Weewiwee Skrevet 23. mai 2014 #41 Skrevet 23. mai 2014 Kan se for meg at det er ganske bra for psyken å ta en pause, sex er til tider utrolig følelsesmessig slitsomt. Er det? Det kan jeg ikke helt forstå, da er det noe som ikke er riktig.
Lista Skrevet 23. mai 2014 #42 Skrevet 23. mai 2014 Det gjør det vel! Alle vet jo det. Anonymous poster hash: d8f72...07c Troll.
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2014 #43 Skrevet 24. mai 2014 Nei, det gjør du ikke. Jeg levde i sølibat i 12 år, brukte ikke noen form for hjelpemidler engang når jeg av og til koste med meg selv. Det var helt uproblematisk å ha samleie med en mann igjen . :omg: :nosmoking:
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #44 Skrevet 24. mai 2014 Det gjør det vel! Alle vet jo det. Anonymous poster hash: d8f72...07c Anonymous poster hash: 3427c...2f5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #45 Skrevet 24. mai 2014 Til TS sitt forsvar (selv om hun antakeligvis troller fletta av seg) er faktisk noen kvinner sånn skapt at de har urinrørsåpningen rett innenfor skjedeåpningen. Selv om urin og mensblod ikke kommer direkte fra samme plass vil begge deler da komme ut i samme åpningen. Men TS, de fleste damer er skapt med vagina og urinrør adskilt og da kommer ikke urin og mensblod ut av samme åpning. Anonymous poster hash: 60199...bb3 1
Sapientia Skrevet 24. mai 2014 #46 Skrevet 24. mai 2014 Nei, det gjør du ikke. Jeg levde i sølibat i 12 år, brukte ikke noen form for hjelpemidler engang når jeg av og til koste med meg selv. Det var helt uproblematisk å ha samleie med en mann igjen . Å jøss, nesten artig å møte på en annen som er like "unormal" som megselv her inne Jeg var også i 12 års sølibat av ulike årsaker. Til TS, som du har fått mange svar på allerede, nei man gror ikke igjen
Gjest Eurodice Skrevet 24. mai 2014 #47 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Å jøss, nesten artig å møte på en annen som er like "unormal" som megselv her inne Jeg var også i 12 års sølibat av ulike årsaker. Til TS, som du har fått mange svar på allerede, nei man gror ikke igjen Du verden, så morsomt å møte en likesinnet her inne . Jeg tror det kan være sunt å ha pauser innimellom, for da blir nytelsen mye større når man har sex igjen. Har du lest "Det nye sølibatet" av Gabrielle Brown? Det er lenge siden den ble utgitt, men kan være like aktuell idag. Endret 24. mai 2014 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #48 Skrevet 24. mai 2014 3 mnd uten sex er ikke sølibat!Anonymous poster hash: 699f7...315 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #49 Skrevet 24. mai 2014 Er det? Det kan jeg ikke helt forstå, da er det noe som ikke er riktig. Evt er det du som ikke gjør noe riktig, om sex ikke påvirker deg følelsmessig? Anonymous poster hash: db77b...c88
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #50 Skrevet 24. mai 2014 Er du seriøs? Du vet at urin og mensblod ikke kommer ut fra samme sted? Du vet at urin og mensblod kan komme fra samme sted? Urinrørsåpningen til kvinner kan sitte ca hvor som helst i vulva (bare spør en sykepleier som stadig må på jakt for å sette kateter) og kan ofte sitte nær eller tom. innenfor åpningen til vagina. Som igjen gjør at noen kvinnen er mer sårbare for urinveisinfeksjon etter sex. Anonymous poster hash: db77b...c88
Lista Skrevet 24. mai 2014 #51 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Du vet at urin og mensblod kan komme fra samme sted? Urinrørsåpningen til kvinner kan sitte ca hvor som helst i vulva (bare spør en sykepleier som stadig må på jakt for å sette kateter) og kan ofte sitte nær eller tom. innenfor åpningen til vagina. Som igjen gjør at noen kvinnen er mer sårbare for urinveisinfeksjon etter sex. Anonymous poster hash: db77b...c88 Flisespikkeri. Urin og blod kommer aldri "opprinnelig" fra samme sted. Selvfølgelig vil det være anatomiske unntak. Jeg presiserte at urin ikke kommer fra livmora. Endret 24. mai 2014 av Lista
Weewiwee Skrevet 24. mai 2014 #52 Skrevet 24. mai 2014 Evt er det du som ikke gjør noe riktig, om sex ikke påvirker deg følelsmessig? Anonymous poster hash: db77b...c88 Evt er det du som ikke gjør noe riktig, om sex ikke påvirker deg følelsmessig? Anonymous poster hash: db77b...c88 Jaha? Sex skal ikke være slitsomt, det er det jeg sier.
Sapientia Skrevet 25. mai 2014 #53 Skrevet 25. mai 2014 Du verden, så morsomt å møte en likesinnet her inne . Jeg tror det kan være sunt å ha pauser innimellom, for da blir nytelsen mye større når man har sex igjen. Har du lest "Det nye sølibatet" av Gabrielle Brown? Det er lenge siden den ble utgitt, men kan være like aktuell idag. Pausen var vel forsåvidt ikke planlagt og gjort med overlegg fra min side. Men siden jeg er et "forholdsmenneske" og et nytt forhold overhodet ikke fristet i 10 av de 12 årene så ble det bare sånn Har ikke lest boka, men tviler egentlig litt på om den er noe for meg. Kan være jeg tar feil.
got2go Skrevet 25. mai 2014 #54 Skrevet 25. mai 2014 Nei, det gjør du ikke. Jeg levde i sølibat i 12 år, brukte ikke noen form for hjelpemidler engang når jeg av og til koste med meg selv. Det var helt uproblematisk å ha samleie med en mann igjen . 12 ÅR uten sex??? :0
Gjest Eurodice Skrevet 25. mai 2014 #55 Skrevet 25. mai 2014 12 ÅR uten sex??? :0 Ja. Jeg var singel, hadde ingen partner.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #56 Skrevet 25. mai 2014 12 år?! Det er faktisk utrolig beundringsverdig, hvordan klarte du det og hva var årsaken om jeg tørr spørre? Nei det er ganske patetisk egentlig. Anonymous poster hash: d1653...f12
Gjest Eurodice Skrevet 25. mai 2014 #57 Skrevet 25. mai 2014 Nei det er ganske patetisk egentlig. Anonymous poster hash: d1653...f12 Hvorfor mener du det?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #58 Skrevet 26. mai 2014 12 års sølibat er virkelig beundringsverdig for en kvinne. Dette vil nok også være til stor glede for partnere etter sølibatet. Flott å se at det finnes slike kvinner. Anonymous poster hash: 34c2d...9e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå