonymous poster hash: ced35...974 1
Pomelo Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Hihi Siden du skriver at du til vanlig er veldig sjenert så hadde jeg nok bare syntes at det var utrolig gøy å se en helt annen side. Du hadde det vel bare gøy. Ikke tenk på det. :-) 3
Sphynx Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 'Jøss, det er futt i henne jo!' Hadde kanskje tenkt at det var litt uheldig, men at det kan jo skje alle. Kanskje prøve å passe litt på alkohol inntaket neste gang? 1
Gjest fotballflue Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Tenk på at de andre også hadde drukket og kanskje ikke la like godt merke til det som du tror?! Man har en tendens til å Overanalysere ting dagen derpå, jeg Gjør det alltid selv, da hjelper å tenke over at de sikkert hadde mer enn nok med å tenke på seg selv det som skjedde med deg, kan skje alle Endret 24. mai 2014 av fotballflue 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11 Skrevet 24. mai 2014 Det er lett å tenke slik dagen derpå, men husk: Du var nok ikke den eneste som var full, og folk har mer enn nok med seg selv. Der og da er det nok bare moro. Anonymous poster hash: 1feb8...269
Yaeyama Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Så lenge du ikke har vært slem mot noen og ikke har for vane å gjøre dette, har du all min sympati Jeg skal prøve å grave fram noen fine fylleangsttråder som kanskje kan være til trøst http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=556390 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=565871 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=751170 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=813717 Endret 24. mai 2014 av Yaeyama
Chifru Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 Hadde nok tenkt at kollegaen min hadde koset seg masse, men synn hun ble så dårlig. Om ikke du har fornærmet noen, så ville jeg ikke tenkt noen på det!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #14 Skrevet 24. mai 2014 Huff, fylleangst kan være ganske jævlig. Jeg har hatt noen helt forferdelige dager med angst, og det også nesten uten å ha gjort noe galt. Alle blir litt for fulle i ny og ne, og det er folk vandt med. Så han har sikkert sett det før, og dømmer deg nok ikke så voldsomt. Jeg har driti meg skikkelig ut noen ganger, og omtrent dødd av skam dagen etter. Men kan ikke komme på en eneste hendelse hvor fylleangsten ikke har forsvunnet etter et par dager, og jeg bare ler av hendelsen. Man har en tendens til å blåse opp småting når man har fylleangst. Det beste man kan gjøre, er å si unnskyld for at du ble så full at han måtte hjelpe deg, og at det var snilt av han. Også bare le av det, for det er jo egentlig bare litt artig.. Anonymous poster hash: e80be...8a3
Gjest Snuppi Skrevet 24. mai 2014 #15 Skrevet 24. mai 2014 De fleste av oss har vel opplevd å fått litt for mye innabords en eller annen gang. Tror ikke du skal tenke så mye mer over det om du ikke har vært frekk i kjeften eller oppført deg på en dårlig måte, er det ingen som bryr seg om det
Pearl2.0 Skrevet 24. mai 2014 #16 Skrevet 24. mai 2014 Bare forsøk å tenk at det går over Kan være litt kjipt å sitte alene neste dag og ha angst og "gjenoppleve" det som skjedde, men forsøk å gjøre og tenke på noe annet Alle har dummet seg ut i livet, ha litt selvironi og takle mandagen med hodet hevet
Vulpes Skrevet 24. mai 2014 #17 Skrevet 24. mai 2014 Hvis jeg ellers hadde godt inntrykk av deg hadde ikke en sånn kveld gjort så mye, det er flere enn deg som har gjort pinlige ting i fylla Men bare pass på at det ikke blir en gjenganger. Er lite kult med folk som alltid drikker for mye og forandrer personlighet i fylla. Men ettersom dette bare har skjedd én gang, så slapp av og le det bort!
waco Skrevet 24. mai 2014 #18 Skrevet 24. mai 2014 Og drikke er å bli kjent med seg selv. Den du blir i fylla er den du har mest lyst til å være når du ikke har hemninger eller annet som begrenser ditt egentlige jeg.
uret Skrevet 24. mai 2014 #19 Skrevet 24. mai 2014 fylleangst er noe dritt.. men som regel har alle opplevd det samme så er ikke farlig (med mindre du var frekk osv)
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #20 Skrevet 24. mai 2014 Det er somregel mye verre for den det skjer med enn folk rundt. Sånnt skjer av og til og det er jo bare morsomt, ikke noe man tenker over med mindre det skjer HVER gang :-) Du må nok regne med å bli mobba litt på mandag, bare på gøy ;-) men ingen kommer til å endre mening om deg som person fordiom :-)Anonymous poster hash: c68ab...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå