Gå til innhold

Diane P-piller


Chifru

Anbefalte innlegg

Funket mot kviser, men jeg ble veldig hormonell og humørsvingete av dem. Skiftet til et mildere merke så snart det verste kvisestyret ga seg.

Anonymous poster hash: 604b0...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte bare disse i tre-fire uker før jeg ga meg. Fikk dem av samme grunn som ts; prevensjon og hudproblemer. Hadde nesten daglig vondt i hodet og ømme pupper. I tillegg når jeg leste pakningsvedlegget om igjen, så jeg at jeg hadde alle tegnene på blodpropp, så da turte jeg ikke ta flere tabletter.

Må legge til at jeg ikke hadde blodpropp, men pga andre helsetilstander jeg sliter med, så ville jeg ikke kunne skille mellom om det virkelig var fare for en blodpropp eller bare var "business as usual".



Anonymous poster hash: 1ddde...d06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diane er egentlig ikke en p-pille, men et mot-kviser produkt som tilfeldigvis har en preventiv effekt som bivirkning og egentlig ikke skal brukes lenger enn en bestemt periode da faren for blodpropp og andre uhumskheter er svært høy med disse pillene.

Jeg blir litt bekymret når jenter sier at de har brukt dem i flere år, da jeg mener jeg har lest i felleskatalogen eller et annet legemiddelsted at de helst ikke skal brukes mer enn et år av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått på de en ukes tid, og jeg kan si jeg allerede merker forbedring i brystene (kanskje placebo, hvem vet? :P )
Huden min er allerede kommet seg, men merker at jeg har voldsomme humørsvingninger!
Noen som opplevde dette, men som senere gikk over? Tror ikke jeg orker å gå i lengre periode slik. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...