Gå til innhold

Verste du har gjort på fylla?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver dette kun av nysgjerrighet.

Jeg hadde en forferdelig episode, ble full foran sjefen min og sa jeg ikke noen på jobben... Følte meg så forferdelig senere at jeg sluttet i jobben...

Hva har du gjort?

Anonymous poster hash: dd4a6...b32
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke likte noen* mente jeg :-)

Anonymous poster hash: dd4a6...b32
Skrevet

Uffda... Jeg dansa med flere folk på dansegulvet. Var utrolig morsomt, men til slutt ble alle venninnene mine borte, og jeg ble dansende sammen med en tilfeldig, merkelig fyr... Jeg tenkte ikke mye over det og fortsatte å danse, men han kom bare nærmere og nærmere, og til slutt prøvde han å kysse meg. Jeg skjøv han unna og løp igjennom folkemengden. Jeg så bak meg,og han kom løpende etter.. hahah.. Men jeg løp fort og gjemte meg bak en eller annen person.. Fjuuuh..

Det er ikke noe ille, det var mest kleint.. haha! Det verste som har skjedd var at jeg spydde på kjæresten min, og utover hele rommet vårt.. og han måtte dusje meg. Jeg husker ingen verdens ting..

• Liker 1
Gjest tinbjo1
Skrevet

Uffda... Jeg dansa med flere folk på dansegulvet. Var utrolig morsomt, men til slutt ble alle venninnene mine borte, og jeg ble dansende sammen med en tilfeldig, merkelig fyr... Jeg tenkte ikke mye over det og fortsatte å danse, men han kom bare nærmere og nærmere, og til slutt prøvde han å kysse meg. Jeg skjøv han unna og løp igjennom folkemengden. Jeg så bak meg,og han kom løpende etter.. hahah.. Men jeg løp fort og gjemte meg bak en eller annen person.. Fjuuuh..

Det er ikke noe ille, det var mest kleint.. haha! Det verste som har skjedd var at jeg spydde på kjæresten min, og utover hele rommet vårt.. og han måtte dusje meg. Jeg husker ingen verdens ting..

Haha, ikke særlig kjekt! Jeg spydde også en gang i en maxitaxi sammen med ti andre jenter fra klassen. Ganske flaut ja... Det var i russetiden, så kan vel bruke det som en liten unnskyldning...

Skrevet

Haha, ikke særlig kjekt! Jeg spydde også en gang i en maxitaxi sammen med ti andre jenter fra klassen. Ganske flaut ja... Det var i russetiden, så kan vel bruke det som en liten unnskyldning...

hahah! uff, er ikke morsomt det. Men det er morsomt å se tilbake på da!

• Liker 1
Skrevet

Jeg dreit meg ut engang jeg var på ferie i Alanya Tyrkia.
Jeghadde drukket 5, 6 sånne gullfiskbolle drinker og sjanglet i vei for å finne meg `a man after midnight`.
Jeg storma inn på et "utested" å ba dem skru opp musikken.
Jeg ville skape litt liv, så jeg flasha boobsa, gikk bort til en skjeggete fyr som sto der å glodde å prøvde å dra han med meg på hotellet.
Det viste seg at dette "utestedet" var en sånn der Moske (sted det tyrkere ber til guden sin).
Jeg ble visst kasta ut å våkna neste dag i en busk med bustete hår og en halvåpen veske der masse kondomer hadde drysset ut av og lå strødd rundt meg.
Ganske flaut, men neste dag klarte jeg å feste på de rette stedene og traff en hot tyrker som det var litt mer futt i på et 1000 ganger kulere sted med musikk og dansing på bardisken <3 :)

• Liker 6
Skrevet

det verste jeg har gjort er faktisk ganske ille:P jeg løp rundt og snakka med døde, og hylte og skreik, og lå i en time på gulvet og var redd for at jeg hadde blitt tatt av en demon eller noe sånt. og tilslutt skulle jeg ta selvmord så jeg løp på et vindu, så vindu datt ut:P nei det var en fæl fest:P

må le da

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle danse på bordet, etter noen shots. :rolleyes: Bad idea. Det endte med at jeg ramla på en fyr, sånn at han falt, og jeg havna oppå han. Med meg i fallet tok jeg et stappfullt askebeger og noen halvlitere. Det gikk bra med fyren, men jeg klarte å slå underlivet på en eller annen måte. Så da satte jeg meg ned og tuta "Jeg haaar så voondt i muuuuuuuusa". Venninna mi skulle prøve å trøste meg, og det skulle han jeg falt på også, men jeg bare tuta høyere og beklaga meg over at jeg hadde vondt i musa. Så oppdaga jeg at jeg hadde et skrubbsår på kneet, og det var jo verdens undergang. Derfor bestemte jeg meg for at jeg ikke klarte å gå hjem, skrubbsåret var jo invalidiserende må dere skjønne, så jeg fikk noen til å kjøre meg hjem fra byen i en forlatt handlevogn. Jeg fikk de som kjørte meg (ukjente mennesker, forresten) til å låse opp og trille handlevogna og meg inn i bakgården, hvor jeg sovna.

Jeg våkna neste morgen, i handlevogna, og fant et A4-pappark som jeg hadde skrevet "Sykevogn, har vondt i foten og musa" på. Dette lå oppå meg, jeg hadde sikkert funnet pappen sammen med handlevogna og skrevet på den mens jeg var på vei hjem. Jeg vet med sikkerhet at en del naboer så dette. Jeg hadde fyllenerver i 2 uker.

Anonymous poster hash: 23048...8f6
  • Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Spydde på han jeg likte, for å deretter ringe han 56 ganger når han hadde reist hjem. :)

Hadde fylleangst i flere uker etterpå..

Anonymous poster hash: 21e31...597
  • Liker 4
Gjest Vevila
Skrevet

Heldigvis husker jeg sjeldent når jeg oppfører meg dumt på fylla, men jeg husker mamma reagerte engang da jeg kom hjem fra byen med taxi klokken 5 på morningen med masse confetti rundt halsen og en stor sjokoladekake pakket inn i cellofan :fnise:

Skrevet

Hahahaa! Hvor ble det av tråden om temaet som allerede eksisterte? Klarer ikke finne den , ble ikke helt ferdig med lesing der , men lo så jeg grein :)

So keep going- henter popcorn :)

AnonymBruker
Skrevet

For to dager siden drakk jeg meg skikkelig full på vin, og ba hele svigerfamilien om å dra til helvette.

Slå den om du kan.

Anonymous poster hash: 8f441...c50
  • Liker 5
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Falt ut av en taxi og måtte på legevakten og sy.

Hatt sympatisex med en jomfru.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Gjort mye rart, men det verste må være at jeg visstnok klina med kjæresten til bestevenninna mi. Dette har jeg blitt fortalt, for jeg husker det ikke. Ba selvfølgelig om unnskyldning etterpå, men er vanskelig når man ikke husker hva man har gjort.

Ellers så drakk jeg meg snydens på tequila en gang. Våkna opp i senga mi, fullt påkledd og med spy i håret og ingen anelse om hvordan jeg kom meg dit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ringte faren til kjæresten min 12 ganger. Husker ikke om jeg snakka med han eller ikke. :vetikke:

Anonymous poster hash: f747b...94f
  • Liker 2
Skrevet

en gang jeg og venninna mi hadde vært på broiler konsert:D så skulle vi ta bussen hjem, hun gikk bort for og snakke med typen og jeg reiste meg opp i bussen, og skreik til hu at hu var en sviker som stakk av. han ene på bussen ba meg holde kjeft, og jeg starta et leven om at jeg ikke skulle holde kjeft, 2 min etterpå sov jeg:P da jeg vokna og vi skulle av, så sto vi og venta ved døra, og jeg så på hu dama (ca40år)som satt der og sa "jeg og venninna mi skal ha heftig lesbesex når vi kommer hjem" hu dama så rart på oss, og sa "kos dere" venninna mi ble flau og ba meg være stille så svarte jeg hu med "jammen vi skal jo deet daa" også sto jeg på bussen og spytta, og venninna mi bare venta på at dørene skulle åpnes:P

Skrevet

Ringte faren til kjæresten min 12 ganger. Husker ikke om jeg snakka med han eller ikke. :vetikke:

Anonymous poster hash: f747b...94f

jeg ringte faren til bestekompisen min og sa at jeg elska han, og at vi skulle ha ungesammen, men at jeg skulle ikke ha sex med han, så han måtte bare ta det med ro:P

• Liker 3
Skrevet

ikke trygt og lage tråd om fyllehistorier jeg har skummelt mange:P

Skrevet

Den gangen jeg lente meg på veggen til politihuset mens jeg spydde er i alle fall langt opp på min liste :flau:

AnonymBruker
Skrevet

Kledde av ei dame som lå og sov, og malte henne over hele kroppen med vannfarge:)

Skal si hun var gretten da hun fant ut dette.

Anonymous poster hash: f3603...3af
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...