Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt skremt over meg selv her om dagen.

Så gjennom "Årets bikinier" i Dagbladet.

http://www.dagbladet.no/kultur/2004/06/12/400327.html

For det første lurte jeg på hvem som synes at modellene har så fine kropper. De ser ikke spesielt bra ut!

Skal ikke damer ha hofter?

Og når ble synlige ribben hot? - Spesielt kombinert med null pupper, som jeg på en måte synes er ganske viktig på en bikinimodell.

Og etter å ha sett 14 bilder av radmagre damer kommer dette bildet, av Ski-Vibeke

- Men før jeg ser ansiktet på damen, så tenker jeg "Jøss, hva gjør den lubne dama her?"

Og blir ganske flau over meg selv, og litt skremt. Fordi dama på bildet er en av Norges beste idrettsutøvere, og er muskuløs og flott. Har sett henne på undertøysbilder i Dagbladet før, og da syntes jeg hun var pen og kul. Men nå ble det litt for mye midje. Og jeg innså at jeg var blitt ødelagt estetisk av de tynne modellene.

Catzy

Videoannonse
Annonse
Gjest En gjest
Skrevet

Akkurat det samme tenkte jeg før jeg så at det var Vibeke! Så ble jeg bare skikkelig flau over megselv og begynte å lure på hvordan de klarte å få meg til å tenke på den måten :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg husker ingen av bikiniene for jeg var altfor opptatt av å se på de tynne (rare) kroppene!!

Clea

Skrevet

Ja, jeg reagerte jeg også. Stort sett bare beinrangler og det er milevis mellom kropper jeg synes er fine i allefall. Jeg synes faktisk Vibekes kropp ser tusen ganger bedre ut (og ikke minst sunnere) enn hun med de synlige ribbeina.

Gjest Ethereal
Skrevet

Enig med Phair; synes hun så skikkelig sunn og sporty ut.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg reagerte på at de kun viste bilder, ikke skrev hvilke merker bikiniene var. Alt for å ha damer med lite klær i avisen....

Enig i at det var mange magre.

Gjest Fraggel
Skrevet

Hun har jo guttekropp jo :roll:

Hun HAR jo faktisk jentekropp, da. I og med at hun er jente...

Ikke hennes skyld at hun ikke har bredde på hoftene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun HAR jo faktisk jentekropp, da. I og med at hun er jente...

Ikke hennes skyld at hun ikke har bredde på hoftene.

Hun ser lite kvinnelig ut (hvis man ser bort i fra puppene og ansiktet.)

Det er overhodet ikke pent.

Gjest Fraggel
Skrevet
Hun ser lite kvinnelig ut (hvis man ser bort i fra puppene og ansiktet.)

Det er overhodet ikke pent.

Greit at du synes det, jeg bare reagerer litt på utsagn som at "hun har guttekropp".

I og med at mange jenter har slik kropp, så er det jo ingen guttekropp.

Det handler om forskjeller på mennesker...

Jeg sier av og til "guttehofter" selv, så jeg er over hodet ikke noe forbilde her, men jeg kan godt kritisere meg selv i samma slengen.

Skrevet
Og når ble synlige ribben hot?

Catzy

Om du holder inn magen alt du kan, tipper jeg dine ribben stikker ut og. :wink:

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Jeg synes de fleste av jentene der så sunne og flotte ut jeg... Så jeg reagerte ikke spesielt negativt på bruken av disse modellene.

Jeg har sett bilder av modeller som jeg har reagert mye mer på da.

Skrevet

Jeg synes også hun ser lite kvinnelig ut, små bryster, ingen hofter, brede skuldre. Men det er nå min smak da, jeg synes de aller fleste kvinner ser best ut med litt former.

Skrevet

Herregud... :o modellen i øverste linje, de to midterste bildene... det var direkte frastøtende *grøsse* :hår:

Men hun i nederste linje - ytterst til høyre var da ikke så ille. Hun var jo liten og tynn, men det ser ut sm hun er sånn naturlig. Hun har jo underhudsfett f.eks...

Gjest Phair
Skrevet

Herregud... :o modellen i øverste linje, de to midterste bildene... det var direkte frastøtende *grøsse* :hår:

Men hun i nederste linje - ytterst til høyre var da ikke så ille. Hun var jo liten og tynn, men det ser ut sm hun er sånn naturlig. Hun har jo underhudsfett f.eks...

Det er 4 sider totalt. Noe er "overkommelig", men noe er bare redselsfullt.

Skrevet
DETTE bildet er coveret på en plate av Daniel Lanios faktisk :ler:
Skrevet

Huff, noe så skrekkelig! :hakeslepp: :hår:

Gjest Phair
Skrevet
DETTE bildet er coveret på en plate av Daniel Lanios faktisk :ler:

Har jobbet i platebutikk, så jeg dro kjensel på det bildet. Bra musikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...