AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Spørsmålet sier seg selv: hva hadde skjedd, hva hadde du gjort/sagt da du fikk din verste fylleangst?
b0blitez Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 - snakket om å banke en person. - vært sjalu i fylla, så jeg gikk å dro i fyren (for at han sku holde seg unna jentene). stakkars.. - TISSA I BUKSA PÅ VEI HJEM!!!!!!!! - alle har vel engang opplevd fjortisfylle? - "skal vi pule? seriøst.. jeg er driit kåt" selvfølgelig sa jeg det høyt så alle hørte - jeg kom på at jeg skrev noe i fylla. Jeg hadde skrevet "i fuck this shit" til en jeg likte ganske godt. Hadde egentlig ment "fuck this shit".
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Du finner nok mye materiale her: Dummeste du har gjort i fylla
Xaphan Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Den aller værste fylleangsten jeg har hatt var da jeg var 15-16 år, drakk meg dritings, spydde over hele festen og måtte bli kjørt hjem til søstra mi (kunne ikke dra hjem til mamma sånn). Det værste var at han som kjørte meg hjem var en jeg måtte forholde meg til i jobbsammenheng. Og jeg måtte også bæres inn fordi jeg ikke klarte å gå. Og da jeg våknet lå det spy nedover hele sengekanten. Mobilen min lå i bilen til han som kjørte meg hjem. Nei, jeg tror aldri før eller siden at jeg har hatt så lite lyst til å stå opp og møte omverdenen. Heldigvis kan jeg nå skylde på at det er lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #5 Skrevet 8. juni 2011 Jeg var ganske vill da jeg var 16-18 år. Lista kunne blitt ganske lang, men lar være å skrive alt. - Jeg og eksen var på samme fest (jeg var 17-18år). Vi kranglet og jeg begynte å hyyylgråte. På gulvet, foran han, midt i stua på festen. Der satt jeg å hylgråt. Herregud... Er heldigvis lenge siden. - Hadde hatt sex med en eller annen tilfeldig på et nash. Når jeg kom ut av rommet å så venninnene mine som fniste til meg, ROPTE jeg "vi pulte ikke!!". Det var flere enn bare venninnene mine som fikk det med seg for å si det slik. Da var jeg 16... - Våknet opp i en 90 cm bred seng med en 2 meter høy mann. (Jeg er lav). Han lå med armene og beina over meg, så det var umulig å komme seg løs. Husker jeg lå å glodde i taket for å pønske ut en plan om hvordan jeg skulle komme meg løs, uten å vekke han. Planen funket dårlig. - Vil ikke fortelle mer...!
Gjest Maneater? Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #7 Skrevet 10. juni 2011 Mitt verste tilfelle av fylleangst var dagen etter at jeg dro en Bruce Banner på et nachspiel. Da jeg var tenåring hendte det rett som det var at jeg drakk såpass mye at jeg hadde noen hull i hukommelsen fra kvelden før. Det var stort sett ikke noe problem, for det skjedde liksom aldri noe galt. Vi var en fast gjeng som pleide å feste sammen, og det meste var ganske så kult. Vi var veldig på nett med hverandre. Hull i hukommelsen var liksom et tegn på at man hadde hatt det skikkelig artig. Litt sånn "Hvis du husker 60-tallet, så var du ikke egentlig med." Men en morra var det anderledes; Jeg kunne for det første ikke huske hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort mesteparten av kvelden før, og så hadde jeg tydeligvis slåss. Jeg hadde merker i ansiktet, blant annet et dypt kutt på kinnbeinet (har arr av det enda). Jeg var veldig bekymret for at jeg skulle ha skadet noen. Jeg pleier ikke å slåss, og foretrekker å unngå det dersom det er mulig. Det var ganske kjipt å forsøke å nøste opp hvor jeg hadde vært den kvelden, men jeg fant ut av det etter hvert, og ettersom jeg snakka med folk så kom litt av hukommelsen tilbake, også. Kvelden hadde tatt skarpt av til venstre på et nachspiel hos en fyr som ingen av oss egentlig kjente noe særlig, og ja, jeg HADDE slåss. Så jeg endte etter hvert opp i det huset der jeg ganske riktig hadde havnet i klammeri med han som hadde hatt nachspiel. Bortsett fra meg så var ingen kommet til skade, og han tok det egentlig ganske pent. Selv om det VAR min feil. Såpass hadde jeg klart å finne ut før jeg gikk og snakket med mannen. Jeg måtte liksom bare vite hva som egentlig hadde skjedd. Av en eller annen grunn hadde jeg tiltet fullstendig, og blitt ganske agressiv, hvorpå han for sikkerhets skyld hadde slått meg rett ned. Det var jo ikke så kult, men alternativet ville vært mye verre, så jeg var vel ganske happy med det utfallet. Men det satte en skikkelig støkk i meg, og jeg reduserte inntaket av alkohol radikalt etter det. Å være pære dritings når ingenting skjer, er en ting, men å være Hulken i fylla, det er temmelig scary.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #8 Skrevet 10. juni 2011 Fylleamgst... det har jeg da virkelig aldri hatt...
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 11. juni 2011 #9 Skrevet 11. juni 2011 Våkna opp med en nordlending i senga. Og jeg var så full at jeg trodde det var Morten Gamst. Men det var det altså ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #10 Skrevet 11. juni 2011 Dere beskriver jo ting dere har gjort i fylla, jo! Det er ikke det samme som fylleangst... Fylleangst oppstår dagen derpå, når man ikke lenger er full, men i bakrus. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå