Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, nå er jeg er litt reise sugen og har lyst til å oppleve ett annet land og da også litt strandliv med bølger og sand. Hvilken strand er den beste du har opplevd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mexico! Helt amazing. Både Cancun, Playa del Carmen og Isla de Mujeres. Også var det veldig fin strand i Marseille i Frankrike.

Anonymous poster hash: e4c5c...f7d
Skrevet

Ipanema beach i Rio de janeiro var veldig fin synes jeg :) Og det krystallklare havet i Hellas, Kroatia og den franske rivieraen var helt nydelig. Men ikke så mye bølger da, da var Ipanema ganske grei :) Litt vel voldsomt til tider, så man må virkelig passe seg..

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å nevne Miami beach. Helt fantastiske strender! Pass dere for hai..

Skrevet (endret)

Hvor mye kom oppholdet på disse stedene på sånn ca? Og reiseutgifter?

Endret av Evel
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kom oppholdet på disse stedene på sånn ca? Og reiseutgifter?

Jeg var på en rundreise i Mexico, Miami og Cuba.Betalte vel 11.000 for flybilletter og kanskje 6000 kr for hotell. Bodde veldig shabby da, men helt greit. Var borte i 5 uker.

Skrevet

Jeg var på en rundreise i Mexico, Miami og Cuba.Betalte vel 11.000 for flybilletter og kanskje 6000 kr for hotell. Bodde veldig shabby da, men helt greit. Var borte i 5 uker.

Det er vel en helt grei sum for 5 uker. Pluss mat og annet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en helt grei sum for 5 uker. Pluss mat og annet.

Jepp, det var det. Fins også all inclusive-hoteller, men jeg syns det var mer spennende å oppleve lokale restauranter. I Mexico er det dårlig med butikker som selger vann etc på stranda, hvertfall i Cancun. Ellers var det ikke noe problem.

Jeg brukte vel rundt 15.000 kr i lommepenger de ukene, da shoppet jeg en del og var på utflukter også.

Skrevet

Mexico-Tulum

Brasil- Rio og det området

Kroatia- Hvar

Hellas- Karpathos

Vietnam- haling bay har mange små strender man må ha båt, padle for å komme til.

Er vel de strendene jeg kommer på nå som har vært finest, med blågrønt vann.

AnonymBruker
Skrevet

Mexico-Tulum

Brasil- Rio og det området

Kroatia- Hvar

Hellas- Karpathos

Vietnam- haling bay har mange små strender man må ha båt, padle for å komme til.

Er vel de strendene jeg kommer på nå som har vært finest, med blågrønt vann.

Godt å høre! Jeg skal til hvar! :danse:

Anonymous poster hash: b7dd2...a21

Skrevet

Godt å høre! Jeg skal til hvar! :danse:

Anonymous poster hash: b7dd2...a21

Men da må jeg legge til at de fine strendene er litt kronglete å komme til, hvertfall fra der jeg var- men det vannet var verdt å lete etter!

Skrevet

Det ser ut til at jeg må trekke lodd mellom flere steder her! :wow:

Skrevet

Strendene på Cuba (Guardalavaca) og Dominikanske Republikk (Playa Dorada m/omegn). Her 'i nærheten': Elafonissi på Kreta, strendene rundt Koufonissi (SmåKykladene Hellas), og badevikene rundt Korsika (f.eks Rondinara, Palombaggia, Santa Giulia). Korsika er det perfekte stedet for strandhopping men da må du ha bil eller båt :) Om 3 uker sitter jeg på Playa Illetas, Formentera, gleder meg!!

• Liker 1
Skrevet

Elafonissi Beach :rodmer:

• Liker 1
Gjest Linn35
Skrevet

Pelosa-Stintino.jpg

La Pelosa Beach - Sardinia. Fantastisk! Kritthvit (....som de fleste strender på Sardinia...og særlig finnes det noen fine på øyene man kan ta båt til fra Sardinia....Maddalenaøyene!) Ikke rart sardinia kalles Europas Karibiske øy...

Skrevet

Anakena-stranden på Påskeøya er blant de fineste jeg har vært på:

Anakena-Easter-Island.JPG-for-web-large-

Ellers likte jeg veldig godt Tulum (Mexico), flere av strendene på Kauai (Hawaii) og Ambergris Caye i Belize.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...