Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å nei, jeg får problemer med å velge.. Hvilke av disse stedene er i tilknytning til byer med lokal kultur og små restauranter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke fordra sånne utenlands-strender med MASSE turister og selgere overalt! Nei, da foretrekker jeg heller fjæra her i Norge!

Skrevet

Kan ikke fordra sånne utenlands-strender med MASSE turister og selgere overalt! Nei, da foretrekker jeg heller fjæra her i Norge!

Har vært på mange fine strender i utlandet der det ikke er tjokkafullt av selgere og mange turister. Som f.eks på Seychellene. Utrolig mange strender der, null selgere, og var lett å finne ei strand helt for seg selv. Såklart uten solstoler og beachbar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på steder der det har vært noen helt fantastiske paradisstrender. Men de var uberørte, og jeg vil ihvertfall ikke reklamere for at flere skal komme dit og ødelegge de...

Anonymous poster hash: 99d2e...504
Skrevet

Hvilke strender i Norge kan du anbefale da?

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Å nei, jeg får problemer med å velge.. Hvilke av disse stedene er i tilknytning til byer med lokal kultur og små restauranter?

Mexico :) du komme ikke til å angre! God lokal mat, mexicanerne er vennlige og naturen er F-A-N-T-A-S-T-I-S-K !!

Skrevet

Mexico :) du komme ikke til å angre! God lokal mat, mexicanerne er vennlige og naturen er F-A-N-T-A-S-T-I-S-K !!

Jeg har begynt å få en liten liste nå. Valgets kvaler. Og lommeboken.. ;)

Skrevet

Mexico anbefales fra meg og, jeg lengter så sykt tilbake… !

Gjest Ciegus
Skrevet

Ånei, hvorfor klikket jeg meg inn på denne tråden...???

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? Jeg føler jeg vet hvem du er. Er bare måten du skriver på :P

Anonymous poster hash: b7dd2...a21

Skrevet

Hvor bor du? Jeg føler jeg vet hvem du er. Er bare måten du skriver på :P

Vestlandet :)

AnonymBruker
Skrevet

Vestlandet :)

Hæ? Kødder du ikke? :) Har du barn fra tidligere forhold, og ny kjæreste i dag?

Skrevet

Hæ? Kødder du ikke? :) Har du barn fra tidligere forhold, og ny kjæreste i dag?

Jeg har barn, men jeg er singel. Ingen kjæreste her nei. Du får sende en pm? :)

Skrevet

Jeg liker Blue Lagoon i Malta. Ikke akkurat en stor sandstrand, da. Men fint uansett.

Flybilletter fra 200 kr (Ryanair) til 2000 kroner, opphold varierer veldig da det er mye forskjellig. Nå er kanskje ikke Malta kjent for sine sandstrender, men det er noen fine her.

Blue_Lagoon%2003.jpg

Skrevet

Jeg liker Blue Lagoon i Malta. Ikke akkurat en stor sandstrand, da. Men fint uansett.

Flybilletter fra 200 kr (Ryanair) til 2000 kroner, opphold varierer veldig da det er mye forskjellig. Nå er kanskje ikke Malta kjent for sine sandstrender, men det er noen fine her.

Blue_Lagoon%2003.jpg

Jeg har enda ikke klart å bestemme meg, så jeg takker for alle tips! :)

Skrevet

Jeg har enda ikke klart å bestemme meg, så jeg takker for alle tips! :)

Jeg er i Malta nå (Bor her) så jeg kan jo si at klimaet er for øyeblikket temmelig bra. Mai/Juni er den beste tiden for å dra hit, Juli/Aug/Sept er det nesten for varmt.. I dag var det rundt 28 grader.

Hvis jeg ville på en skikkelig luksusferie og bruke titusener av kroner, hadde jeg nok ikke valgt Malta. Hvis jeg vil ha en noe rimelig sydenferie derimot, ville jeg nok det.

Luksus syden ferie, definitivt Maldivene. Ser fantastisk ut.

Skrevet

Jeg er i Malta nå (Bor her) så jeg kan jo si at klimaet er for øyeblikket temmelig bra. Mai/Juni er den beste tiden for å dra hit, Juli/Aug/Sept er det nesten for varmt.. I dag var det rundt 28 grader.

Hvis jeg ville på en skikkelig luksusferie og bruke titusener av kroner, hadde jeg nok ikke valgt Malta. Hvis jeg vil ha en noe rimelig sydenferie derimot, ville jeg nok det.

Luksus syden ferie, definitivt Maldivene. Ser fantastisk ut.

Of topic, men hvordan er det å bo på Malta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...