Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei :o) Vet noen om en god parafyme som jeg kan kjøpe meg?? Har hatt mange, og har mange, men jeg har lyst å kjøpe en my på taxfreen i sommer.... Trenger noen tips? Er den parafymet som ser ut som en kvinnekropp god? ...husker ikke navnet! Klem fra jente 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 20. juni 2002 #2 Del Skrevet 20. juni 2002 Chanels "Mademoselle" er fantastisk, synes jeg! Den parfymen som ser ut som en kvinnekropp er sikkert en Jean Paul Gaultier-parfyme. Ikke min favoritt, men den lukter godt på venninnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. juni 2002 #3 Del Skrevet 20. juni 2002 Cerruti 1881 er best!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #4 Del Skrevet 20. juni 2002 212 Light Blue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 20. juni 2002 #5 Del Skrevet 20. juni 2002 G Laura Biogotti - Emotion Hugo Boss Women Jean Paul- Husker ikke navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #6 Del Skrevet 20. juni 2002 Christian Dior - J`adore Gucci - envy Det er disse jeg bruker for øyeblikket og de er utrolig gode begge to:) Syns ikke "envy" var så god når jeg luktet på den fra flasken, men på huden er den himmelsk! -Tanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. juni 2002 #7 Del Skrevet 20. juni 2002 Allure av Chanel er min favoritt. Liker også samsara fra Gurlatin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 20. juni 2002 #8 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg synes Cool Water Woman fra Davidoff luker veldig godt, jeg.... Og Ozon (fra Sergi Tacchini....tror jeg...) God tur :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 20. juni 2002 #9 Del Skrevet 20. juni 2002 Laura Biagiottis Venezia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 20. juni 2002 #10 Del Skrevet 20. juni 2002 For det første... Husk at en parfyme som kan lukte rågodt på meg, kan lukte helt for jævlig på deg! Det har noe med sammensetningen mellom parfymen og vår egen kroppslukt å gjøre. Ingen lukter likt, vettu... Men jeg vil anbefale deg å prøve Davidoff Cool Water Woman på håndbaken din, og etter en liten stund lukte om den lukter godt på deg. Den synes iallfall jeg er en kjempegod lukt! Lykke til med parfymekjøp, og du... Ikke sniff deg ihjel da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 20. juni 2002 #11 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg er veldig glad i Acqua Di Gio fra Armani. Bruker også Allure fra Chanel men den første er helt klart favoritten min. Det er mange som har kommentert at den lukter godt, men som nevnt før i tråden, kan en parfyme lukte godt på en men ikke på en annen. Håper du finner en parfyme som du blir fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocca Skrevet 21. juni 2002 #12 Del Skrevet 21. juni 2002 Har to favoritter for tiden G, Georgio Beverly Hills og så Aqua Di Gio av Giorgio Armani. Fått mye komplimenter. Er lette og friske begge to. Men husk å gå med parfymen en stund på kroppen for å kjenne om den passer deg. Bare husk å legge merke hvilke parfymer du tar på hvor. Been there done that og endt opp med feil...color=darkblue] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 21. juni 2002 #13 Del Skrevet 21. juni 2002 Gucci Envy! Fikk den til bursdagen av gubben etter lengre tids avholdenhet, nesten som å få en god venn hjem igjen! Får i allefall meg til å føle meg helt på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 22. juni 2002 #14 Del Skrevet 22. juni 2002 Premiere Jour fra nina ricci!! Den er helt fantastisk, de fleste som lukter på denne i butikken min kjøper den faktisk!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klips som plutselig ikke Skrevet 24. juni 2002 #15 Del Skrevet 24. juni 2002 var logget inn mer. Hva er i veien her? Uansett kommer det jo an på hva slags type duft man liker, jeg liker friske (gjerne litt herresåpeaktige) lukter best. Yndlingsparfymen min er Cerruti 1881, den er både frisk og spennende (men jeg vet ikke om den akkurat lukter herresåpe altså). Ellers snuser jeg som en gal på parfymeprøver i blader, fant akkurat en fra Victoria's secret som var deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 24. juni 2002 #16 Del Skrevet 24. juni 2002 "Sexy Grafitti" - Escada "Image" - Cerutti "Pleasures" - Estee Lauder Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 25. juni 2002 #17 Del Skrevet 25. juni 2002 Min, -og kjærestens, favoritt for tida er Issey Miyake (hm, skrives det sånn????). Er også glad i Dali... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuji Skrevet 26. juni 2002 #18 Del Skrevet 26. juni 2002 All about Eve fra Joop er skikkelig frisk og fin. Flakongen er formet som et eple, og parfymen lukter litt ubestemmelig av forskjellige frukter. God sommerparfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annie Skrevet 29. juni 2002 #19 Del Skrevet 29. juni 2002 Knowing - Estee Lauder Ysatis - Givenchy Green Tea - Elisabeth Arden Gode parfymer som passer best på lyse damer. Jo mørkere du er jo "tyngre" parfyme kan du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. juni 2002 #20 Del Skrevet 29. juni 2002 L'eau D'Issey fra Issey Miyake! Selv om den er litt dyr, bruker jeg bare den - til hverdags og fest... Det er litt av den luksusen jeg unner meg i hverdagen! Får ofte komplimenter for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå