Gjest Malanthor Skrevet 23. mai 2014 #21 Skrevet 23. mai 2014 Er det den hvor bikkja kommer og spiser... ja? Jupp.
Gjest Malanthor Skrevet 23. mai 2014 #22 Skrevet 23. mai 2014 Sånne her funker også: http://www.cbsnews.com/news/anti-rape-condoms-picture-will-jagged-teeth-deter-world-cup-sex-assaults-rape-axe-hopes-so/ Hehe. Ser for meg at det ikke er spesielt digg og gå med noe slikt.
Gjest Dalma Skrevet 23. mai 2014 #23 Skrevet 23. mai 2014 Hehe. Ser for meg at det ikke er spesielt digg og gå med noe slikt. Neppe verre enn tampong, menskopp og alt annet ræl vi kvinnfolk styrer med. Det er uansett et overkommelig offer i min mening for å forsikre seg om at eventuelle voldtektsmenn vil få kuken maltraktert. 1
Gjest Malanthor Skrevet 23. mai 2014 #25 Skrevet 23. mai 2014 Neppe verre enn tampong, menskopp og alt annet ræl vi kvinnfolk styrer med. Det er uansett et overkommelig offer i min mening for å forsikre seg om at eventuelle voldtektsmenn vil få kuken maltraktert. Blir ikke maltraktert da. Den bare biter seg fast uten og gå gjennom huden. Du så for deg at det var masse barberblader på innsiden eller noe hva hehe. Gjorde det selv, men virket ikke som det var slik den fungerte.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mai 2014 #26 Skrevet 23. mai 2014 Det var flere årsaker. Det ble slutt med en mann jeg hadde hatt et forhold til i noen år; problemer i familien, på arbeidsplassen mm. Jeg hadde lite overskudd rett og slett. Kan se for meg at det er ganske bra for psyken å ta en pause, sex er til tider utrolig følelsesmessig slitsomt.
Gjest Dalma Skrevet 23. mai 2014 #27 Skrevet 23. mai 2014 Blir ikke maltraktert da. Den bare biter seg fast uten og gå gjennom huden. Du så for deg at det var masse barberblader på innsiden eller noe hva hehe. Gjorde det selv, men virket ikke som det var slik den fungerte. Den biter seg fast og dersom voldtektsmannen prøver å få den av seg, strammes den. Irriterende nok later den ikke til å gjøre særlig skade, men den vil iallfall forsikre at voldtektsmannen lider store smerter og i tillegg er nødt til å dra på et sykehus for å få den av, og dermed avsløres som det svinet han er.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #28 Skrevet 23. mai 2014 Den biter seg fast og dersom voldtektsmannen prøver å få den av seg, strammes den. Irriterende nok later den ikke til å gjøre særlig skade, men den vil iallfall forsikre at voldtektsmannen lider store smerter og i tillegg er nødt til å dra på et sykehus for å få den av, og dermed avsløres som det svinet han er. Snakker du om den filmen Teeth eller? Anonymous poster hash: d8f72...07c
Gjest Dalma Skrevet 23. mai 2014 #29 Skrevet 23. mai 2014 Snakker du om den filmen Teeth eller? Anonymous poster hash: d8f72...07c Nei.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #30 Skrevet 23. mai 2014 Regner med at TS ikke mente dette helt seriøst. Blir litt oppgitt innimellom om hvor lite folk kan om sin egen kropp, men regner med at denne er mest for oppmerksomheten sin skyld. Anonymous poster hash: f285c...ffc
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #31 Skrevet 23. mai 2014 Nei. Sikker? Høres veldig likt ut: http://en.wikipedia.org/wiki/Teeth_(film) Anonymous poster hash: d8f72...07c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #32 Skrevet 23. mai 2014 Regner med at TS ikke mente dette helt seriøst. Blir litt oppgitt innimellom om hvor lite folk kan om sin egen kropp, men regner med at denne er mest for oppmerksomheten sin skyld. Anonymous poster hash: f285c...ffc Du trenger ikke være frekk. Jeg kan ikke så mye om sånne greier.. Ble bare redd da jeg begynte å bløi går og trodde at jeg hadde grodd igjen. Altså jeg vet jo at urin og mens kommer ut som vanlig, men visste ikke at silkeslottet var så tøyelig. Anonymous poster hash: d8f72...07c
FIskeren Skrevet 23. mai 2014 #33 Skrevet 23. mai 2014 Jeg lever i sølibat og har ikke hatt samleie på 3 mnd. Etter å ha vært hos gynekologen i går så blør jeg som en gris og har skikkelig vondt i silkeslottet. Går det an at jeg gror igjen av mangel på samleie? Anonymous poster hash: d8f72...07c Silkeslottet....noe av den beste karakteristiken av ett kvinnelig underliv jeg har hørt noensinne
Gjest Dalma Skrevet 23. mai 2014 #34 Skrevet 23. mai 2014 Sikker? Høres veldig likt ut: http://en.wikipedia.org/wiki/Teeth_(film) Anonymous poster hash: d8f72...07c Les linken jeg la ut i respons til Malanthor's referanse til filmen du linker til. Puh.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #35 Skrevet 23. mai 2014 Klart du ikke kan gro igjen, men du vil oppnå en om noe trangere vagina som følge av 3 måneders sølibat. Prøvde dette selv med dildoen min. Før de 3 månedene gled den bare ut men etterpå var det som den sto på egne ben, dvs at vagina min da holdt grep. Anonymous poster hash: bd218...18f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #36 Skrevet 23. mai 2014 Les linken jeg la ut i respons til Malanthor's referanse til filmen du linker til. Puh. Haha sorry er litt fjern.. det er en bra film faktisk. Men jeg tror de fleste menn hadde fått mareritt! Anonymous poster hash: d8f72...07c
kari2 Skrevet 23. mai 2014 #37 Skrevet 23. mai 2014 Nei, det kan du ikke. Og hallo, sølibat i 3 måneder, ikke så voldsomt imponerende;)
Hulderen Skrevet 23. mai 2014 #38 Skrevet 23. mai 2014 "Use it or loose it". Eldre kvinner (forbi overgangsalder) kan faktisk bli for trange til å kunne ha samleie om de har sølibat for lenge. Det var en gynekolog som snakket om det i radioen for en tid tilbake.
Lista Skrevet 23. mai 2014 #39 Skrevet 23. mai 2014 Du trenger ikke være frekk. Jeg kan ikke så mye om sånne greier.. Ble bare redd da jeg begynte å bløi går og trodde at jeg hadde grodd igjen. Altså jeg vet jo at urin og mens kommer ut som vanlig, men visste ikke at silkeslottet var så tøyelig. Anonymous poster hash: d8f72...07c Er du seriøs? Du vet at urin og mensblod ikke kommer ut fra samme sted? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #40 Skrevet 23. mai 2014 Er du seriøs? Du vet at urin og mensblod ikke kommer ut fra samme sted? Det gjør det vel! Alle vet jo det. Anonymous poster hash: d8f72...07c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå