Gå til innhold

Diane P-piller


Chifru

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dette merket?

Fikk dette merket av fastlegen som prevensjon + kviseproblemer.
Senere så har jeg lest at for noen funket det, og for andre ikke. Hva er dine erfaringer, og var det noen som merket antydning til større bryster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funket fint her! Både som prevensjon og mot kviser. Gikk ned litt i vekt første 1-2 månedene, og fikk større pupper. Men dette normaliserte seg (dessverre ;) ) igjen etterhvert.

Anonymous poster hash: 008bd...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk større pupper og kvisene ble helt vekk. Byttet fra Diane til Yasminelle for å holde kvisene fortsatt unna, det funket kjempe fint i 3 år. men når jeg begynte på p-piller med mindre hormoner kom kvisene tilbake. heldigvis ikke like mye, men fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar til begge to!
Håper på å få noen av bonus-tileggene selv, spesielt dette med kvisene.. :biggrin:

Ingen negative opplevelser med merket da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diane har fungert heilt supert for meg! Har gått på dei i litt over eitt halvt år, kvisene er så godt som borte, kjem ein eller to i jordbærveka, men ellers ingen. Brystene har gått frå å vere a/b cup til e/F cup! Bruker 65 i omkrets, så er riktignok ikkje like store som ein som bruker 75, men det er jo ein kjempe stor forskjell :) Nesten sånn at ein skulle tru eg hadde tatt silikon:)

Anonymous poster hash: d7408...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg som skreiv rett over her. Feit og urein hud er og normalisert seg, svarte prikker på nesa fortsatt, men mykje mindre :) håpar det hjelper for deg og, kan gå utover sjøltilliten det der..

Anonymous poster hash: d7408...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har hjulpet veldig på huden min. Merker ingen andre bieffekter så vidt jeg vet, verken positive (hehe) eller negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hjulpet veldig på huden min. Merker ingen andre bieffekter så vidt jeg vet, verken positive (hehe) eller negative.

Så bra, da er det håp for meg også! :laugh:

Vet det er individuelt, men hvor lang tid gikk det ca, før du merket bedring med huden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på dem i 6 mnd, klarte ikke mer. La på meg 10 kg (som gjorde meg suicidal fordi jeg sliter med spiseforstyrrelser), fikk mye kraftigere menssmerter, fikk større bryster (bare en størrelse da) og jeg ble mindre følsom i dem. De hjalp ikke så mye mot kvisene heller, selv om jeg ikke har kviser på ryggen og brystet lenger. Ansiktet ble derimot ikke bedre. Skulle ønske jeg aldri startet på dem, for de 10 kg jeg la på meg er vanskelige å ta av...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi fikk en utrolig bollemage(oppblåst) av å bruke Diane. Men kvisene ble borte da! :)



Anonymous poster hash: 90819...3e7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp i vekt, og fettet la seg på magen.



Anonymous poster hash: e79b9...61a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da er det håp for meg også! :laugh:

Vet det er individuelt, men hvor lang tid gikk det ca, før du merket bedring med huden?

Da jeg begynte på dem første gang var jeg vel rundt 19 år tror jeg, og da merket jeg forskjell allerede etter en måned om jeg husker korrekt. Det tok en stund før huden begynte å bli ordentlig bra (hvor lenge det er snakk om husker jeg dessverre ikke), men det at jeg så små forskjeller allerede etter rundt fire uker gjorde underverker for humøret :)

Sluttet til slutt på Diane, fikk litt mer uren hud igjen, begynte igjen, huden ble bedre. Så sluttet jeg for rundt et år siden, og huden gikk mildt sagt til helvete. Tror aldri jeg har hatt så jævlig hud. Begynte på Diane igjen i oktober tror jeg, og har i tillegg gått på to antibiotikabehandlinger siden den tid (Dalacin og Tetracycline, sistnevnte går jeg på fremdeles). Nå er huden endelig ålreit igjen, utenom noen prikkearr som nok vil ta sin tid før de forsvinner helt.

Er jo ikke noe kult å føle at man er avhengig av sterke preparater for å holde huden i sjakk, men fy fader så kjipt og hemmende det er å ha dårlig hud. Får bare fortsette på Diane, i hvert fall en stund til, og håpe at jeg slipper unna blodpropp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk voldsomme humørsvingniner, og ble veldig lett trist, gråt ofte.. Fikk litt finere hud, men ikke så mye. La på meg, men det kan nok ha vært pga kostholdet mitt og ikke p-pillene i seg selv. Fikk ikke større bryster. Så det er nok ganske individuelt hvordan man reagerer på de og eventuelle bivirkninger man får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk veldig fin hud når jeg gikk på det :) har sluttet nå siden huden er fin og gynekologen sa at Diane inneholder veldig mye østrogen iforhold til andre p-piller. Så jeg vil ikke anbefalt å gå på det resten av livet, men det fungerer supert for større pupper og kviser, hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som fikk større pupper da, jeg fikk absolutt INGEN bivirkninger.. Litt vondt i magen bare :vetikke:



Anonymous poster hash: 2d9c5...394
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Hadde i utgangspunktet ikke særlig dårlig hud, ble kanskje bedre først, men etterhvert verre enn utgangspunktet.

Sluttet og huden ble bedre med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er mange forskjellige erfaringe ser jeg.
Synes ikke at jeg har den verste huden, men nok til at det plager meg, så håper Diane vil gjør susen!

Og større bryster sier jeg heller ikke nei til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Diane i ca 3 år, fra jeg var 16-19. Fikk veldig fin hud, men tok et par mnd før huden stabiliserte seg. Fikk faktisk mer kviser den første mnd, men så ble den veldig ren og pen. Skifta til yasmin senere, merka ingen forskjell mtp huden når jeg gikk over til de. Men det har sikkert mer med at jeg var "ferdig" med kviseperioden, vil jeg tippe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer ok mot mine kviser. Har gått på de i 1,5 år nå.

Gikk opp i vekt og fikk større pupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar til begge to!

Håper på å få noen av bonus-tileggene selv, spesielt dette med kvisene.. :biggrin:

Ingen negative opplevelser med merket da?

Ble mer deprimert, humørsvingninger, verre migrene og mens, vektoppgang, ingen sexlyst og (uønskede) større pupper). Ville overhodet ikke gått på de igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...