AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #21 Del Skrevet 23. mai 2014 Masse kaker uten egg og melk på vegetarbloggen.com. Googler du veganske kaker er det masse å finne på nett.Anonymous poster hash: 45d61...313 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 23. mai 2014 #22 Del Skrevet 23. mai 2014 Lollipop? I bhg til unga tar de og skyller bort sjokoladelaget til det barnet som ikke tåler den, men jeg vet jo ikke om det er bra nok for alle med div intoleranse. Men finnes vel saftis uten sjokolade på og de fleste barn elsker is. Evnt finnes det flere oppskrifter på nett på bakevarer som de fleste med intoleranse tåler som skal bære gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sota Skrevet 23. mai 2014 #23 Del Skrevet 23. mai 2014 Heldigvis er det flere av dem 😊 Dessverre finnes de enda:-p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 24. mai 2014 #24 Del Skrevet 24. mai 2014 Dessverre finnes de enda:-p Dessverre? At ungene mine får et kakestykke eller en muffins i bhg to ganger i mnd gjør da ingen ting. Vi har en sunn livsstil, som ikke blir veltet av et lite kakestykke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spaghetti Skrevet 24. mai 2014 #25 Del Skrevet 24. mai 2014 En femtilapp, kanskje? Få foreldrene til å investere femtilappen i noe lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Indi Skrevet 24. mai 2014 #26 Del Skrevet 24. mai 2014 I vår barnehage har bursdagsbarnet med oppkuttete grønnsaker og dipp. Det høres ikke spennende ut, men det har virkelig blitt suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkengrapefrukt Skrevet 24. mai 2014 #27 Del Skrevet 24. mai 2014 Må man ikke ha eggehviter? Anonymous poster hash: 28e97...09a 2 dl vann500 gr sukker8 plater gelatin1 dl kokende vann2 ts vaniljesukker150 gr kokesjokolade100 gr Delfiafettkokosmasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #28 Del Skrevet 24. mai 2014 Sender man med noe når barna har bursdag da? Trodde kake o.l. ikke var lov jeg, etter som det da trolig ville blitt kake hver dag, siden det alltid er noen som har bursdag.. Anonymous poster hash: 6a188...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 24. mai 2014 #29 Del Skrevet 24. mai 2014 Sender man med noe når barna har bursdag da? Trodde kake o.l. ikke var lov jeg, etter som det da trolig ville blitt kake hver dag, siden det alltid er noen som har bursdag.. Anonymous poster hash: 6a188...875 På avdeling til datteren min er det 18 barn. Alle de har jo EN bursdag. Det blir 18 bursdagsfeiringen i året. Langt i fra hver dag. På min sønns avdeling er det 10 barn, og dertil 10 bursdagsfeiringer i året. Om man har et normalt sunt kosthold i hverdagen, så er det ikke de få bursdagsfeiringene som er avgjørende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 24. mai 2014 #30 Del Skrevet 24. mai 2014 Kjøp plasikkglass med stett på nille, fyll de med gele og bær, og ha med noe vaniljesaus, vaniljekesam og yoghurt uten melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #31 Del Skrevet 24. mai 2014 En femtilapp, kanskje? Få foreldrene til å investere femtilappen i noe lurt. ???Anonymous poster hash: a40ca...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #32 Del Skrevet 24. mai 2014 Gelè? Må ikke spises med vaniljesaus. Gele er en god ide - og de fleste matbutikker har nå også ferdig melkefri vaniljesaus i kjøledisken, i hendige 1 dl pakker Ville brukt engangs plastglass, og puttet oppi litt gelegodteri, det pleier å gjøre suksess (les innholdsfortegnelsen på smågodthylla) Anonymous poster hash: cd82e...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #33 Del Skrevet 24. mai 2014 Lollipop? I bhg til unga tar de og skyller bort sjokoladelaget til det barnet som ikke tåler den, men jeg vet jo ikke om det er bra nok for alle med div intoleranse. Men finnes vel saftis uten sjokolade på og de fleste barn elsker is. Evnt finnes det flere oppskrifter på nett på bakevarer som de fleste med intoleranse tåler som skal bære gode Sjokoladen på lollipop er faktisk melkefri isen er merket med "kan inneholde spor av", kun fordi samme anlegg brukes til annen is Anonymous poster hash: cd82e...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #34 Del Skrevet 24. mai 2014 Dette var jo enklere enn jeg trodde Meb hvordan er det om jeg skal bruke sjokolade? Lurer på å lage frukt dyppet i sjokolade, men da må jeg ha en uten melk, er de greie å få tak i og smaker de godt? "Melkesjokolade" uten melk har de ihvertfall på Meny. Og den smaker slett ikke verst. Anonymous poster hash: c0d36...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #35 Del Skrevet 8. juni 2014 Yoghurt, bær eller liknende? Is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå